School of magic.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

De meisjes wc.

4 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

De meisjes wc. - Pagina 2 Empty Re: De meisjes wc.

Bericht van Alexis di nov 23, 2010 8:46 pm

Ik knik. "Ze heeft niets beters te doen. Misschien was het beter geweest als ze geen geest was geworden..." Ik grijns breed. "Murdy Martle.." Mompel ik lachend. "Is werkelijk het meest vervelende persoon die ik ken."
Alexis
Alexis

Aantal berichten : 555
Registratiedatum : 27-10-10
Leeftijd : 27

Terug naar boven Ga naar beneden

De meisjes wc. - Pagina 2 Empty Re: De meisjes wc.

Bericht van Kimberley di nov 23, 2010 8:53 pm

Lachend keek ik haar aan. 'Ja, samen met Foppe zou ik haar best wel eens willen vervloeken.' Half dromend staarde ik voor me uit, bedenkend hoe het zou zijn als ik dat ook werkelijk zou doen. 'Dat geeft een goed gevoel.' Grapte ik.
Kimberley
Kimberley

Aantal berichten : 293
Registratiedatum : 03-11-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Zoetermeer

Terug naar boven Ga naar beneden

De meisjes wc. - Pagina 2 Empty Re: De meisjes wc.

Bericht van Emma di nov 23, 2010 10:30 pm

Emma stapte hijgend naar binnen en pufte even uit van het rennen. Ze draaide zich om en keek naar Kimberley en Alexis, en verstrakte. 'Eh, hay.' zei ze met een big smile, en niet lang daarna gevolgd door een "BOEM" en geschreeuw en gevloek van vilder. Ze haalde "onschuldig" haar schouders op en glimlachte poeslief.
Emma
Emma

Aantal berichten : 212
Registratiedatum : 04-11-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Breda

Terug naar boven Ga naar beneden

De meisjes wc. - Pagina 2 Empty Re: De meisjes wc.

Bericht van Kimberley di nov 23, 2010 10:31 pm

Ik herkende het meisje niet, maar begon hard te lachen. 'Bommen?' Nieuwsgierig deed ik een poging om het te raden, en waarschijnlijk had ik het redelijk goed. 'Ik heb ook ooit zoiets gedaan, maar dat liep niet geheel goed af..' Mompelde ik, half in mezelf, half tegen Alexis en het meisje.
Kimberley
Kimberley

Aantal berichten : 293
Registratiedatum : 03-11-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Zoetermeer

Terug naar boven Ga naar beneden

De meisjes wc. - Pagina 2 Empty Re: De meisjes wc.

Bericht van Emma di nov 23, 2010 10:40 pm

Emma lachtte. 'Mestbommen, nogal illegaal.' grinnikte en glimlachtte naar beide. 'Emma, jullie?' stelde ze zich duidelijk voor, of juist onduidelijk, het was maar wat je er van vond. God, zelfs haar gedachtens waren ingewikkeld.
Ze giechelde toen een tweede "BOEM" de wasbakken liet tingelen.
Emma
Emma

Aantal berichten : 212
Registratiedatum : 04-11-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Breda

Terug naar boven Ga naar beneden

De meisjes wc. - Pagina 2 Empty Re: De meisjes wc.

Bericht van Alexis di nov 23, 2010 10:45 pm

"Alexis, aangenaam voor de derde keer." Zeg ik ook lachend. Ik speel met mijn schone haar en ben opgelucht dat het slijmvrij is. "Je bent dus niet zo'n braaf meisje?" Vraag ik met een vleugje nieuwschierigheid in mijn stem.
Alexis
Alexis

Aantal berichten : 555
Registratiedatum : 27-10-10
Leeftijd : 27

Terug naar boven Ga naar beneden

De meisjes wc. - Pagina 2 Empty Re: De meisjes wc.

Bericht van Kimberley di nov 23, 2010 10:46 pm

Lachend stak ik mijn hand uit. 'Kimberley' Ik was eigenlijk altijd zo opgevoed, om mijn hand uit te steken als ik mezelf voorstelde aan iemand. Op het eerste moment kon ik haar niet goed plaatsen, maar toen ik beter nadacht herinnerde ik het me weer. Ze zat in Zwadderich.
Kimberley
Kimberley

Aantal berichten : 293
Registratiedatum : 03-11-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Zoetermeer

Terug naar boven Ga naar beneden

De meisjes wc. - Pagina 2 Empty Re: De meisjes wc.

Bericht van Emma di nov 23, 2010 10:48 pm

Emma stak haar hand uit en nam die van haar aan. 'Plechtig.' zei ze met een wiebel wenkbrauw, en kneep zacht in haar hand. Ze keek grijnzend op naar Alexis. 'Nou ja, Vilder is niet mijn favoriete persoon dus tja, soms moet je die kerel even opschudden.' zei ze en ze stak haar tong uit.
Emma
Emma

Aantal berichten : 212
Registratiedatum : 04-11-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Breda

Terug naar boven Ga naar beneden

De meisjes wc. - Pagina 2 Empty Re: De meisjes wc.

Bericht van Alexis di nov 23, 2010 10:58 pm

Ik knik langzaam, ergens ben ik het niet met haar eens. Ik heb altijd gelijk medelijden met de mensen die ik 'pest.' Ik speel met een plukje haar dat in mijn gezicht hangt.
Alexis
Alexis

Aantal berichten : 555
Registratiedatum : 27-10-10
Leeftijd : 27

Terug naar boven Ga naar beneden

De meisjes wc. - Pagina 2 Empty Re: De meisjes wc.

Bericht van Emma di nov 23, 2010 11:03 pm

Emma keek naar Alexis die nogal stil was. 'Is er iets?' vroeg ze, en ze bekeek zichzelf vluchtig, of er niet iets was.
Ze zuchtte diep toen Jammerende Jenny vanuit de achterste Wc naar boven zag zweven.
'Lieve help,' zuchtte ze haast geluidsloos.
Emma
Emma

Aantal berichten : 212
Registratiedatum : 04-11-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Breda

Terug naar boven Ga naar beneden

De meisjes wc. - Pagina 2 Empty Re: De meisjes wc.

Bericht van Alexis di nov 23, 2010 11:05 pm

Ik schud mijn hoofd en glimlach opgewekt naar haar. "Neehoor, niets." Ik volg haar blik en mijn ogen worden bijna ronde schoteltjes. "Ohjee, altijd als ik hier ben verschijnt ze. Ik heb toch geen honing aan mijn kont ofzo?" Ik kijk bedenkelijk. "Zou ze kunnen ruiken trouwens?"
Alexis
Alexis

Aantal berichten : 555
Registratiedatum : 27-10-10
Leeftijd : 27

Terug naar boven Ga naar beneden

De meisjes wc. - Pagina 2 Empty Re: De meisjes wc.

Bericht van Emma di nov 23, 2010 11:09 pm

Emma schoot in de lach om Alexis. 'Weet ik niet, vraag het haar?' zei ze toen ze uitgegiecheld was. En ze keek weer naar Jammerende Jenny die naar hun toe zweefde, en zwaar geïrriteerd keek, wat Emma ook geen goed deed. Ze moest zich zwaar inhouden om geen hatelijke opmerking te sneeren, waardoor ze terug zou schieten in de afvoer..
Emma
Emma

Aantal berichten : 212
Registratiedatum : 04-11-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Breda

Terug naar boven Ga naar beneden

De meisjes wc. - Pagina 2 Empty Re: De meisjes wc.

Bericht van Kimberley wo nov 24, 2010 1:02 pm

Geïrriteerd door het geluid van Jenny keek ik om en trok een wenkbrauw op. 'Wat moet jij nou weer?' Met een typische "Jenny-blik" keek ze ons aan. 'Hai.' Giechelde ze. Een diepe zucht verliet mijn mond. 'Ga lekker rondhangen in een wc ofzo, inplaats van ons te irriteren.' Oh god, nu had ik het gedaan hoor. Jenny barstte in snikken uit. 'Iedereen haat mij.' Draaiend en huilend zweefde ze door de wc's heen. 'Vind je het gek..' Mompelde ik zo zacht als ik kon tegen Alexis en Emma.
Kimberley
Kimberley

Aantal berichten : 293
Registratiedatum : 03-11-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Zoetermeer

Terug naar boven Ga naar beneden

De meisjes wc. - Pagina 2 Empty Re: De meisjes wc.

Bericht van Emma wo nov 24, 2010 4:37 pm

Emma grinnikte en keek naar de deur. 'Maar ik denk dat ik doorga naar de Leerlingenkamer, Ciao.' zei ze vriendelijk en ze verdween achter de deur..


Gone ~
Emma
Emma

Aantal berichten : 212
Registratiedatum : 04-11-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Breda

Terug naar boven Ga naar beneden

De meisjes wc. - Pagina 2 Empty Re: De meisjes wc.

Bericht van Kimberley wo nov 24, 2010 4:40 pm

Mijn wenkbrauw schoot omhoog. 'Jeah right.' Mijn blik volgde haar nog even en daarna keek ik weer naar Jenny die nog steeds rondjes zweefde. 'Fijn.'
Kimberley
Kimberley

Aantal berichten : 293
Registratiedatum : 03-11-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Zoetermeer

Terug naar boven Ga naar beneden

De meisjes wc. - Pagina 2 Empty Re: De meisjes wc.

Bericht van Alexis wo nov 24, 2010 6:22 pm

Ik kijk Emma raar na, ze verdwijnt net zo snel als ze verschijnt. "Doei?" Ik volg de blik van Kimberley naar Jenny. "Kan ze niet weg ofzo?" Vraag ik geërgerd, net hard genoeg zodat Jenny het kan horen.
Alexis
Alexis

Aantal berichten : 555
Registratiedatum : 27-10-10
Leeftijd : 27

Terug naar boven Ga naar beneden

De meisjes wc. - Pagina 2 Empty Re: De meisjes wc.

Bericht van Kimberley wo nov 24, 2010 7:08 pm

'Geen idee. Jammer dat we haar niet kunnen vervloeken ofzoiets. Ik had het met liefde gedaan.' Het leek of Jenny er geen aandacht een besteedde en ze zweefde weer huilend verder. 'Kan dat kind ook nooit ophouden.' Mijn schouders zakte en ik leunde tegen de muur. 'Beter gaan we weg voordat ze een gesprek aan probeert te knopen.'
Kimberley
Kimberley

Aantal berichten : 293
Registratiedatum : 03-11-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Zoetermeer

Terug naar boven Ga naar beneden

De meisjes wc. - Pagina 2 Empty Re: De meisjes wc.

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum