School of magic.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Het pad zonder einde.

4 plaatsers

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Het pad zonder einde. Empty Het pad zonder einde.

Bericht van Abigail ma nov 08, 2010 5:26 pm

Vele hebben geprobeerd het einde te bereiken, maar het is niemand ooit gelukt, Het pad begint vlakbij het bevroren meer en loopt langs de rand van het verboden bos. Hierna vervolgt het zijn weg door de bergen van Zweinsteins omgeving en vanaf daar heeft niemand het ooit verder belopen. Veel leerlingen komen echter wel op deze plek, door de bankjes die er staan is het namelijk een leuke plek om gezellig te kletsen en te genieten van het weer.
Maximaal 8 personen.
Abigail
Abigail

Aantal berichten : 659
Registratiedatum : 25-10-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Maarheeze

Terug naar boven Ga naar beneden

Het pad zonder einde. Empty Re: Het pad zonder einde.

Bericht van Tygo ma nov 08, 2010 5:38 pm

Ik zat op een bankje genietend van de zon. Het was niet echt warm, maar warm genoeg om met een jas buiten te kunnen zitten. De wind bracht mijn haar weer eens uit model en ik veegde de pluk terug.
Om me heen zaten allerlei kinderen druk te praten. Maar een enkeling zat in zijn eentje net zoals ik.
Tygo
Tygo

Aantal berichten : 110
Registratiedatum : 07-11-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Voor-de-achtertuin

Terug naar boven Ga naar beneden

Het pad zonder einde. Empty Re: Het pad zonder einde.

Bericht van Abigail ma nov 08, 2010 5:48 pm

Met een sombere blik staarde ik voor me uit terwijl ik op een bankje naast een jongen ging zitten, zonder echt te beseffen dat er al iemand zat. Ik was in verdachtens verzonken en keek toen even om me heen. Ik schrok even toen ik de jongen zag zitten. "Oh sorry," mompelde ik en stond op.
Abigail
Abigail

Aantal berichten : 659
Registratiedatum : 25-10-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Maarheeze

Terug naar boven Ga naar beneden

Het pad zonder einde. Empty Re: Het pad zonder einde.

Bericht van Tygo ma nov 08, 2010 5:51 pm

Het meisje dat plotseling naast me ging zitten was blijkbaar diep in gedachten verzonken want ze schrok zich rot toen ze mij zag zitten.
Toen ze weer opstond besefte ik dat ik hier ook maar alleen zat en trok mijn mond open: "Je mag wel blijven zitten hoor, alleen is ook maar alleen" zei ik terwijl ik haar glimlachend aankeek.
Tygo
Tygo

Aantal berichten : 110
Registratiedatum : 07-11-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Voor-de-achtertuin

Terug naar boven Ga naar beneden

Het pad zonder einde. Empty Re: Het pad zonder einde.

Bericht van Abigail ma nov 08, 2010 5:57 pm

Ik keek hem even aan en knikte toen. "Bedankt," zei ik glimlachend en ging weer zitten. Even keek ik hem aan en besefte dat hij in hetzelfde jaar als mij moest zitten, bij Griffoendor. "Ik ben Abigail," zei ik glimlachend.
Abigail
Abigail

Aantal berichten : 659
Registratiedatum : 25-10-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Maarheeze

Terug naar boven Ga naar beneden

Het pad zonder einde. Empty Re: Het pad zonder einde.

Bericht van Tygo ma nov 08, 2010 6:00 pm

"Tygo," ik glimlachte terug terwijl ik haar een hand gaf. "Aangenaam".
Ik keek even naar het symbool op haar gewaad, Ravenklauw. Ik had het min of meer wel verwacht. Ik had haar nog nooit in de leerlingenkamer gezien en iemand voor Huffelpuf of Ravenklauw was ze ook niet echt.
Tygo
Tygo

Aantal berichten : 110
Registratiedatum : 07-11-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Voor-de-achtertuin

Terug naar boven Ga naar beneden

Het pad zonder einde. Empty Re: Het pad zonder einde.

Bericht van Abigail ma nov 08, 2010 6:03 pm

Ik schudde zijn hand en grijnsde even. Ik merkte dat zijn blik naar het symbool op mijn gewaad ging en fronste even. "En waarom ben jij hier?" Vroeg ik geïnteresseerd. De meeste die hier kwamen, kwamen om een reden.
Abigail
Abigail

Aantal berichten : 659
Registratiedatum : 25-10-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Maarheeze

Terug naar boven Ga naar beneden

Het pad zonder einde. Empty Re: Het pad zonder einde.

Bericht van Tygo ma nov 08, 2010 6:05 pm

"Tja, goeie vraag" zei ik lachend, "Ik denk om nieuwe mensen te ontmoeten, echt veel mensen ken ik nou ook weer niet. En wat brengt jou hier?" Ik sloot even mijn ogen om te genieten van de zon, ademde de frisse lucht even diep in en keek Abigail weer aan.
Tygo
Tygo

Aantal berichten : 110
Registratiedatum : 07-11-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Voor-de-achtertuin

Terug naar boven Ga naar beneden

Het pad zonder einde. Empty Re: Het pad zonder einde.

Bericht van Abigail ma nov 08, 2010 6:12 pm

Ik bedacht me dat ik niet had verwacht dat hij niet veel mensen zou kennen, maar schudde die gedachte van me af. Ik moest even nadenken over een antwoord op zijn vraag. "Nadenken over de zomervakantie." Zei ik eerlijk en fronste weer even toen ik dat gezegt had. Hij moest niet door vragen, dan was de kans groot dat ik weg ging.
Abigail
Abigail

Aantal berichten : 659
Registratiedatum : 25-10-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Maarheeze

Terug naar boven Ga naar beneden

Het pad zonder einde. Empty Re: Het pad zonder einde.

Bericht van Tygo ma nov 08, 2010 6:15 pm

Ik keek haar even vragend aan. Ik wist niet zo goed of ze het nou positief of negatief bedoelde. Maar aan haar gezicht te zien had ze niet veel zin om erover te praten. Als ze het zou willen zou ze het wel doen, bedacht ik me.
"Maar vertel eens wat meer over jezelf, heb je hobby's ofzo?" zei ik dan maar om het onderwerp ergens anders toe te brengen.
Tygo
Tygo

Aantal berichten : 110
Registratiedatum : 07-11-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Voor-de-achtertuin

Terug naar boven Ga naar beneden

Het pad zonder einde. Empty Re: Het pad zonder einde.

Bericht van Abigail ma nov 08, 2010 6:20 pm

Ik glimlachte toen hij er niet op door ging. "Ik speel gitaar en piano, verder vind ik het ook leuk om te tekenen." Somde ik op. Ik speelde geen zwerkbal, had een angst voor bezems sinds het tweedejaar en was daarmee misschien wel de enige op school die niet genoot van rondvliegen op een bezem.
Abigail
Abigail

Aantal berichten : 659
Registratiedatum : 25-10-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Maarheeze

Terug naar boven Ga naar beneden

Het pad zonder einde. Empty Re: Het pad zonder einde.

Bericht van Tygo ma nov 08, 2010 6:22 pm

"Leuk! Ik drum, maar ik kan voor geen meter noten lezen of liedjes schrijven, dus mochten we ooit samen spelen, verwacht niet dat het in een keer goed gaat" zei ik grijnzend. Van tekenen moest hij niets hebben, maar dat zei ik maar niet. Ik was slecht in alles wat met creativiteit te maken had.
Tygo
Tygo

Aantal berichten : 110
Registratiedatum : 07-11-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Voor-de-achtertuin

Terug naar boven Ga naar beneden

Het pad zonder einde. Empty Re: Het pad zonder einde.

Bericht van Abigail ma nov 08, 2010 6:26 pm

Ik lachte even, een natuurlijke lach. Ik had soms de neiging om een lach te faken, omdat ik niet iemand was die snel lachte. "We will see," zei ik met een grijns en staarde voor me uit. Ik was zoals vele andere, nieuwschierig naar de plek waar het pad zou eindeligen.
Abigail
Abigail

Aantal berichten : 659
Registratiedatum : 25-10-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Maarheeze

Terug naar boven Ga naar beneden

Het pad zonder einde. Empty Re: Het pad zonder einde.

Bericht van Tygo ma nov 08, 2010 6:29 pm

Ik glimlachte even en sloot opnieuw mijn ogen. Abigail was aardig. Ik was blij dat ik eindelijk eens iemand ontmoette. Op zich kende ik wel wat mensen, maar het bleef er maar bij.
Ik volgde abigail haar blik en zag dat ze het pad afliep met haar ogen. "Nooit geprobeerd?" vroeg ik plotseling.
Tygo
Tygo

Aantal berichten : 110
Registratiedatum : 07-11-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Voor-de-achtertuin

Terug naar boven Ga naar beneden

Het pad zonder einde. Empty Re: Het pad zonder einde.

Bericht van Abigail ma nov 08, 2010 6:31 pm

Ik keek hem verbaasd aan en schudde mijn hoofd. "Ik denk niet dat ik daar ooit de tijd voor zal hebben", mompelde ik en keek weer naar het pad. Natuurlijk was ik nieuwschierig, er waren mensen die dachten dat het pad uitkwam bij een drakennest, andere geloofden dat het uitkwam bij een schat. Ikzelf had echter geen idee.
Abigail
Abigail

Aantal berichten : 659
Registratiedatum : 25-10-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Maarheeze

Terug naar boven Ga naar beneden

Het pad zonder einde. Empty Re: Het pad zonder einde.

Bericht van Tygo ma nov 08, 2010 6:35 pm

"Geen tijd? Zoveel huiswerk hebben we toch ook weer niet?" Ik keek haar vragend aan. Ik moest natuurlijk ook wel veel doen, maar geen tijd als reden om een onbekend pad niet te lopen vond ik een beetje vreemd.
Tygo
Tygo

Aantal berichten : 110
Registratiedatum : 07-11-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Voor-de-achtertuin

Terug naar boven Ga naar beneden

Het pad zonder einde. Empty Re: Het pad zonder einde.

Bericht van Tygo ma nov 08, 2010 6:38 pm

ik moet eten :S
-Xxx.
Tygo
Tygo

Aantal berichten : 110
Registratiedatum : 07-11-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Voor-de-achtertuin

Terug naar boven Ga naar beneden

Het pad zonder einde. Empty Re: Het pad zonder einde.

Bericht van Abigail ma nov 08, 2010 6:41 pm

Ik keek hem aan en grinnikte. "Geen tijd om het pad áf te lopen." Zei ik en trommelde met mijn vingers op mijn been. "Want als ik het doe, dan wil ik het goed doen." Verduidelijkte ik mezelf. Ik was iemand die uitdagingen aanging en dit was er een die ik maar al te graag aanging. Maar je had er zoveel tijd voor nodig.
Abigail
Abigail

Aantal berichten : 659
Registratiedatum : 25-10-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Maarheeze

Terug naar boven Ga naar beneden

Het pad zonder einde. Empty Re: Het pad zonder einde.

Bericht van Tygo di nov 09, 2010 4:01 pm

"Tja dan zou je moeten wachten tot het vakantie is, kerstvakantie duurt nog 6 weken of niet?" En ik keek haar met pretoogjes aan. Het leek me wel wat om dat pad eens af te lopen. Om te kijken of het ons wél zou lukken. Als we dan toch twee weken de tijd hadden, waarom niet?
Tygo
Tygo

Aantal berichten : 110
Registratiedatum : 07-11-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Voor-de-achtertuin

Terug naar boven Ga naar beneden

Het pad zonder einde. Empty Re: Het pad zonder einde.

Bericht van Abigail di nov 09, 2010 4:06 pm

Een grijns verscheen op mijn lippen. "Perfect," zei ik en keek hem enthousiast aan. Hij had erg goede ideeën, misschien dat hij dat hij daarom bij Griffoendor was ingedeelt. In elk geval, ik mocht hem.
Abigail
Abigail

Aantal berichten : 659
Registratiedatum : 25-10-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Maarheeze

Terug naar boven Ga naar beneden

Het pad zonder einde. Empty Re: Het pad zonder einde.

Bericht van Tygo di nov 09, 2010 4:37 pm

"Afgesproken dan. Dan stuur ik wel een brief naar mijn ouders dat ik deze vakantie even een keertje niet naar huis kom. Ik denk dat ze het wel overleven." Ik had er nu al zin in. Grijnzend keek ik naar het pad, ik volgde het met mijn ogen net zo lang tot ik niet meer verder kon kijken. Ik kon niet wachten.
Tygo
Tygo

Aantal berichten : 110
Registratiedatum : 07-11-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Voor-de-achtertuin

Terug naar boven Ga naar beneden

Het pad zonder einde. Empty Re: Het pad zonder einde.

Bericht van Abigail di nov 09, 2010 4:46 pm

Ik grijnsde en volgde zijn blik. "Heb je veel vrienden op school?" Vroeg ik nieuwschierig. Ik vond hem wel zo'n populaire jongen, die iedereen kende. Mijn handen stopte ik in mijn zakken en ik staarde wat voor me uit.
Abigail
Abigail

Aantal berichten : 659
Registratiedatum : 25-10-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Maarheeze

Terug naar boven Ga naar beneden

Het pad zonder einde. Empty Re: Het pad zonder einde.

Bericht van Tygo di nov 09, 2010 4:55 pm

"Ach ik heb wel vrienden hoor, maar niet extreem veel. Het valt best wel mee. Jij dan?" Ik kon haar niet zo goed inschatten qua populariteit. Op de manier hoe ze geschrokken weer opgesprongen was en zich veronschuldigt had leek ze me niet echt Miss Populair, maar ze hield wel van avontuur en kon best een gesprek op gang houden.
Tygo
Tygo

Aantal berichten : 110
Registratiedatum : 07-11-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Voor-de-achtertuin

Terug naar boven Ga naar beneden

Het pad zonder einde. Empty Re: Het pad zonder einde.

Bericht van Abigail di nov 09, 2010 4:58 pm

Ik luisterde naar zijn antwoord. "Vorig jaar liep ik altijd in mijn eentje rond," zei ik met een sombere glimlach. "Maar dit jaar heb ik veel nieuwe mensen leren kennen, waarvan ik sommige vrienden kan noemen." Ik leunde tegen het bankje aan en staarde naar de lucht.
Abigail
Abigail

Aantal berichten : 659
Registratiedatum : 25-10-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Maarheeze

Terug naar boven Ga naar beneden

Het pad zonder einde. Empty Re: Het pad zonder einde.

Bericht van Tygo di nov 09, 2010 5:05 pm

"Wat was het verschil tussen dit jaar en vorig jaar dan?" Meestal als iemand eenmaal niet-populair gevonden werd zat hij of zij hier ook zijn of haar hele schoolleven aan vast. Al vond ik niet dat Abigail niet een typ was om populair te zijn.
Tygo
Tygo

Aantal berichten : 110
Registratiedatum : 07-11-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Voor-de-achtertuin

Terug naar boven Ga naar beneden

Het pad zonder einde. Empty Re: Het pad zonder einde.

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum