School of magic.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

De grote zaal. {Welkoms seremonie}

+6
Evanna Daniëlla
Kimberley
Alexis
Maxim
Abigail
Albus Perkamentus
10 plaatsers

Pagina 5 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5

Ga naar beneden

De grote zaal. {Welkoms seremonie} - Pagina 5 Empty Re: De grote zaal. {Welkoms seremonie}

Bericht van Abigail zo nov 07, 2010 7:36 pm

Ik keek vrolijk naar Alexis en Kim. "Gaan jullie mee dansen?" Vroeg ik en knikte richting de dansvloer die was ontstaan. De muziek was lekker opzwepend en er waren tientallen leerlingen die helemaal los gingen. Ik vond dat het tijd werd dat wij ook iets ondernemends gingen doen.
Abigail
Abigail

Aantal berichten : 659
Registratiedatum : 25-10-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Maarheeze

Terug naar boven Ga naar beneden

De grote zaal. {Welkoms seremonie} - Pagina 5 Empty Re: De grote zaal. {Welkoms seremonie}

Bericht van Kimberley zo nov 07, 2010 7:38 pm

'Tuurlijk.' Ik pakte Alexis' en Abigails handen en trok ze mee de dansvloer op. Misschien moest ik gewoon even loskomen. Ik begon lichtjes te dansen en keek naar de rest.
Kimberley
Kimberley

Aantal berichten : 293
Registratiedatum : 03-11-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Zoetermeer

Terug naar boven Ga naar beneden

De grote zaal. {Welkoms seremonie} - Pagina 5 Empty Re: De grote zaal. {Welkoms seremonie}

Bericht van Alexis zo nov 07, 2010 7:42 pm

Ik knik. "Ofcourse." En voor ik het wist werd ik mee getrokken. Eenmaal op de dansvloer nam de muziek mijn bewegingen over en ging alles eigenlijk vanzelf. Mijn glas met boterbier zette ik ondertussen ergens op een tafel.
Alexis
Alexis

Aantal berichten : 555
Registratiedatum : 27-10-10
Leeftijd : 27

Terug naar boven Ga naar beneden

De grote zaal. {Welkoms seremonie} - Pagina 5 Empty Re: De grote zaal. {Welkoms seremonie}

Bericht van Abigail zo nov 07, 2010 7:45 pm

Ik grijnsde vrolijk en liet me mee voeren met de muziek. Zolang je een beetje de maat wist te houden, kon iedereen dansen. Het was heerlijk om los te gaan, het was zo lang geleden dat ik mezelf voor het laatst had laten gaan. Geweldig om de serieuse ik even te laten verdwijnen en lol te kunnen hebben.
Abigail
Abigail

Aantal berichten : 659
Registratiedatum : 25-10-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Maarheeze

Terug naar boven Ga naar beneden

De grote zaal. {Welkoms seremonie} - Pagina 5 Empty Re: De grote zaal. {Welkoms seremonie}

Bericht van Alexis zo nov 07, 2010 7:56 pm

Ik zag dat steeds meer mensen de dansvloer op gingen en begonnen te dansen. Het was een tijd geleden dat ik 'uit' ben geweest dus dit was heerlijk. Mijn haar bewoog mee op de maat van de muziek op mijn rug en een glimlach kwam tevoorschijn rond mijn lippen.
Alexis
Alexis

Aantal berichten : 555
Registratiedatum : 27-10-10
Leeftijd : 27

Terug naar boven Ga naar beneden

De grote zaal. {Welkoms seremonie} - Pagina 5 Empty Re: De grote zaal. {Welkoms seremonie}

Bericht van Emma do nov 11, 2010 5:54 pm

Emma stapte de grote zaal in en speelde zenuwachtig met een plukje haar. Ze wikkelde de lok rond haar vinger, en kamde het met haar andere hand weer uit.
Ze keek links en rechts, zag wat bekende gezichten, maar bijna geen zwadderaars, ten minste, die ze kende.
Ze liep verder door en wist eigenlijk niet wat ze hier deed..
Emma
Emma

Aantal berichten : 212
Registratiedatum : 04-11-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Breda

Terug naar boven Ga naar beneden

De grote zaal. {Welkoms seremonie} - Pagina 5 Empty Re: De grote zaal. {Welkoms seremonie}

Bericht van Gast vr nov 12, 2010 9:41 pm

Deshas liep met slome passen richting de grote zaal. Hij was aan de late kant, dat wist hij wel, maar er zal wel niks belangrijks gebeurt zijn, dacht hij. Zijn ogen gleden door de grote zaal en bekeek de mensen die er stonden. Hij ging ergens staan en rolde met zijn ogen, hij hield er niet zo van als hij bij mensen was die hij niet of bijna niet kende. Het liefst was hij bij zijn vrienden, die hij door en door kende. Hij keek naar zijn schoenen en zuchtte, hij had er nu al geen zin meer in.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

De grote zaal. {Welkoms seremonie} - Pagina 5 Empty Re: De grote zaal. {Welkoms seremonie}

Bericht van Emma za nov 13, 2010 3:04 pm

Emma zag een zwadderaar naar binnen stappen en bestudeerde hem kort. Ze herkende hem, hij zat voor haar bij Toverdranken. Ze glimlachte en besloot een praatje te gaan maken. 'Hallo?' zei ze met een brede, vriendelijke glimlach en ze ging voor hem staan.
Emma
Emma

Aantal berichten : 212
Registratiedatum : 04-11-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Breda

Terug naar boven Ga naar beneden

De grote zaal. {Welkoms seremonie} - Pagina 5 Empty Re: De grote zaal. {Welkoms seremonie}

Bericht van Gast di nov 16, 2010 8:40 pm

Deshas zag een meisje naar hem toe lopen, iemand die hij herkende van zijn lessen Toverdranken. '' Hallo. '' zei hij en grijnsde kort. Hij krabde even in zijn haar en keek haar aan. Hij had nooit echt op haar gelet, pas nu viel hem de mooie groene ogen van het meisje op.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

De grote zaal. {Welkoms seremonie} - Pagina 5 Empty Re: De grote zaal. {Welkoms seremonie}

Bericht van Emma di nov 16, 2010 11:00 pm

Emma glimlachte. 'Ik herkende je van toverdranken, dus ik dacht laat ik eens een praatje gaan maken..' zei ze vriendelijk en ze plukte nog steeds wat aan haar haren. Ze keek verlegen naar de grond, en af en toe keek ze op.
Emma
Emma

Aantal berichten : 212
Registratiedatum : 04-11-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Breda

Terug naar boven Ga naar beneden

De grote zaal. {Welkoms seremonie} - Pagina 5 Empty Re: De grote zaal. {Welkoms seremonie}

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 5 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum