School of magic.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

De schommelbank.

5 plaatsers

Pagina 4 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden

De schommelbank. - Pagina 4 Empty Re: De schommelbank.

Bericht van Alexis ma nov 15, 2010 11:17 pm

Oeps we zijn nog niet weg.


--gone;3
Alexis
Alexis

Aantal berichten : 555
Registratiedatum : 27-10-10
Leeftijd : 27

Terug naar boven Ga naar beneden

De schommelbank. - Pagina 4 Empty Re: De schommelbank.

Bericht van Lance wo nov 24, 2010 7:17 pm

Het kusje van haar had me weer helemaal op gewarmd. Met mijn hoofd dan ook in de wolken liep ik samen met Abigail naar de bank. Ze leek blij te zijn dat ik deze plek had uitgekozen en dat liet me goed voelen. Een keer niet de verkeerde dingen gekozen. Rustig nam ik plaats en wachtte tot ze ook zat. Mijn rugzak ging de grond op net zoals mijn schoenen. Ik hield ervan om op blote voeten te lopen, in dit geval te schommelen. Misschien verklaarde iemand me zo wel voor gek, maar dat kon me niets schelen. Mijn arm werd op haar schouders geslagen en glunderend glimlachte ik naar haar. "Ik kan het nog steeds niet geloven."
Lance
Lance

Aantal berichten : 389
Registratiedatum : 06-11-10
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

De schommelbank. - Pagina 4 Empty Re: De schommelbank.

Bericht van Abigail wo nov 24, 2010 11:08 pm

Een glimlach stond nog altijd op mijn lippen toen ik naast hem neer plofte. Zijn arm verwarmde niet snel daarna mijn schouder en ik leunde met mijn hoofd tegen zijn schouder. Ik keek hem enigszins van stuk gebracht aan toen ik zijn woorden hoorde. Ik snapte nogsteeds niet waarom hij mij leuk vondt. Hij, een jongen die ontzettend knap, leuk, lief was en waarschijnlijk vele zwermen meisjes achter zich aan had, die mij, een onopvallend, onzichtbaar meisje leuk vondt. Dat was niet realistisch. Maar blijkbaar hoefde de waarheid niet realisitisch te zijn en dat vondt ik best. Ik keek hem aan en mijn lippen vormden zich tot een glimlach. "Doe het toch maar wel", zei ik met twinkelende ogen van geluk.
Abigail
Abigail

Aantal berichten : 659
Registratiedatum : 25-10-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Maarheeze

Terug naar boven Ga naar beneden

De schommelbank. - Pagina 4 Empty Re: De schommelbank.

Bericht van Lance do nov 25, 2010 6:21 pm

Mijn hoofd werd op het hare gelegd. Natuurlijk leunde ik er niet op zodat ik haar geen pijn deed. Een lok sneeuwwit haar lag tussen mijn vingers. Zachtjes speelde ik er een beetje meer, voor even. De stilte tussen ons was prettig en warm. Leuk. Abigail was een meisje dat naar we luisterde, verschilde van me maar toch aandacht voor mijn zaken gaf, erg lief en echt wel knap. "Dat gaat me wel lukken als we zo nog vaker gaan zitten." Mijn ogen keken in die pure van haar. Just perfect. Een glimlach speelde ook om mijn lippen.
Lance
Lance

Aantal berichten : 389
Registratiedatum : 06-11-10
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

De schommelbank. - Pagina 4 Empty Re: De schommelbank.

Bericht van Abigail do nov 25, 2010 6:59 pm

Ik pakte zijn hand vast en wreef met mijn duim over de rug van zijn hand. "Hmm.. daar zeg ik geen nee tegen", zei ik grijnzend en drukte mijn lippen weer kort op de zijne. Ik vroeg me af of ik hier ooit genoeg van kon krijgen, ik kon me het niet voorstellen. Mijn hart ging als een razende te keer en op dit moment leek het alsof ik zweefde. Ik blies een pluk haar uit mijn gezicht en frunnikte toen aan zijn jas.
Abigail
Abigail

Aantal berichten : 659
Registratiedatum : 25-10-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Maarheeze

Terug naar boven Ga naar beneden

De schommelbank. - Pagina 4 Empty Re: De schommelbank.

Bericht van Lance do nov 25, 2010 7:03 pm

Voor dat korte momentje kuste ik haar liefelijk terug. Daarna deed ik niks anders dan grijnzen. "Ik hou er wel van als je zo begint." Toen ze aan mijn jas begon te frunniken, keek ik naar haar handen. "Wat ben je toch allemaal aan het doen?" Nu sloeg ik mijn andere arm ook om haar, zodat ze losjes gevangen zat in mijn warmte.
Lance
Lance

Aantal berichten : 389
Registratiedatum : 06-11-10
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

De schommelbank. - Pagina 4 Empty Re: De schommelbank.

Bericht van Abigail do nov 25, 2010 9:45 pm

Ik keek even omhoog en glimlachte. "Sorry, ik zat gewoon wat te frunniken," zei ik verontschuldigend en zette mijn voeten op de grond en duwde ons vooruit waardoor we op en neer schommelden. Ik drukte mijn gezicht tegen zijn borst en haalde diep adem. "Wil je me altijd zo vasthouden?" Fluisterde ik terwijl ik mijn ogen sloot.
Abigail
Abigail

Aantal berichten : 659
Registratiedatum : 25-10-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Maarheeze

Terug naar boven Ga naar beneden

De schommelbank. - Pagina 4 Empty Re: De schommelbank.

Bericht van Lance do nov 25, 2010 9:57 pm

Haar vraag verraste me een beetje, maar glimlachend streek ik even een soort van geruststellend over haar rug. Geen idee waarom, zij riep het gewoon bij me op. "Altijd. Wanneer jij het maar wilt." Om eerlijk te zijn zou ik werkelijk alles voor haar willen doen. Nee, ik overdreef niet. Zij was iemand die oprecht van me hield, de eerste in tijden.
Lance
Lance

Aantal berichten : 389
Registratiedatum : 06-11-10
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

De schommelbank. - Pagina 4 Empty Re: De schommelbank.

Bericht van Abigail do nov 25, 2010 10:17 pm

Mijn ogen bleven op de zijne gericht. Iedere vorm van zijn gezicht nam ik zorgvuldig in me op. Het was fascinerend om hem zo te kunnen bekijken, zonder me geneert te voelen. Officieel gezien was hij nog niet van mij, maar zo voelde het wel. Zijn woorden stelden me gerust. "Dankje," zei ik en sloeg mijn armen om hem heen, een poging tot een knuffel.
Abigail
Abigail

Aantal berichten : 659
Registratiedatum : 25-10-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Maarheeze

Terug naar boven Ga naar beneden

De schommelbank. - Pagina 4 Empty Re: De schommelbank.

Bericht van Lance do nov 25, 2010 10:28 pm

Ik bukte me wat meer zodat ze me echt kon knuffelen. Haar tedere lichaam tegen mijn borstkas. Brr, nog steeds kreeg ik er de fijne kriebels van. Het voelde fantastisch om haar ogen op mij gericht te hebben. Niet langer meer met rode wangen. "Dus? Wat denk je ervan om de mijne te zijn en ik die van jou?" Lachend, neus-tegen-neus keek ik haar aan. "Misschien gaat het allemaal zo snel en ik weet niet wat jij over mij, over ons denkt... Alleen schreeuwt mijn gevoel en lichaam dat ik jou moet liefhebben." Zachtjes werden de woorden opgezegd. Mijn ogen waren gesloten. Best bang om haar aan te kijken.
Lance
Lance

Aantal berichten : 389
Registratiedatum : 06-11-10
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

De schommelbank. - Pagina 4 Empty Re: De schommelbank.

Bericht van Abigail do nov 25, 2010 11:40 pm

Op het moment dat hij zijn vraag had gesteld durfde ik te wedden dat mijn hart een slag oversloeg. Vertederd keek ik hem aan, wetend dat geen enkel woord mijn gevoelens voor hem zou kunnen uitdrukken. Ik kon niet glimlachen, want er stond een grijns van oor tot oor op mijn gezicht. "Meen je dat?" Vroeg ik zacht en keek hem aan. "Dat is het liefste dat iemand ooit tegen me heeft gezegt", fluisterde ik voordat ik mijn lippen weer op de zijne drukte. Deze keer niet voor even nee, zijn lippen leken de mijne wel aan te trekken als een magneet. Ik legde een hand in zijn nek en mijn andere hand op zijn borst. Heel even haalde ik mijn lippen weer van de zijne af. "Natuurlijk wil ik van jou zijn", zei ik voordat mijn lippen de zijne weer raakten.
Abigail
Abigail

Aantal berichten : 659
Registratiedatum : 25-10-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Maarheeze

Terug naar boven Ga naar beneden

De schommelbank. - Pagina 4 Empty Re: De schommelbank.

Bericht van Lance vr nov 26, 2010 7:53 pm

Het enigste wat ik kon doen was haar zoen beantwoorden. Glimlachend en liefdevol raakte ik haar lippen terug aan. Het duurde veel langer dan normaal en zorgde ervoor dat over heel mijn lichaam kippenvel kwam. Nee, niemand anders zou tussen dit komen. Het enigste wat ik kon doen en glimlachen. Al mijn tanden bloot. Haar hand op mijn borst maakte me helemaal warm. Weer zoende ze me. Nope, we waren niet klef bezig, enkel zoals het hoorde. Zachtjes liet ik het puntje van mijn tong over haar lippen gaan. Afwachtend wat zij er van vond. Nog steeds had ik mijn armen teder om haar heen.
Lance
Lance

Aantal berichten : 389
Registratiedatum : 06-11-10
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

De schommelbank. - Pagina 4 Empty Re: De schommelbank.

Bericht van Abigail za nov 27, 2010 10:55 am

Ooit had idee gehad dat je zweefde? Nee, dat ik nog nooit gehad. Maar dit moment veranderde dat. Zijn aanrakingen deden me geloven dat ik speciaal was, zijn lippen lieten me voelen dat hij van me hield. Ik had niets meer nodig dan dit, ik had het idee dat ik samen met hem de hele wereld aankon. Zijn lippen waren warm, zacht en vooral prettig. Niet zoals jongens waarmee ik eerder gezoend had. Ik drukte me iets dichter tegen hem aan en voelde een enorm verlangen opborrelen toen hij met zijn tong langs mijn lippen ging. Bijna automatisch opende ik mijn mond een beetje en streelde met mijn hand zijn borst.
Abigail
Abigail

Aantal berichten : 659
Registratiedatum : 25-10-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Maarheeze

Terug naar boven Ga naar beneden

De schommelbank. - Pagina 4 Empty Re: De schommelbank.

Bericht van Lance za nov 27, 2010 12:11 pm

Haar mond ging maar een klein beetje open en dat zorgde ervoor dat ik voorzichtig mijn tong met de hare liet versmelten. Wie weet gingen we toch wat te ver om nog maar net met elkaar wat te beginnen. In een reflex streelde ik haar rechterheup die redelijk afstak omdat ze zo slank was. Damn, Abigail met sneeuwwit haar, groene prachtige ogen die konden glinsteren. Abigail die zo lekker rook. Tot nu toe had ik nog maar één keertje liefde gekend en dat meisje voelde het niet hetzelfde. Alleen was het nu zo anders. Even stopte we voor adempauze waarbij ik haar aankeek en zachtjes met mijn rechterhand haar wang streelde en door haar haren ging. Ook al heerlijk zacht. "Jij..." Het enigste wat ik kon doen was glimlachen. Te veel woorden in mijn hoofd, maar toch waren ze net te weinig.
Lance
Lance

Aantal berichten : 389
Registratiedatum : 06-11-10
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

De schommelbank. - Pagina 4 Empty Re: De schommelbank.

Bericht van Abigail za nov 27, 2010 10:30 pm

Een overgelukkig gevoel borrelde op toen hij mijn wang streelde en ik keek hem aan. Het was merkwaardig hoe goed ik me bij hem voelde. Ik was dankbaar voor onze toevallige ontmoetting in de boomhut. Zonder dat moment hadden we elkaar misschien niet leren kennen, of misschien niet op de zelfde manier. Hij wist alles wat nodig was over mij. Zijn donkere ogen en donkere haar staken af tegenover mijn groene ogen en lichte haar, maar iemand perfecter als hij zou ik nooit kunnen vinden. "Jij..", antwoorde ik zacht terwijl ik zijn hand vast pakte en weer met mijn hoofd tegen zijn schouder aan leunde. Ik sloot mijn ogen om optimaal van dit moment te genieten.
Abigail
Abigail

Aantal berichten : 659
Registratiedatum : 25-10-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Maarheeze

Terug naar boven Ga naar beneden

De schommelbank. - Pagina 4 Empty Re: De schommelbank.

Bericht van Lance za nov 27, 2010 10:37 pm

Ik grinnikte zachtjes bij haar woordje. Het hoofd van haar tegen mijn schouder zorgde voor elektrische schokjes doorheen mijn lichaam. Deze bank, de rivier én de boomhut waren echt wel mijn top die van mooiste plekjes op Zweinstein. Zachtjes duwde ik ons weer af en sloeg mijn armen om haar heen. "Je brengt mijn hoofd op hol, weet je dat?" vroeg ik een beetje plagend. Zin om haar een beetje uit te dagen zodat we niet saai zouden worden. Niet dat ik dat zoenen en knuffelen saai vond, helemaal niet, in tegendeel. Alleen zou het op den duur toch niet meer genoeg zijn voor onze tijd samen te vullen.
Lance
Lance

Aantal berichten : 389
Registratiedatum : 06-11-10
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

De schommelbank. - Pagina 4 Empty Re: De schommelbank.

Bericht van Abigail za nov 27, 2010 10:42 pm

Een plagende, misschien zelfs een tikkeltje uitdagende, grijns verscheen op mijn lippen bij zijn woorden. "Oh, echt waar?" Zei ik en prikte plagerig in zijn zij terwijl ik genoot van de schommelende bewegingen die de schommelbank maakten. Zijn armen om me heen voelden beschermend aan en ik wist dat ik blindelings op hem kon vertrouwen. Het was waar wat men zei, "Zoek niet naar een vriendje, maar zoek naar een beste vriend". Ik had nu in mijn vriendje, een beste vriend gevonden. Ik had meer gekregen dan ik ooit had durven wensen.
Abigail
Abigail

Aantal berichten : 659
Registratiedatum : 25-10-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Maarheeze

Terug naar boven Ga naar beneden

De schommelbank. - Pagina 4 Empty Re: De schommelbank.

Bericht van Lance zo nov 28, 2010 12:37 am

Ik moest grinniken bij haar plagerige toon, maar gaf geen kik toen ze me porde. De stilte werd weer ingelast. "Spijtig genoeg kan ik dus tegen porren én kietelen met mijn wasbortje." plaagde ik haar weer terug. Een ondeugende twinkeling kwam in mijn ogen bij het idee dat ik in mijn hoofd haalde. "Maar ben jij er wel tegen bestemd?" Voor ze verder wat kon zeggen zaten mijn vingers al bij de buurt van haar buik. Ja, echt, ze bracht mijn hoofd op hol en liet mijn hart sneller slaan met haar acties. De bank was krap om haar verder te kietelen, maar toch bleef ik het doen.
Lance
Lance

Aantal berichten : 389
Registratiedatum : 06-11-10
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

De schommelbank. - Pagina 4 Empty Re: De schommelbank.

Bericht van Abigail zo nov 28, 2010 12:43 am

Ik kromp in elkaar en probeerde me los te maken uit zijn handen die me aan het kietelen waren. Een iets wat oncharmand gegrinnik kwam uit mijn mond terwijl me in allerlei bochten wrong om te ontsnappen. "Hou op", piepte ik en lachte even. Hoe kon een jongen zo leuk zijn? Hij maakte mijn leven zoveel mooier. Nogsteeds was ik aan het lachen, want hoewel het enerzijds irritant was, vond ik het fijn om zijn handen te voelen. "Alstjeblieft?" Voegde ik er uiteindelijk lachend en snakkend naar adem eraan toe.
Abigail
Abigail

Aantal berichten : 659
Registratiedatum : 25-10-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Maarheeze

Terug naar boven Ga naar beneden

De schommelbank. - Pagina 4 Empty Re: De schommelbank.

Bericht van Lance zo nov 28, 2010 11:38 am

Zelf moest ik ook lachen bij het zien van hoe graag ze wou dat mijn handen stopte met haar te kietelen. Het gegrinnik liet me even schrikken, maar het maakte verder niets uit. Dus stoppen deed ik niet met haar smeekgebeden. "Misschien haalt een lief kusje me wel over." Probeerde ik terwijl ik haar naar me toe trok en haar slechts nog afwezig met één hand kietelde. Haar ogen waren echt betoverend.
Lance
Lance

Aantal berichten : 389
Registratiedatum : 06-11-10
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

De schommelbank. - Pagina 4 Empty Re: De schommelbank.

Bericht van Abigail zo nov 28, 2010 7:56 pm

Na zijn woorden ontstond er een glimlach op mijn lippen en terwijl hij me naar hem toe trok kon ik niks anders dan hem aankijken. Hij was zo oprecht, leek ieder woord dat hij zei te meenen. Alsof hij me zag als het beste wat hij kon krijgen. Hij maakte me gelukkig, ik kon me een leven zonder zijn aanrakingen niet meer voorstellen, niet nu ik ervaren had hoe een leven met hem was. Ik drukte een kus op zijn neus en ging ervan uit dat hij stopte met kietelen, hoewel hij deels toch al gestopt was.
Abigail
Abigail

Aantal berichten : 659
Registratiedatum : 25-10-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Maarheeze

Terug naar boven Ga naar beneden

De schommelbank. - Pagina 4 Empty Re: De schommelbank.

Bericht van Lance zo nov 28, 2010 9:36 pm

Ik glimlachte na haar lief klein kusje. Haar ogen hadden vol met een soort van bewondering gestaan, eerder ontdekking. Hoe kon in het beschrijven? Eerder een klein kind op Kerstmis die 's morgens wakker werd. Even streek ik weer kort over haar wang en gaf haar nog een klein kusje op haar lippen. "Gaan we hier blijven schommelen?" Ik duwde ons nog even aan en grijnsde naar haar. Mijn handen waren gestopt met kietelen terwijl ik het mezelf gemakkelijk maakte en tegen de rand van de bank ging aanzitten.
Lance
Lance

Aantal berichten : 389
Registratiedatum : 06-11-10
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

De schommelbank. - Pagina 4 Empty Re: De schommelbank.

Bericht van Abigail zo nov 28, 2010 9:41 pm

Ik glimlachte even en ging toen rechtzitten, tot in zoverre dat mogelijk was zonder uit zijn armen te ontsnappen. "Hmm, aan jou de keuze", zei ik en legde mijn hoofd tegen zijn schouder. Hoe was het mogelijk dat dit was gebeurt. Ik had perfectie gevonden, maar ik moest alles eraan doen om het niet kwijt te raken. Ik pakte zijn hand vast en verstrengelde mijn vingers in de zijne.
Abigail
Abigail

Aantal berichten : 659
Registratiedatum : 25-10-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Maarheeze

Terug naar boven Ga naar beneden

De schommelbank. - Pagina 4 Empty Re: De schommelbank.

Bericht van Lance zo nov 28, 2010 9:57 pm

"Ik zou niet weten wat anders te doen behalve drogen kleren aan te doen, maar dan moet ik weg van jou. Geen zin in." Even keek ik haar een beetje plagend aan. "Ik hoop dat je altijd al een hondje hebt willen hebben, want nu heb je er eentje. Een schoothondje dan wel nog." Ja hoor, ik probeerde weer eens grappig te zijn. Dat mislukte telkens. Behendig tilde ik haar een beetje op en zette haar op mijn schoot. "Hmm, waar denk je aan, lieve Abigail?" Ik hield van dat spelletje op één of andere manier.
Lance
Lance

Aantal berichten : 389
Registratiedatum : 06-11-10
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

De schommelbank. - Pagina 4 Empty Re: De schommelbank.

Bericht van Abigail zo nov 28, 2010 10:05 pm

Ik grinnike even toen ik opeens op zijn schoot zat en keek hem achter om aan en glimlachte. "Het lijkt er eerder op dat ik jouw schoothondje ben", zei ik met een lachje en wenkbrauw wiebelde even. Ik leunde tegen hem aan en dachtna over zijn laatste vraag. "Aan jou, aan de vraag hoe het kan dat jij mij leuk vindt," zei ik zacht.
Abigail
Abigail

Aantal berichten : 659
Registratiedatum : 25-10-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Maarheeze

Terug naar boven Ga naar beneden

De schommelbank. - Pagina 4 Empty Re: De schommelbank.

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 4 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum