School of magic.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

De Uilenvleugel.

+3
Kimberley
Abigail
Maxim
7 plaatsers

Pagina 4 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4

Ga naar beneden

De Uilenvleugel.  - Pagina 4 Empty Re: De Uilenvleugel.

Bericht van Gast zo nov 14, 2010 9:30 pm

'Me alsnog irriteren aan mijn kat,' antwoordde Saphire, gevolgd door een kort lachje. 'Nee, hij heeft ook wel zijn lieve momentjes, als ik hem eten geef. Maar voor de rest probeer ik dan om iets minder bagger te worden welke sport dan ook.' Ze vond het heerlijk om te sporten, maar ze bakte er niks van. Ze was een vreselijk lomp persoon, dat nog struikelde over haar eigen voeten. 'En jij dan? Wat doe jij in je, hier oh zo zeldzame, vrije tijd?'

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

De Uilenvleugel.  - Pagina 4 Empty Re: De Uilenvleugel.

Bericht van Tygo zo nov 14, 2010 9:33 pm

"Tja, muziek maken, drummen, lezen, maar sporten,, meen je dat serieus? Ik vind je er persoonlijk geen typ voor, maar geen belediging hoor!" Ik hoopte maar dat ze het niet verkeerd op zou vatten. Ik dacht even aan het muzieklokaal waar hij tegenwoordig niet zo vaak meer kwam. Ik nam me dan ook voor om er zo snel mogelijk nog even heen te gaan, ik moest nodig mijn 'drumskills' gaan updaten.
_______
moet gaan :S
-Xxx.
Tygo
Tygo

Aantal berichten : 110
Registratiedatum : 07-11-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Voor-de-achtertuin

Terug naar boven Ga naar beneden

De Uilenvleugel.  - Pagina 4 Empty Re: De Uilenvleugel.

Bericht van Gast zo nov 14, 2010 9:35 pm

Saphire knikte. 'Zeeeeeeeer serieus,' zei ze, met een glimlach rond haar lippen. 'Maar dat hoor ik vaker, dus ik voel me ook niet beledigt.' Ze was ook geen sport type, ze had er een veel te tenger figuur voor, alsof je haar met een duwtje wist om te krijgen, wat ook zo was. 'Drummen hmm? Interessant. Een vriend van mij drumt ook, tenminste, dat vind hij, hij is er behoorlijk slecht in.' Ze lachte eventjes. Lezen deed ze zelf eigenlijk ook wel graag, maar alleen als een boek haar echt wist te raken, en dat kwam niet vaak voor.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

De Uilenvleugel.  - Pagina 4 Empty Re: De Uilenvleugel.

Bericht van Emma di nov 30, 2010 8:31 pm

Ze bleef nog eventjes in de uilenvleugel, en luisterde mee naar de gesprekken. Ze kon het haar hobby noemen. Ze praatte graag, maar luisterde net iets liever..
Ze keek toe hoe verscheidene uilen voor haar op het kozijn neer daalde. Ze aaide er een over het kleine kopje.
Emma
Emma

Aantal berichten : 212
Registratiedatum : 04-11-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Breda

Terug naar boven Ga naar beneden

De Uilenvleugel.  - Pagina 4 Empty Re: De Uilenvleugel.

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 4 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum