School of magic.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

De meisjes wc.

4 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

De meisjes wc. Empty De meisjes wc.

Bericht van Abigail di nov 09, 2010 7:15 pm

Natuurlijk is de meisjes wc alleen toegankelijk voor meisjes, of nouja, dat hoort zo te zijn. Soms besluiten echter enkele jongens hier wat grappen uit te halen. Jammerende Jenny is hier vaak te vinden en is altijd in voor een jammerend gesprek. Er zijn 8 toilet hokjes.

Nee, je kunt niet naar de geheime kamer.

Onbeperkt aantal meisjes.
Abigail
Abigail

Aantal berichten : 659
Registratiedatum : 25-10-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Maarheeze

Terug naar boven Ga naar beneden

De meisjes wc. Empty Re: De meisjes wc.

Bericht van Abigail di nov 09, 2010 7:19 pm

Met tegen zin was ik naar de meisjes wc gelopen. Ik had een hekel aan gesprekken met Jammerende Jenny. Maarja, ik moest nou eenmaal mijn behoefdes doen. Ik opende de deur en keek om me heen. Tot mijn opluchting zag ik, nog, geen Jammerende Jenny waarna ik snel een wc hokje inliep en mijn behoefde deed.
Abigail
Abigail

Aantal berichten : 659
Registratiedatum : 25-10-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Maarheeze

Terug naar boven Ga naar beneden

De meisjes wc. Empty Re: De meisjes wc.

Bericht van Alexis di nov 09, 2010 7:30 pm

Ik duw de deur van de wc open en loop de wc in. Het is stil en er is verder niemand. Ik loop naar de spiegels en leun naar voren. Ik kijk een tijdje naar mijn eigen spiegelbeeld en veeg een plukje haar uit mijn gezicht. Mijn dunne zilveren oorbellen zijn nu zichtbaar. Ik weet niet waarom, maar die oorbellen draag ik altijd, elke dag. Alleen als ik slaap heb ik ze niet in.
Alexis
Alexis

Aantal berichten : 555
Registratiedatum : 27-10-10
Leeftijd : 27

Terug naar boven Ga naar beneden

De meisjes wc. Empty Re: De meisjes wc.

Bericht van Abigail di nov 09, 2010 7:57 pm

Ik trok door en opende de wc deur. Alexis was ook binnengekomen en zat met haar haar te spelen voor de spiegels. "Heey," zei ik met een grijns en liep naar haar toe.
Abigail
Abigail

Aantal berichten : 659
Registratiedatum : 25-10-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Maarheeze

Terug naar boven Ga naar beneden

De meisjes wc. Empty Re: De meisjes wc.

Bericht van Alexis di nov 09, 2010 8:00 pm

Ik kijk opgewekt op. "Olaa." Ik laat mijn haar met rust en draai me om naar Abigail. "Je hebt geluk dat Jenny er niet is, anders zat je hier uren naar haar gehuil te luisteren." Ik rol even met mijn ogen. Jenny huilt werkelijk waar om alles.
Alexis
Alexis

Aantal berichten : 555
Registratiedatum : 27-10-10
Leeftijd : 27

Terug naar boven Ga naar beneden

De meisjes wc. Empty Re: De meisjes wc.

Bericht van Abigail di nov 09, 2010 8:06 pm

Ik grinnikte. "Praat maar niet te hard, dadelijk zit ze ergens in de leiding ofzo," zei ik terwijl ik rilde. Ik ontliep haar zo veel mogelijk maar ook mij had ze enkele keren weten te strikken voor een van haar 'niemand-houdt-van-me' jankpartijen.
Abigail
Abigail

Aantal berichten : 659
Registratiedatum : 25-10-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Maarheeze

Terug naar boven Ga naar beneden

De meisjes wc. Empty Re: De meisjes wc.

Bericht van Alexis di nov 09, 2010 8:10 pm

Ik grinnek ook. "Als dat het geval is dan vloog ze nu wel huilend door de lucht." Ik ga op de rand van de wastafel zitten en wiebel met mijn benen in de lucht. Het is een grappig gevoel aan je benen. "Jenny is een drama queen." zeg ik grijnzend.
Alexis
Alexis

Aantal berichten : 555
Registratiedatum : 27-10-10
Leeftijd : 27

Terug naar boven Ga naar beneden

De meisjes wc. Empty Re: De meisjes wc.

Bericht van Abigail di nov 09, 2010 8:15 pm

Ik glimlachte en staarde in de spiegel naar mijn spiegelbeeld. Mijn haar zat acceptabel, ik was ontzettend blij dat het van zichzelf stijl was. Mijn mascara was een beetje aan het afgaan, maar dat was ook nog te doen. Ik draaide me naar Alexis toe en glimlachte. "Ze verdient een award." Zei ik grinnikend.
Abigail
Abigail

Aantal berichten : 659
Registratiedatum : 25-10-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Maarheeze

Terug naar boven Ga naar beneden

De meisjes wc. Empty Re: De meisjes wc.

Bericht van Alexis di nov 09, 2010 8:16 pm

"Geef er dan maar gelijk twee, ook een voor het meeste tranen laten vloeien."Zeg ik grijnzend en ik haal een hand door mijn licht krullende haar. "Ze heeft aandacht tekort ofzo, denk ik."
Alexis
Alexis

Aantal berichten : 555
Registratiedatum : 27-10-10
Leeftijd : 27

Terug naar boven Ga naar beneden

De meisjes wc. Empty Re: De meisjes wc.

Bericht van Abigail di nov 09, 2010 8:22 pm

Ik knikte instemmend en staarde toen voor me uit. Eigenlijk ging dit gesprek nergens over, maar ach, het voelde goed. "Al veel nieuwe mensen ontmoet?" Vroeg ik, hoewel ik niet wist of ze hier veel mensen kende.
Abigail
Abigail

Aantal berichten : 659
Registratiedatum : 25-10-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Maarheeze

Terug naar boven Ga naar beneden

De meisjes wc. Empty Re: De meisjes wc.

Bericht van Alexis di nov 09, 2010 8:25 pm

Ik denk even na en haal dan mijn schouders op. "niet veel meer sinds de grote zaal. Lance heb ik nog ontmoet maar verder niet echt." Zeg ik nadenkend. Haar vraag heeft me aan het na denken gezet. "En jij?"vraag ik met een nieuwschierige blik.
Alexis
Alexis

Aantal berichten : 555
Registratiedatum : 27-10-10
Leeftijd : 27

Terug naar boven Ga naar beneden

De meisjes wc. Empty Re: De meisjes wc.

Bericht van Abigail di nov 09, 2010 8:33 pm

Ik moest even nadenken, ik had nog een aantal mensen ontmoet na de grote zaal. "Lance heb ik ook leren kennen ja, Jaeden kort en Maxim meerdere keren." Somde ik op. "Oh, en Tygo', voegde ik eraan toe. Het waren allemaal jongens, realiseerde ik me.
Abigail
Abigail

Aantal berichten : 659
Registratiedatum : 25-10-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Maarheeze

Terug naar boven Ga naar beneden

De meisjes wc. Empty Re: De meisjes wc.

Bericht van Alexis di nov 09, 2010 8:40 pm

Ik grijns en fluit tussen mijn tanden door. "Phoe dat zijn er veel." Ik grinnek. "Ik ben Maxime nog wel tegen gekomen en Kim en jou bij de toren trouwens.." Ik glimlach en speel met mijn zilveren oorbel.
Alexis
Alexis

Aantal berichten : 555
Registratiedatum : 27-10-10
Leeftijd : 27

Terug naar boven Ga naar beneden

De meisjes wc. Empty Re: De meisjes wc.

Bericht van Abigail di nov 09, 2010 8:44 pm

Ik haalde onverschillig mijn schouders op. "Dat mag ook wel, na al die jaren in mijn eentje hier rond gezworven te hebben.." Mompelde ik met een halve glimlach en ging met een hand door mijn haar. Juist op het moment dat ik bijna zeker wist dat ze er niet was, hoorde ik gejengel uit de toileten komen. "oh nee.." fluisterde ik paniekerig tegen Alexis.
Abigail
Abigail

Aantal berichten : 659
Registratiedatum : 25-10-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Maarheeze

Terug naar boven Ga naar beneden

De meisjes wc. Empty Re: De meisjes wc.

Bericht van Alexis di nov 09, 2010 8:49 pm

Ik knik. "Inderdaad, dat mag wel sowiso waarom zou het niet mogen?" Ik kijk op en kreun. "Zeg wat dacht je ervan om ergens anders heen te gaan?" Vraag ik zacht. Ik had dus absoluut geen zin in Jenny.
Alexis
Alexis

Aantal berichten : 555
Registratiedatum : 27-10-10
Leeftijd : 27

Terug naar boven Ga naar beneden

De meisjes wc. Empty Re: De meisjes wc.

Bericht van Abigail di nov 09, 2010 8:59 pm

"Graag," zei ik en keek naar het wc hokje waar een jammerend geluid uit kwam. "Waar gaan we heen?" Vroeg ik terwijl ik alvast een paar stappen richting de deur.
Abigail
Abigail

Aantal berichten : 659
Registratiedatum : 25-10-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Maarheeze

Terug naar boven Ga naar beneden

De meisjes wc. Empty Re: De meisjes wc.

Bericht van Alexis di nov 09, 2010 9:03 pm

"De ronde kamer? Ik heb gehoord dat de banken daar prima zitten." Grinnek ik en ik kijk even vluchtig achterom naar het jammerende hokje. "Ze is gek." Mompel ik.
Alexis
Alexis

Aantal berichten : 555
Registratiedatum : 27-10-10
Leeftijd : 27

Terug naar boven Ga naar beneden

De meisjes wc. Empty Re: De meisjes wc.

Bericht van Abigail di nov 09, 2010 9:10 pm

"Is goed," zei ik en liep snel de meisjeswc uit, bah ik hield echt niet van Jammerende Jenny.

________________-
Gone.
Abigail
Abigail

Aantal berichten : 659
Registratiedatum : 25-10-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Maarheeze

Terug naar boven Ga naar beneden

De meisjes wc. Empty Re: De meisjes wc.

Bericht van Kimberley di nov 23, 2010 6:14 pm

- new -

Ik liep de meisjes wc in en keek door de spiegel. Mijn haar zat nog wel redelijk goed, maar toch fatsoeneerde ik het eventjes. Hopend dat jammerende Jenny er niet was ging ik tegen een van de pilaren staan en keek de wc's rond. Dit was meestal de wc die ontlopen werd door de meeste meisjes, niemand wilde Jammerende Jenny's gezeur aanhoren. Haar "problemen"
Kimberley
Kimberley

Aantal berichten : 293
Registratiedatum : 03-11-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Zoetermeer

Terug naar boven Ga naar beneden

De meisjes wc. Empty Re: De meisjes wc.

Bericht van Alexis di nov 23, 2010 7:32 pm

Met snelle passen loop ik de wc in. De wc van Jammerende Jenny, ja dat weet ik maar het is hoognodig. Foppe heeft een lading slijmballen over mij en nog een paar leerlingen heen gegooid en het blijft aardig slijmen. Ik ga half over mijn nek en snel naar de wasbakken. Ik knik even naar Kimberley en begin met het slijm uit mijn haar te halen. Prise God als Jenny niet binnen komt stormen via de wc.
Alexis
Alexis

Aantal berichten : 555
Registratiedatum : 27-10-10
Leeftijd : 27

Terug naar boven Ga naar beneden

De meisjes wc. Empty Re: De meisjes wc.

Bericht van Kimberley di nov 23, 2010 7:36 pm

Geschrokken keek ik naar Alexis die slijm uit haar haar begon te halen. Bedachtzaam liep ik naar haar toe. 'Zal ik helpen?' Zonder op antwoord te wachten zette ik de kraan aan en probeerde voorzichtig de slierten slijm uit haar haren te halen. 'Welke idioot heeft dit op z'n geweten?' Mompelde ik.
Kimberley
Kimberley

Aantal berichten : 293
Registratiedatum : 03-11-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Zoetermeer

Terug naar boven Ga naar beneden

De meisjes wc. Empty Re: De meisjes wc.

Bericht van Alexis di nov 23, 2010 7:39 pm

Ik kijk haar dankbaar aan. "Dankje." Zeg ik opgelucht en ik ril als het slijm langs mijn vingers de wasbak in druipt. "Foppe," zeg ik nijdig terwijl ik een blik in de spiegel werp. Hm, byebye bruin haar hello groen haar. Ik mompel zacht vervloekingen die ik graag op Foppe wil oefenen en haal nog wat slierten slijm uit mijn haar. "Verrotte gevoel van humor van die geest." zeg ik half grijnzend.
Alexis
Alexis

Aantal berichten : 555
Registratiedatum : 27-10-10
Leeftijd : 27

Terug naar boven Ga naar beneden

De meisjes wc. Empty Re: De meisjes wc.

Bericht van Kimberley di nov 23, 2010 7:45 pm

Ik knikte. 'Ja. Hij is nou niet bepaald wat je noemt grappig.' Ik waste mijn handen en droogde ze af met een doekje. Met mijn kont tegen de wasbak aan leunend keek ik haar even aan. 'Waarom verbant Perkamentus hem niet gewoon.. Het is trouwens jammer dat ie niet nog een keer dood kan gaan.' Ik grinnikte licht.
Kimberley
Kimberley

Aantal berichten : 293
Registratiedatum : 03-11-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Zoetermeer

Terug naar boven Ga naar beneden

De meisjes wc. Empty Re: De meisjes wc.

Bericht van Alexis di nov 23, 2010 7:49 pm

Ik grijns. "Zijn humor is verdwenen toen hij overleed." Ik haal het laatste slijm eruit en was dan ook mijn handen. "Godzijdank, mijn haar is ontslijmd." Ik haal opgelucht adem. "Nog bedankt he." Bedenkelijk staar ik voor me uit. "Misschien, heeft hij ooit eens iets gedaan voor Perkamentus? Of is Perkamentus gewoon te lief van aard..." Ik haal mijn schouders op. "Volgens mij blijft Foppe nog wel een tijdje op deze school."
Alexis
Alexis

Aantal berichten : 555
Registratiedatum : 27-10-10
Leeftijd : 27

Terug naar boven Ga naar beneden

De meisjes wc. Empty Re: De meisjes wc.

Bericht van Kimberley di nov 23, 2010 7:54 pm

Ik lachte. 'Ja ik denk het ja.' Mijn nagels maakte een ritmische, tikkende beweging op de rand van de wasbak. 'Godzijdank is Jenny er niet. Ik kan dat kind wel vermoorden met d'r praatjes en problemen.' Ik rolde met mijn ogen. Jenny was altijd, samen met Foppe, het meest irritante wezen in deze school. Zelf nog erger dan de ergste zwadderaar.. Of nou ja, ongeveer even erg.
Kimberley
Kimberley

Aantal berichten : 293
Registratiedatum : 03-11-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Zoetermeer

Terug naar boven Ga naar beneden

De meisjes wc. Empty Re: De meisjes wc.

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum