School of magic.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

De boomhut.

2 plaatsers

Pagina 2 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

De boomhut. - Pagina 2 Empty Re: De boomhut.

Bericht van Lance ma nov 08, 2010 9:11 pm

"Sommige dingen hou ik ook liever voor mezelf." plaagde ik haar lichtjes. Het was wel leuk om hier te zijn, alleen een beetje fris. Mijn vingers leken te bevriezen. Snel liet ik ze maar verdwijnen in mijn jaszakken.
Lance
Lance

Aantal berichten : 389
Registratiedatum : 06-11-10
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

De boomhut. - Pagina 2 Empty Re: De boomhut.

Bericht van Abigail ma nov 08, 2010 9:15 pm

Ik glimlachte en staarde voor me uit, door de opening naar de buitenlucht. Ik begon het koud te krijgen en wreef even over mijn arm terwijl ik mijn ogen sloot. "Ik ben jaloers op je," mompelde ik zonder mijn ogen open te doen.
Abigail
Abigail

Aantal berichten : 659
Registratiedatum : 25-10-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Maarheeze

Terug naar boven Ga naar beneden

De boomhut. - Pagina 2 Empty Re: De boomhut.

Bericht van Lance ma nov 08, 2010 9:17 pm

Diepe groeven kwamen op mijn voorhoofd terecht. Op wat zou ze dat nu weer zijn? Mijn hoofd tolde nog een beetje van het feit dat ik echt uitgeput was en boterbier op een erg lege maag had gedronken. "Waarom zou je dat nu in godsnaam zijn?"
Lance
Lance

Aantal berichten : 389
Registratiedatum : 06-11-10
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

De boomhut. - Pagina 2 Empty Re: De boomhut.

Bericht van Abigail ma nov 08, 2010 9:20 pm

Ik opende mijn ogen en staarde voor me uit. "Je praat zo gemakkelijk over thuis, ik wou dat ik dat kon." Mompelde ik. Hij zou het vast raar vinden dat ik op zo iets jaloers was, maar ik wilde een keer ooit mijn hart luchten, maar ik wist dat ik het niet zou kunnen. Ik had het te ver verdrongen om er nog normaal over te kunnen praten.
Abigail
Abigail

Aantal berichten : 659
Registratiedatum : 25-10-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Maarheeze

Terug naar boven Ga naar beneden

De boomhut. - Pagina 2 Empty Re: De boomhut.

Bericht van Lance ma nov 08, 2010 9:24 pm

"Ik praat alleen maar er zo over omdat ik me los heb kunnen maken en deels omdat ik veel te koppig ben. Volgens mij zijn onze thuissituaties niet helemaal hetzelfde en liggen ze verder uit elkaar. Maar als je er over wilt praten, weet dat je dan op me kan rekenen, Abigail. Alles naar achteren pushen is ook niet goed." Ze leek het echt koud te hebben. "Jaszak nodig om je handen warm te houden?"
Lance
Lance

Aantal berichten : 389
Registratiedatum : 06-11-10
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

De boomhut. - Pagina 2 Empty Re: De boomhut.

Bericht van Abigail ma nov 08, 2010 9:26 pm

Ik keek hem even aan en glimlachte dankbaar. Ik wist niet goed hoe ik moest reageren op het feit dat hij zou juist had gezegt dat ik op hem kon rekenen. Dat was alles wat ik nu nodig had. "Eh, als dat zou kunnen." Zei ik en beet op mijn onderlip.
Abigail
Abigail

Aantal berichten : 659
Registratiedatum : 25-10-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Maarheeze

Terug naar boven Ga naar beneden

De boomhut. - Pagina 2 Empty Re: De boomhut.

Bericht van Lance ma nov 08, 2010 9:33 pm

"Tuurlijk." Mijn handen verdwenen uit mijn rechter jaszak zodat ze haar handen erin kon steken. Ze waren echter toch veel te diep. Mijn toverstok werd er wel nog snel uitgehaald en opgeborgen. Ik wou niet dat hij ging doormidden breken. "Here you go." Ik glimlachte weer terug als bevestiging.
Lance
Lance

Aantal berichten : 389
Registratiedatum : 06-11-10
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

De boomhut. - Pagina 2 Empty Re: De boomhut.

Bericht van Abigail ma nov 08, 2010 9:35 pm

Ik stopte mijn handen in zijn jaszak en glimlachte. "Heb jij het nu niet koud?" Vroeg ik en keek hem aan. Het was fijn om hem te kennen, ik had het idee dat ik erg goed bevriend met hem zou kunnen raken, mits ik er de tijd voor zou nemen. Ik was nooit goed geweest in het bepalen van wanneer iets een vrienschap was en wanneer het te vroeg was om zoiets te zeggen.
Abigail
Abigail

Aantal berichten : 659
Registratiedatum : 25-10-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Maarheeze

Terug naar boven Ga naar beneden

De boomhut. - Pagina 2 Empty Re: De boomhut.

Bericht van Lance ma nov 08, 2010 9:38 pm

"Valt wel mee. Mijn handen hebben daarnet al een beetje kunnen opwarmen." Ik wendde mijn blik van haar af en blies even warme lucht in mijn handen en wreef ze tegen elkaar aan. Dat hield ze voorlopig wel nog een tijdje warm. "Maak je daar maar geen zorgen over." Weer vonden haar ogen die van mij. Abigail was leuk om mee te praten, eerder erg aangenaam als ik het zo mag zeggen. Haar uiterlijk was dan ook totaal niet mis.
Lance
Lance

Aantal berichten : 389
Registratiedatum : 06-11-10
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

De boomhut. - Pagina 2 Empty Re: De boomhut.

Bericht van Abigail ma nov 08, 2010 9:44 pm

Ik wendde mijn blik af toen ik zag dat hij terug keek en glimlachte even. "Ik ben blij je ontmoet te hebben," zei ik met een glimlach en staarde weer voor me uit. Hoe onwerkelijk was het om het ene moment hier in je eentje te komen en het volgende moment er bevriend met iemand te raken.
Abigail
Abigail

Aantal berichten : 659
Registratiedatum : 25-10-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Maarheeze

Terug naar boven Ga naar beneden

De boomhut. - Pagina 2 Empty Re: De boomhut.

Bericht van Lance ma nov 08, 2010 9:48 pm

Weer glimlacht ik bij haar woorden, dit keer ietsjes breder. "Ik voel er net hetzelfde over. Maar betekend dat, dat je me nu hier alleen gaat achterlaten of was dat dan eindelijk je conclusie?" zachtjes grinnikte ik even en keek weer naar haar. Niet haar perse aan, maar gewoon kijkend naar haar aanzicht van op zij.
Lance
Lance

Aantal berichten : 389
Registratiedatum : 06-11-10
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

De boomhut. - Pagina 2 Empty Re: De boomhut.

Bericht van Abigail ma nov 08, 2010 9:52 pm

Ik voelde dat mijn handen weer iets bewegelijker werden en grijnsde. "Nee, het was een conclusie. Tenzij jij mij hier achter gaat laten," zei ik met een glimlach en leunde een beetje tegen hem aan omdat het niet heel erg confortabel zat, zo op een houtte vloer.
Abigail
Abigail

Aantal berichten : 659
Registratiedatum : 25-10-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Maarheeze

Terug naar boven Ga naar beneden

De boomhut. - Pagina 2 Empty Re: De boomhut.

Bericht van Lance ma nov 08, 2010 9:58 pm

"Ik zou niet durven." kwam er met een speelse grijns over mijn lippen. Het voelde best raar om daadwerkelijk nog eens gezelschap te hebben van een meisje dat Ă©cht praatte en niet constant de barbie moest uithangen. Lichtelijk verrast was ik zeker en vast toen ze tegen me aanleunde, maar ik liet het met veel genoegen toe.
Lance
Lance

Aantal berichten : 389
Registratiedatum : 06-11-10
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

De boomhut. - Pagina 2 Empty Re: De boomhut.

Bericht van Abigail ma nov 08, 2010 10:02 pm

Ik was blij dat hij het niet erg vond dat ik tegen hem aan leunde. "Vertel eens iets over jezelf," zei ik met een glimlach terwijl ik hem aankeek. Ik was nieuwschierig naar hem. Hij had mijn aandacht al getrokken in de grote zaal en nu zat ik hier bij hem. Het was onrealistisch, maar ach.
Abigail
Abigail

Aantal berichten : 659
Registratiedatum : 25-10-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Maarheeze

Terug naar boven Ga naar beneden

De boomhut. - Pagina 2 Empty Re: De boomhut.

Bericht van Lance di nov 09, 2010 6:24 pm

Ik wist het even niet. Normaal hield ik er niet van om uitgebreid over mezelf te gaan vertellen en zo ook nu niet. "Normaal heet ik Lancelot, maar heb een hekel aan die naam. Zestien jaar oud dus en een Huffelpuffer. Ik hou van freerunning, een dreuzelsport. Nou ja, ik denk dat je het wel kent. Ik heb een jonger broertje en loop wel eens nu en dan weg van huis. Genoeg voor je? Liever hoor ik wat over jou."
Lance
Lance

Aantal berichten : 389
Registratiedatum : 06-11-10
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

De boomhut. - Pagina 2 Empty Re: De boomhut.

Bericht van Abigail di nov 09, 2010 6:27 pm

Ik grijnsde even toen hij over freerunning begon. Een paar vrienden van mijn broer deden dat ook en ik was maar al te vaak mee geweest om het te bekijken. Ik vond het knap, al die trucs die ze deden en wat een conditie hadden die jongens "Freerunning, awesome." Zei ik met een glimlach. "Ik ben zestier jaar, een Ravenklauwer. Ik speel gitaar en piano, maar hou ook van tekenen. Ik heb een oudere broer.." en daar stopte ik. Ik had automatisch over mijn ouders willen vertellen, maar het lukte me niet.
Abigail
Abigail

Aantal berichten : 659
Registratiedatum : 25-10-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Maarheeze

Terug naar boven Ga naar beneden

De boomhut. - Pagina 2 Empty Re: De boomhut.

Bericht van Lance di nov 09, 2010 6:34 pm

Ik glimlachte bij haar twee woorden die echt wel wat betekende in mijn ogen. Toch nog iemand die wist waar ik over had. Veel mensen kende "de sport" opzicht wel, maar niet de naam. Met gespitste oren luisterde ik verder. "Getalenteerde Abigail dus." Even drukte ik mijn schouder wat tegen haar bovenrug, wat een soort van duwtje vormde.
Lance
Lance

Aantal berichten : 389
Registratiedatum : 06-11-10
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

De boomhut. - Pagina 2 Empty Re: De boomhut.

Bericht van Abigail di nov 09, 2010 6:37 pm

Ik sloeg mijn ogen neer en glimlachte zwakjes. Het was hem gelukkig niet opgevallen dat ik midden in mijn zin was gestopt. "Dat valt wel mee", zei ik met een glimlach en keek hem aan. "Hoe oud was je toen je begon met freerunnen?" Vroeg ik nieuwschierig.
Abigail
Abigail

Aantal berichten : 659
Registratiedatum : 25-10-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Maarheeze

Terug naar boven Ga naar beneden

De boomhut. - Pagina 2 Empty Re: De boomhut.

Bericht van Lance di nov 09, 2010 6:41 pm

Ergens was het me een beetje opgevallen dat ze stil was gevallen, maar dacht dat het kwam omdat ze niks meer wist. "Ik weet het niet meer precies. Een jaar of dertien, veertien. In ieder geval heb ik er hard op zitten werken. Echt een hele tijd lang deed ik niets anders. Hoe lang speel jij dan al gitaar en/of piano?" Weer keek ik naar de omgeving, die totaal perfect was.
Lance
Lance

Aantal berichten : 389
Registratiedatum : 06-11-10
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

De boomhut. - Pagina 2 Empty Re: De boomhut.

Bericht van Abigail di nov 09, 2010 6:43 pm

Ik luisterde naar zijn antwoord en glimlachte. "Vrienden van mijn broer deden ook aan freerunning, ik vond het altijd heel leuk om het te zien." Zei ik en staarde voor me uit terwijl ik nadacht over zijn vraag. "Ik was 9 toen ik begon met piano spelen en 13 toen ik ook gitaar begon te spelen." Vertelde ik hem.
Abigail
Abigail

Aantal berichten : 659
Registratiedatum : 25-10-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Maarheeze

Terug naar boven Ga naar beneden

De boomhut. - Pagina 2 Empty Re: De boomhut.

Bericht van Lance di nov 09, 2010 6:50 pm

"Ik zou er werkelijk geen geduld voor hebben." Zachtjes grinnikte en probeerde haar even aan te kijken. Best raar om weinig oogcontact te hebben met iemand. Het was een prioriteit waar ik echt belang aan stelde, maar misschien kon ik beter me nu een beetje laten varen. "Tja, als freerunner lijk je ook een beetje op een aap in de zoo."
Lance
Lance

Aantal berichten : 389
Registratiedatum : 06-11-10
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

De boomhut. - Pagina 2 Empty Re: De boomhut.

Bericht van Abigail di nov 09, 2010 6:53 pm

Ik staarde naar de houten vloer terwijl ik mijn vinger strekte in zijn jaszak. Mijn handen waren al wat warmer, dus ik haalde ze weer uit zijn zak. "Dankje," zei ik en bewoog glimlachend mijn vingers. "Hmm.. ja ergens is dat ook wel zo," mompelde ik als reactie op zijn laatste zin. Ik keek hem kort aan maar wende mijn blik weer af.
Abigail
Abigail

Aantal berichten : 659
Registratiedatum : 25-10-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Maarheeze

Terug naar boven Ga naar beneden

De boomhut. - Pagina 2 Empty Re: De boomhut.

Bericht van Lance di nov 09, 2010 6:57 pm

Had ik nu wat verkeerd gedaan of gezegd? Opeens leek ze helemaal afstandelijk of beschaamd. Ik wist eerlijk gezegd niet wat ik er van moest denken. "Heb ik soms wat verkeerd gezegd? Of gedaan? Of misschien iets wat je heeft gekwetst?" De woorden liepen zachtjes uit mijn mond. Misschien trok ik wel veel te snel conclusies.
Lance
Lance

Aantal berichten : 389
Registratiedatum : 06-11-10
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

De boomhut. - Pagina 2 Empty Re: De boomhut.

Bericht van Abigail di nov 09, 2010 7:00 pm

"Nee, jij niet." Zei ik terwijl ik zo echt mogelijk probeerde te glimlachen, wat uiteindelijk alleen tot opgetrokken mondhoeken leidde. "Ik was aan het denken, over thuis." Zei ik zacht en staarde voor me uit. Ik stelde me aan, er waren ergere dingen op de wereld.
Abigail
Abigail

Aantal berichten : 659
Registratiedatum : 25-10-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Maarheeze

Terug naar boven Ga naar beneden

De boomhut. - Pagina 2 Empty Re: De boomhut.

Bericht van Lance di nov 09, 2010 7:06 pm

"Wil je er dan echt niet over praten?" vroeg ik lichtelijk bezorgd. "Misschien is het moeilijk, maar ik moet ook niet alles weten. Enkele dingen, de belangrijkste, luchten misschien al een beetje op." Zelf praatte ik er ook niet echt met iemand over tot dan ik dan Jason ontmoette. Mijn beste vriend onder de Dreuzels.
--
Even eten.
Lance
Lance

Aantal berichten : 389
Registratiedatum : 06-11-10
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

De boomhut. - Pagina 2 Empty Re: De boomhut.

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum