School of magic.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

De Geheime Gang (Zacharinus' Zoetwarenhuis)

Ga naar beneden

De Geheime Gang (Zacharinus' Zoetwarenhuis) Empty De Geheime Gang (Zacharinus' Zoetwarenhuis)

Bericht van Alex zo nov 14, 2010 3:34 pm

De ingang van de geheime gang zit in de bochel van een oude feeks. Als je er op tikt met je toverstok en de spreuk Dissendium, dan kan je doorglijden door de holle koker. Dan is het nog een klein eindje naar Zacharinus' Zoetwarenhuis. Je komt uit bij een trap die je naar een luik voert. Als je dat luik open doet, kom je te recht in de kelder van Zacharinus. Dan moet je het trapje naar de toonbank nemen, onder de toonbank door lopen en dan sta je pas echt in het Zoetwarenhuis.

Maximaal aantal personen: 10
____________________________________________________________________________
Ik liep naar de gebochelde feeks op de derde verdieping. Ik keek om me heen, haalde mijn toverstok uit de zak van mijn vest en tikte op de bochel van de feeks. Ik fluisterde: "Dissendium!" En de bochel ging open. Ik vloog als een pijl naar beneden. Toen landde ik in de doffe aarde, zachtjes. Ik liep de gang door en toen de trap op. Het duurde best een tijdje voor dat ik eindelijk boven was, zo'n tweeduizend tredes of zo.
Alex
Alex

Aantal berichten : 24
Registratiedatum : 13-11-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum