School of magic.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

De grote zaal. {Welkoms seremonie}

+6
Evanna Daniëlla
Kimberley
Alexis
Maxim
Abigail
Albus Perkamentus
10 plaatsers

Pagina 4 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden

De grote zaal. {Welkoms seremonie} - Pagina 4 Empty Re: De grote zaal. {Welkoms seremonie}

Bericht van Abigail za nov 06, 2010 9:35 pm

"Mijn broer kan goed genoeg koken," mompelde ik. Ik vond huiselven geweldig, maar ik hoefde er zelf geen. Koken vond ik zelf erg leuk om te doen en ik hechtte er ook veel waarde aan om dat zelf te kunnen. Maar om eerlijk te zijn, deze kippenpootjes zou ik nooit kunnen maken.
Abigail
Abigail

Aantal berichten : 659
Registratiedatum : 25-10-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Maarheeze

Terug naar boven Ga naar beneden

De grote zaal. {Welkoms seremonie} - Pagina 4 Empty Re: De grote zaal. {Welkoms seremonie}

Bericht van Alexis za nov 06, 2010 9:43 pm

"Heb jij een broer?" Vraag ik verbaasd. "Ik ook, alleen hij kan niet koken. De keuken brand af als hij kookt denk ik." Zeg ik lachend.
Alexis
Alexis

Aantal berichten : 555
Registratiedatum : 27-10-10
Leeftijd : 27

Terug naar boven Ga naar beneden

De grote zaal. {Welkoms seremonie} - Pagina 4 Empty Re: De grote zaal. {Welkoms seremonie}

Bericht van Ruki za nov 06, 2010 9:46 pm

Ik liep naar binnen, naar binnen de grote zaal in. Ik was een beetje gespannen omdat ik niet echt tegen starende ogen kon die me aanstaarde, ik hielt mijn handen vlak naast mijn lichaam en keek de zaal rond. Ik vroeg me af wat ik zou moeten denken van dit schooljaar.
Ruki
Ruki

Aantal berichten : 10
Registratiedatum : 06-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De grote zaal. {Welkoms seremonie} - Pagina 4 Empty Re: De grote zaal. {Welkoms seremonie}

Bericht van Abigail za nov 06, 2010 9:49 pm

Ik stak mijn hand op naar Ruki die de grote zaal binnen kwam lopen, om even te zwaaien, hij zat ook bij Ravenklauw. Toen keek ik weer naar Alexis en grinnikte. "Kun jij dan wel koken?" Vroeg ik nieuwschierig. Ik had leren koken toen mijn moeder dood was gegaan.
Abigail
Abigail

Aantal berichten : 659
Registratiedatum : 25-10-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Maarheeze

Terug naar boven Ga naar beneden

De grote zaal. {Welkoms seremonie} - Pagina 4 Empty Re: De grote zaal. {Welkoms seremonie}

Bericht van Lance za nov 06, 2010 9:54 pm

Dit schooljaar ging ik echt mijn best. Deels voor mijn zelf, maar meer voor Davin. Ik had het die kleine beloofd of mijn best te doen. Ergens had hij gelijk. Even keek ik op en zag dat hier en daar wat mensen stonden. Meteen vloog mijn zelfvertrouwen al een beetje weg. Het was inderdaad raar voor me om dat te voelen, maar het was niet bepaald gemakkelijk om beloftes na te komen. De reis had lang geduurd en ik had dorst dus besloot maar een drankje te gaan halen.
Lance
Lance

Aantal berichten : 389
Registratiedatum : 06-11-10
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

De grote zaal. {Welkoms seremonie} - Pagina 4 Empty Re: De grote zaal. {Welkoms seremonie}

Bericht van Alexis za nov 06, 2010 10:21 pm

er kwamen weer nieuwe leerlingen binnen. Ik bekijk ze allemaal en zie dat er dit keer een Huffelpuffer bij zit. Ik haal mijn schouders op en neem de laatste hap van mijn kippenpoot. "Ik ga er nog een halen." Zeg ik beslist en ik loop terug naar het eiland met mijn bord en pak nog een kippenpoot.
Alexis
Alexis

Aantal berichten : 555
Registratiedatum : 27-10-10
Leeftijd : 27

Terug naar boven Ga naar beneden

De grote zaal. {Welkoms seremonie} - Pagina 4 Empty Re: De grote zaal. {Welkoms seremonie}

Bericht van Abigail za nov 06, 2010 10:24 pm

Ik volgde haar blik naar de jongen die binnenkwam na Ruki. Een knappe huffelpuffer. Voor ik met mijn ogen kon knipperen was Alexis verdwenen naar het eiland vol eten en leunde ik tegen de tafel aan. Het was zeker niet wat ik er van verwacht had.
Abigail
Abigail

Aantal berichten : 659
Registratiedatum : 25-10-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Maarheeze

Terug naar boven Ga naar beneden

De grote zaal. {Welkoms seremonie} - Pagina 4 Empty Re: De grote zaal. {Welkoms seremonie}

Bericht van Kimberley za nov 06, 2010 10:30 pm

Nadat ik nog een boterbier had gepakt, ging ik weer bij de tafel staan en keek naar de mensen die nu nog binnenkwamen. Er zaten wel wat knappe jongens tussen. Ik pakte een klipje uit mijn broekzak en knipte een pluk, die de hele tijd voor mijn ogen hing, vast. Ik nam een slok en keek weer verder.
Kimberley
Kimberley

Aantal berichten : 293
Registratiedatum : 03-11-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Zoetermeer

Terug naar boven Ga naar beneden

De grote zaal. {Welkoms seremonie} - Pagina 4 Empty Re: De grote zaal. {Welkoms seremonie}

Bericht van Alexis za nov 06, 2010 10:32 pm

Ik kom weer terug lopen met een kippenpootje op mijn bord en een nieuw glas boterbier. Het boterbier had er voor gezorgd dat ik wat losser werd en mijn eigen ik kwam weer terug. Vrolijk en nieuwschierig. Misschien komt het ook wel omdat ik me meer op mijn gemak voel nu.
Alexis
Alexis

Aantal berichten : 555
Registratiedatum : 27-10-10
Leeftijd : 27

Terug naar boven Ga naar beneden

De grote zaal. {Welkoms seremonie} - Pagina 4 Empty Re: De grote zaal. {Welkoms seremonie}

Bericht van Lance zo nov 07, 2010 12:13 am

Ik meende dat ik net nog iemand uit Huffelpuf voorbij zag komen wandelen. Som van me dat ik niet wat gezegd had. Daarbij had ik ook nog een blik gevoeld van iemand anders, deze leidde me naar een mooi meisje uit Ravenklauw. Om eerlijk te zijn waren ze beiden niet mis en leken ze uit hetzelfde jaar te komen als ik. Van eentje herinnerde ik me vaag de naam. Na mijn boterbier te pakken liep ik maar even richting de meisjes en glimlachte even. Al snel zag ik nog een Huffelpufer staan, die ik wel kende en begon met hem een klein gesprekje.
Lance
Lance

Aantal berichten : 389
Registratiedatum : 06-11-10
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

De grote zaal. {Welkoms seremonie} - Pagina 4 Empty Re: De grote zaal. {Welkoms seremonie}

Bericht van Ruki zo nov 07, 2010 11:58 am

Ik wist dat één van de Ravenklauw naar me zwaaide, het was dat ik laat reageerde. Ik keek naar haar grijnste lichtjes, ik keek een beetje om me heen. Grote zaal was het wel ik zou hier zelfs de marathon kunnen rennen als ik kon rennen teminste, ik haate rennen en gym. Maar ik deed het wel gewoon als het moest, ik wriemelde aan mijn shirt.
Ruki
Ruki

Aantal berichten : 10
Registratiedatum : 06-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De grote zaal. {Welkoms seremonie} - Pagina 4 Empty Re: De grote zaal. {Welkoms seremonie}

Bericht van Abigail zo nov 07, 2010 1:24 pm

Ik liet mijn blik weer door de zaal gaan, maar bleef uiteindelijk weer hangen bij de Huffelpuf jongen. Ik was nieuwschierig naar hem, maar ik wist niet waarom. Ik keek even naar Kim en herinnerde me toen weer de uitnodiging voor Evanna's verjaardag. Mijn eerste echte feest, bedacht ik met een glimlach. "Het wordt al wat drukker," Zei ik grijnzend tegen Kim en Alexis.
Abigail
Abigail

Aantal berichten : 659
Registratiedatum : 25-10-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Maarheeze

Terug naar boven Ga naar beneden

De grote zaal. {Welkoms seremonie} - Pagina 4 Empty Re: De grote zaal. {Welkoms seremonie}

Bericht van Kimberley zo nov 07, 2010 2:56 pm

Ik knikte. 'Ja inderdaad.' Ik zette mijn zoveelste lege glas op de tafel neer en begon er een beetje mee te spelen. Ik was hier nu al een tijdje, en om eerlijk te zijn had ik zin om nieuwe mensen te ontmoeten, of iets nuttigs te doen. We stonden hier maar zo.
Kimberley
Kimberley

Aantal berichten : 293
Registratiedatum : 03-11-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Zoetermeer

Terug naar boven Ga naar beneden

De grote zaal. {Welkoms seremonie} - Pagina 4 Empty Re: De grote zaal. {Welkoms seremonie}

Bericht van Maxim zo nov 07, 2010 3:01 pm

Ik keek even om me heen. Het werd hier nu wel al drukker in de grote zaal. Ik zette mijn lege glas boterbier op het tafeltje en leunde er verveeld tegen aan. Het plafond liet sterren en de maan zien en ik keek er verbaasd naar. Soms vroeg ik me af of er wel echt een plafond was.
Maxim
Maxim

Aantal berichten : 479
Registratiedatum : 03-11-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : België

Terug naar boven Ga naar beneden

De grote zaal. {Welkoms seremonie} - Pagina 4 Empty Re: De grote zaal. {Welkoms seremonie}

Bericht van Alexis zo nov 07, 2010 3:19 pm

Ik begon me een beetje te vervelen. "Minder, dat er geen muziek is." Zeg ik langzaam en ik draai mijn boterbier in mijn glas rond. Ik zet mijn bord weg, toen ik het kippenpootje had gepakt was mijn eetlust verdwenen en ik besteed verder geen aandacht meer aan de kip en het andere eten.
Alexis
Alexis

Aantal berichten : 555
Registratiedatum : 27-10-10
Leeftijd : 27

Terug naar boven Ga naar beneden

De grote zaal. {Welkoms seremonie} - Pagina 4 Empty Re: De grote zaal. {Welkoms seremonie}

Bericht van Abigail zo nov 07, 2010 3:24 pm

Ik knike instemmend geen muziek was het ergste. "Misschien dat iemand van jullie wil gaan zingen?" Zei ik grinnikend en sloeg mijn handen over elkaar heen. Ik had zin in nog een glas boterbier, maar ik wist niet of dat wel zo slim was.
Abigail
Abigail

Aantal berichten : 659
Registratiedatum : 25-10-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Maarheeze

Terug naar boven Ga naar beneden

De grote zaal. {Welkoms seremonie} - Pagina 4 Empty Re: De grote zaal. {Welkoms seremonie}

Bericht van Alexis zo nov 07, 2010 3:25 pm

Ik lach. "Ik wil wel muziek spelen, niet zingen." Ik neem een slokje van mijn boterbier, het was mijn tweede glas en mijn laatste glas. Ik heb een zin in genante vertoningen, helemaal niet op de aller eerste dag.
Alexis
Alexis

Aantal berichten : 555
Registratiedatum : 27-10-10
Leeftijd : 27

Terug naar boven Ga naar beneden

De grote zaal. {Welkoms seremonie} - Pagina 4 Empty Re: De grote zaal. {Welkoms seremonie}

Bericht van Kimberley zo nov 07, 2010 3:26 pm

'Zingen?' Ik grinnikte. 'Nou ja.. Als iemand meezingt wil ik opzich wel.' Mompelde ik. 'Alleen als er iemand meedoet, oké?' Ik keek ze omstebeurt aan en grinnikte.
Kimberley
Kimberley

Aantal berichten : 293
Registratiedatum : 03-11-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Zoetermeer

Terug naar boven Ga naar beneden

De grote zaal. {Welkoms seremonie} - Pagina 4 Empty Re: De grote zaal. {Welkoms seremonie}

Bericht van Abigail zo nov 07, 2010 3:33 pm

Ik grinnikte. "Piano spelen wil ik best doen." Zei ik en staarde even voor me uit. "Kom op zeg, hoe wil je dansen als er geen muziek is." Mompelde ik. Perkamentus kuchtte opeens en stond op. "Voor onze jongedames, muziek." Zei hij met twinkelende ogen en hief zijn toverstok op. peen stonden er achter de tafel waar de leraren stonden instrumenten die zichzelf bespeelden. Het was magisch om te zien, maar de muziek was goed.
Abigail
Abigail

Aantal berichten : 659
Registratiedatum : 25-10-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Maarheeze

Terug naar boven Ga naar beneden

De grote zaal. {Welkoms seremonie} - Pagina 4 Empty Re: De grote zaal. {Welkoms seremonie}

Bericht van Alexis zo nov 07, 2010 3:37 pm

Ik lach. "Speciaal voor ons, muziek." Ik kijk dankbaar naar Perkamentus. Zijn ogen twinkelen vrolijk, die man is geniaal. Tikkeltje vreemd maar geniaal. De sfeer in de zaal word gelijk minder gespannen nu er muziek is en ik beweeg zacht mee op de muziek. "Zo zie je maar, muziek vrolijkt op." Ik haal een hand door mijn haar en krul het zacht aan de onderkant zodat het los om mijn schouders hangt.
Alexis
Alexis

Aantal berichten : 555
Registratiedatum : 27-10-10
Leeftijd : 27

Terug naar boven Ga naar beneden

De grote zaal. {Welkoms seremonie} - Pagina 4 Empty Re: De grote zaal. {Welkoms seremonie}

Bericht van Kimberley zo nov 07, 2010 3:42 pm

Ik keek achterom naar de muziek instrumenten en toen lachend naar Perkamentus. Hij gaf een knipoog, naar ons in het algemeen. 'Dat is een stuk beter.' Lachte ik. Ik keek even naar Alexis en Abigail.
Kimberley
Kimberley

Aantal berichten : 293
Registratiedatum : 03-11-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Zoetermeer

Terug naar boven Ga naar beneden

De grote zaal. {Welkoms seremonie} - Pagina 4 Empty Re: De grote zaal. {Welkoms seremonie}

Bericht van Alexis zo nov 07, 2010 3:47 pm

"Ben ik met je eens." Zeg ik vrolijk en ik kijk naar het midden van de zaal waar enkele leerlingen zijn heen gegaan om te dansen.
Alexis
Alexis

Aantal berichten : 555
Registratiedatum : 27-10-10
Leeftijd : 27

Terug naar boven Ga naar beneden

De grote zaal. {Welkoms seremonie} - Pagina 4 Empty Re: De grote zaal. {Welkoms seremonie}

Bericht van Abigail zo nov 07, 2010 3:48 pm

De sfeer veranderde meteen van ongemakkelijk, naar feestelijk. Tenminste, zover de sfeer hier feestelijk kon zijn. Ik tikte met mijn voet mee op het ritme en trommelde met mijn vingers op de tafel mee in de maat. "Hmm.. misschien komt het dan toch nog goed," zei ik grinnikend.
Abigail
Abigail

Aantal berichten : 659
Registratiedatum : 25-10-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Maarheeze

Terug naar boven Ga naar beneden

De grote zaal. {Welkoms seremonie} - Pagina 4 Empty Re: De grote zaal. {Welkoms seremonie}

Bericht van Alexis zo nov 07, 2010 3:53 pm

Met een dramatisch gebaar spreid ik mijn armen. "Als wij er niet waren, dan was er gewoon geen muziek." Ik speel met de dunne zilveren oorbel in mijn oor en kijk weer naar de 'dansvloer'
Alexis
Alexis

Aantal berichten : 555
Registratiedatum : 27-10-10
Leeftijd : 27

Terug naar boven Ga naar beneden

De grote zaal. {Welkoms seremonie} - Pagina 4 Empty Re: De grote zaal. {Welkoms seremonie}

Bericht van Lance zo nov 07, 2010 6:18 pm

Lance keek nog even naar de tafel met al het vrouwelijk school bijeen. Eindelijk was hij op de naam: Alexis gekomen. Ze zat in dezelfde afdeling als hem en vorig jaar hadden ze enkel in de lessen met elkaar gepraat. Eerder ging dat dan ook over de opdracht. Misschien was het wel eens tijd om met haar te beginnen te praten over wat anders. Alleen niet nu, dat zou pas echt storend zijn. Het meisje met blonde haar kwam hem bekend voor als lid van Ravenklauw en die andere moest vast en zeker uit Griffendor komen.
Lance
Lance

Aantal berichten : 389
Registratiedatum : 06-11-10
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

De grote zaal. {Welkoms seremonie} - Pagina 4 Empty Re: De grote zaal. {Welkoms seremonie}

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 4 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum