School of magic.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

De kamer van Ravenklauw.

4 plaatsers

Ga naar beneden

De kamer van Ravenklauw. Empty De kamer van Ravenklauw.

Bericht van Albus Perkamentus vr okt 29, 2010 10:05 pm

Manon heeft me overgehaald om de jongens en de meisjes van een afdeling bij elkaar te doen. Dit omdat er in het begin, van elke afdeling waarschijnlijk er maar twee of een personage is.

De kamer is een zaaltje. De slaapplekken zijn van elkaar te scheiden door een fluweel gordijn met daarop het wapen van de afdeling geborduurd, In het "hok" staat een hemelbed, een kast en een nachtkastje. Wanneer je naar de rechterkant loopt zie je twee deuren staan, die die lijden naar de douches en badkamer.

Maximaal aantal personen: Onbeperkt.
Albus Perkamentus
Albus Perkamentus
Admin

Aantal berichten : 29
Registratiedatum : 23-10-10
Leeftijd : 28

https://zweinstein.forum.st

Terug naar boven Ga naar beneden

De kamer van Ravenklauw. Empty Re: De kamer van Ravenklauw.

Bericht van Abigail zo nov 07, 2010 7:39 pm

Het eerste wat ik zag toen ik binnenkwam was mijn hemelbed. Ja, intussen was het echt helemaal van mij geworden, 5 jaar lang had ik op dat bed geslapen. Toen ik mijn spullen op het bed legde, was ik ook verzekerd van een 6de jaar. Ik stopte muziekbladen in de lade van het nachtkastje en mijn tekenpotloen in de lade erboven. Mijn kleren liet ik nog even in de koffer zitten, ik zou later wel uitpakken.
Abigail
Abigail

Aantal berichten : 659
Registratiedatum : 25-10-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Maarheeze

Terug naar boven Ga naar beneden

De kamer van Ravenklauw. Empty Re: De kamer van Ravenklauw.

Bericht van Serena ma nov 15, 2010 9:37 pm

Ik liep de slaapzaal in en zag Abigeal al staan. "Hoi." zei ik en ik legde mijn koffer op het bed naast het hare, waar ik ook al 5 jaar lang lag. Ik opende mijn hutkoffer en legde de bladmuziek en muziekteksten alvast in de lade van mijn nachtkastje. Mijn schoenen stopte ik onder mijn bed, onder anderen mijn drie paar All-Stars.
Serena
Serena

Aantal berichten : 140
Registratiedatum : 14-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De kamer van Ravenklauw. Empty Re: De kamer van Ravenklauw.

Bericht van Abigail ma nov 15, 2010 9:40 pm

Ik keek op en glimlachte toen ik Serena zag. Ik kende haar niet heel erg goed, misschien was slecht een beter woord, maar ik had haar wel eens gesproken. "Heerlijk he, een nieuw schooljaar?" Zei ik met een vrolijke glimlach en ging op het bed zitten.
Abigail
Abigail

Aantal berichten : 659
Registratiedatum : 25-10-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Maarheeze

Terug naar boven Ga naar beneden

De kamer van Ravenklauw. Empty Re: De kamer van Ravenklauw.

Bericht van Serena ma nov 15, 2010 9:45 pm

"Ja." zei ik glimlachte. "Het laatste jaar..." zei ik zuchtend. "Jammer dat het dan over is hier." zei ik en ik ging op 'mijn' bed zitten. "Nog iets gedaan in de vakantie?" vroeg ik. Ik kende haar bijna niet, maar ik vroeg het eigenlijk aan iedereen uit Ravenklauw en anderen die ik kende.
Serena
Serena

Aantal berichten : 140
Registratiedatum : 14-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De kamer van Ravenklauw. Empty Re: De kamer van Ravenklauw.

Bericht van Abigail ma nov 15, 2010 9:56 pm

Ik schudde mijn hoofd. "Niet te snel jij, we zitten pas in de 6de, volgend jaar mogen we ook weer terug komen." Zei ik grinnikend en keek naar haar. De gevreesde vraag was weer aan bod gekomen, ik praatte niet graag over mijn situatie thuis. "Like all the others," antwoordde ik daarom dus maar met een grijns. "Die van jou?" Vroeg ik daarna.
Abigail
Abigail

Aantal berichten : 659
Registratiedatum : 25-10-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Maarheeze

Terug naar boven Ga naar beneden

De kamer van Ravenklauw. Empty Re: De kamer van Ravenklauw.

Bericht van Serena ma nov 15, 2010 9:59 pm

"Haha, ja, fail." zei ik lachend. "Was het maar waar." zei ik droog. "Een gewone dreuzel vakantie, naar LA." zei ik en ik trok mijn gele All-Stars uit en stopte ze onder mijn bed. Wanneer dit kon droeg ik geen schoenen.
Serena
Serena

Aantal berichten : 140
Registratiedatum : 14-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De kamer van Ravenklauw. Empty Re: De kamer van Ravenklauw.

Bericht van Abigail ma nov 15, 2010 10:06 pm

Ik grijnsde even. "LA, amazing," zei ik grijnzend. Ik was nooit buiten europa geweest, die ene keer skieeën in Zwitserland was waarschijnlijk het hoogtepunt van al mijn vakanties. Maar dat ging ik haar niet vertellen, dan kwam ik ook weer zo sukkelig over.
Abigail
Abigail

Aantal berichten : 659
Registratiedatum : 25-10-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Maarheeze

Terug naar boven Ga naar beneden

De kamer van Ravenklauw. Empty Re: De kamer van Ravenklauw.

Bericht van Serena ma nov 15, 2010 10:21 pm

Ik haalde mijn schouders op. "De mensen daar zijn heel arrogant, omdat ze rijk zijn." zei ik grijnzend. "Echt irritant. Ze voelen zich te goed voor mensen die ook maar een dollar minder op hun bank hebben." zei ik. "Weetje, we slapen al vijf jaar naast elkaar, maar we kennen elkaar amper." zei ik grijnzend.
Serena
Serena

Aantal berichten : 140
Registratiedatum : 14-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De kamer van Ravenklauw. Empty Re: De kamer van Ravenklauw.

Bericht van Abigail di nov 16, 2010 12:51 am

Ik was verbaasd, ik wist niet dat mensen in LA zo arrogant waren. Maar wie was ik om aan haar woorden te twijfelen? Ik grijnsde even en frunnikte aan mijn shirt. "Tja, ik heb de afgelopen jaren ook niet bepaald een sociaal leven geleidt." Zei ik grinnikend.
Abigail
Abigail

Aantal berichten : 659
Registratiedatum : 25-10-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Maarheeze

Terug naar boven Ga naar beneden

De kamer van Ravenklauw. Empty Re: De kamer van Ravenklauw.

Bericht van Serena di nov 16, 2010 5:21 pm

Ik grinnikte. "Achja." zei ik. "Met dreuzelouders omgaan is ook niet leuk, ze lijken wel bang voor me." zei ik lachend. "Mijn zusje daarentegen wet het niet en vind me wel tof." lachte ik en ik ging ondersteboven liggen, zo dat mijn rug tegen de zijkant van het bed aankwam.
Serena
Serena

Aantal berichten : 140
Registratiedatum : 14-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De kamer van Ravenklauw. Empty Re: De kamer van Ravenklauw.

Bericht van Aimee di nov 16, 2010 10:51 pm

Ik had me op mijn bed gelegd, op mijn rug. Boven me hield ik een boek vast met één hand. Het ging over trollen. Ieuw. Ik staarde niets zienend naar de pagina. Al vijf minuten lang. Ik besloot de pagina om te draaien. Dat kan toch wel eens fijn zijn.
Aimee
Aimee

Aantal berichten : 7
Registratiedatum : 08-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De kamer van Ravenklauw. Empty Re: De kamer van Ravenklauw.

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum