School of magic.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

De water kamer.

4 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

De water kamer. - Pagina 2 Empty Re: De water kamer.

Bericht van Serena di nov 16, 2010 7:54 pm

Ik keek vlug om en glimlachte naar het meisje. "Hoi." zei ik. Ik hield niet echt van rust, maar ik voelde me juist snel op m'n gemak. "Ik ben Serena." zei ik glimlachend.
Serena
Serena

Aantal berichten : 140
Registratiedatum : 14-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De water kamer. - Pagina 2 Empty Re: De water kamer.

Bericht van Hailey di nov 16, 2010 7:58 pm

Met mijn wijsvinger gleed ik langs enkele meubels, die ook van water waren gemaakt. Het had me altijd verbaasd hoe ze konden blijven staan, maar 'magie' was hier het antwoord op zowat alles. Ik keek op toen ik het meisje zich hoorde voorstellen. Serena heette ze. Best een mooie naam, vond ik. 'Hailey.'
Hailey
Hailey

Aantal berichten : 66
Registratiedatum : 15-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De water kamer. - Pagina 2 Empty Re: De water kamer.

Bericht van Serena di nov 16, 2010 8:02 pm

"Aangenaam." zei ik glimlachend. "Ik heb je nog nooit eerder gezien, ligt waarschijnlijk aan mij, maar op welke afdeling zit je?" vroeg ik en ik ging aarzelend op een stoel zitten, maar die bleef gewoon staan en voelde ook niet nat aan.
Serena
Serena

Aantal berichten : 140
Registratiedatum : 14-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De water kamer. - Pagina 2 Empty Re: De water kamer.

Bericht van Hailey di nov 16, 2010 8:04 pm

'Huffelpuf,' zei ik, als antwoord op haar vraag. 'Het kan best dat je me nog nooit eerder hebt gezien, deze school is groot, niet waar?' Ik glimlachte, en ging toen op een van de banken zitten. Toen ik hier voor het eerst kwam was ik helemaal bang geweest dat ik door de bank zou heen zakken, of dat ik kletsnat zou worden. 'En ik welke afdeling zit jij?'
Hailey
Hailey

Aantal berichten : 66
Registratiedatum : 15-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De water kamer. - Pagina 2 Empty Re: De water kamer.

Bericht van Serena di nov 16, 2010 8:09 pm

"Ravenklauw." antwoordde ik op mijn beurt. "Ja, inderdaad, mijn eerste jaar ben ik waarschijnlijk vaker verdwaald geweest dan in de les." zei ik grinnikend. "Zit jij ook in het zesde jaar?" vroeg ik en ik stond weer op, ik voelde me niet op mijn gemak ik in de stoel.
Serena
Serena

Aantal berichten : 140
Registratiedatum : 14-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De water kamer. - Pagina 2 Empty Re: De water kamer.

Bericht van Hailey di nov 16, 2010 8:12 pm

Ik knikte, opnieuw als antwoord op haar vraag. 'Ja, jij dus ook, right?' Het was meer een bevestiging voor mezelf, dan echt een vraag. Ravenklauw, hmm. Ik kende een paar mensen in Ravenklauw, maar die waren alweer van school af. Ook had mijn moeder in Ravenklauw gezeten. Ik slikte eventjes bij de gedachte aan haar.
Hailey
Hailey

Aantal berichten : 66
Registratiedatum : 15-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De water kamer. - Pagina 2 Empty Re: De water kamer.

Bericht van Serena di nov 16, 2010 8:29 pm

Ik beet op mijn lip en keek naar de deur, die ook een deel van de waterval uitmaakte. "Kom je hier vaak?" vroeg ik, ik kon écht niet tegen stiltes, behalve wanneer ik er een nodig had.
Serena
Serena

Aantal berichten : 140
Registratiedatum : 14-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De water kamer. - Pagina 2 Empty Re: De water kamer.

Bericht van Hailey di nov 16, 2010 8:32 pm

'Best wel, ja. De betoverende sfeer van de kamer fascineert me. Niet dat de rest van de school niet betoverend is, maar deze kamer boeit me in het bijzonder. Ik weet niet waarom, dat doet ie gewoon.' Ik liet mijn blik door de kamer glijden. Zowat alles was water.
Hailey
Hailey

Aantal berichten : 66
Registratiedatum : 15-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De water kamer. - Pagina 2 Empty Re: De water kamer.

Bericht van Serena di nov 16, 2010 8:37 pm

Ik knikte. "Ik ben hier nog nooit eerder geweest." zei ik. "Dat komt misschien een klein beetje omdat ik soort van een water fobie heb." zei ik en ik keek naar de muren.
Serena
Serena

Aantal berichten : 140
Registratiedatum : 14-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De water kamer. - Pagina 2 Empty Re: De water kamer.

Bericht van Hailey di nov 16, 2010 8:39 pm

Ik knikte begrijpend. Ik kwam ook niet graag op plekken waar zich iets bevond waar ik angst voor had, dus ik begreep haar. 'Een water fobie? Maar hoe douche je dan?'
Hailey
Hailey

Aantal berichten : 66
Registratiedatum : 15-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De water kamer. - Pagina 2 Empty Re: De water kamer.

Bericht van Serena di nov 16, 2010 8:42 pm

"Zo snel mogelijk." zei ik grijnzend. "Ik hou écht niet van water." zei ik, de reden waarom praatte ik nooit met iemand over. Naar mijn mening hoefde niemand dit te weten.
Serena
Serena

Aantal berichten : 140
Registratiedatum : 14-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De water kamer. - Pagina 2 Empty Re: De water kamer.

Bericht van Hailey di nov 16, 2010 8:43 pm

Opnieuw knikte ik. 'Ik kan niet snel douchen,' zei ik, gevolgd door een kort lachje. Meestal stond ik een uur onder dat ding, tot ergernis van een boel andere mensen, maar dat kon mij vrij weinig schelen.
Hailey
Hailey

Aantal berichten : 66
Registratiedatum : 15-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De water kamer. - Pagina 2 Empty Re: De water kamer.

Bericht van Serena di nov 16, 2010 8:48 pm

Ik grijnsde. "Achja, je kan niet alles goed doen." zei ik. Ik tikte tegen mijn been, vlak onder mijn shortje. Doordat ik in LA was geweest was eigenlijk alles licht getint, iets waar ik niet blij mee was, ik was blij met mijn blekere huid.
Serena
Serena

Aantal berichten : 140
Registratiedatum : 14-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De water kamer. - Pagina 2 Empty Re: De water kamer.

Bericht van Hailey di nov 16, 2010 8:54 pm

Ik sprong overeind van het bankje, en trok mijn rok eventjes goed. Ik was nooit iemand geweest die goed, of lang, kon stilzitten, en dus was nu geen uitzondering. Met langzame passen begon ik door de kamer te lopen. Ook al had ik alles hier al tientallen keren bekeken, het bleef bijzonder. Ik kon er geen genoeg van krijgen.
Hailey
Hailey

Aantal berichten : 66
Registratiedatum : 15-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De water kamer. - Pagina 2 Empty Re: De water kamer.

Bericht van Serena di nov 16, 2010 8:59 pm

Ik beet op mijn lip en keek rond. "Misschien raak ik zo nog een keer mijn fobie kwijt." zei ik grijnzend en ik tikte nog steeds tegen mijn been.
Serena
Serena

Aantal berichten : 140
Registratiedatum : 14-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De water kamer. - Pagina 2 Empty Re: De water kamer.

Bericht van Hailey di nov 16, 2010 9:01 pm

Ik glimlachte, terwijl ik mijn hand langs de waterval-muur haalde. 'Water valt wel mee, qua engheid, ik vond het vroeger altijd eng, maar dat was vanwege een reden, en dat was enkel angst voor grote plekken met water, zoals de zee enzo.'
Hailey
Hailey

Aantal berichten : 66
Registratiedatum : 15-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De water kamer. - Pagina 2 Empty Re: De water kamer.

Bericht van Evanna Daniëlla di nov 16, 2010 9:06 pm

"Ik ben Evanna en ik zit in Zwadderich." mengde ik me in het gesprek. Ik kon er niet tegen om mensen nu te laten lopen zonder mezelf voor te stellen. Tenminste, als ze ook echt bleven staan.
Evanna Daniëlla
Evanna Daniëlla

Aantal berichten : 95
Registratiedatum : 04-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De water kamer. - Pagina 2 Empty Re: De water kamer.

Bericht van Serena di nov 16, 2010 9:08 pm

Ik knikte en keek naar mijn handen. Ik was pas sinds mijn 7e bang voor water, omdat de anderen uit mijn klas dat jaar me bijna verdronken hadden, het zou me niets verbazen als ze dat nog hadden gedaan als de lerares er niet ineens bijstond. Sindsdien hield ik écht niet meer van water.
Serena
Serena

Aantal berichten : 140
Registratiedatum : 14-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De water kamer. - Pagina 2 Empty Re: De water kamer.

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum