School of magic.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Stel jezelf voor.

+8
Lance
Ruki
Alexis
Abigail
Kimberley
Evanna Daniëlla
Maxim
Albus Perkamentus
12 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Stel jezelf voor. - Pagina 2 Empty Re: Stel jezelf voor.

Bericht van Alexis zo nov 07, 2010 3:23 pm

Uh ja, dat duurt nog lang. Tegen die tijd denk ik nog niet eens aan mijn verjaardag.xd
Alexis
Alexis

Aantal berichten : 555
Registratiedatum : 27-10-10
Leeftijd : 27

Terug naar boven Ga naar beneden

Stel jezelf voor. - Pagina 2 Empty Re: Stel jezelf voor.

Bericht van Gast zo nov 07, 2010 5:08 pm

Ik ben Marit, 14 jaar en ik zit nu in 3HAVO. Ik heb 3 honden genaamd: Fuzzy, Boris en Puck. Mijn hobby's zijn: Drummen, tekenen, zingen, RPGen, met vriendinnen afspreken en gSm. Ik doe het liefst fantasy of realiteit rpg's. Ik heb zelf ook een eigen RPG site waar ik ook vaak op zit. Verder weet ik eigenlijk niks meer te zeggen. Dus doei. Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Stel jezelf voor. - Pagina 2 Empty Re: Stel jezelf voor.

Bericht van Abigail zo nov 07, 2010 10:52 pm

Ehm, je kunt het beste zoals al aangegeven staat, begin bij de welkoms seremonie en vervolgens ergens inspringen.
Abigail
Abigail

Aantal berichten : 659
Registratiedatum : 25-10-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Maarheeze

Terug naar boven Ga naar beneden

Stel jezelf voor. - Pagina 2 Empty Re: Stel jezelf voor.

Bericht van Tygo ma nov 08, 2010 2:46 pm

Ik ben Emmy en ik ben 14 jaartjes jong. Ik woon ergens in Nederland en het liefst bezoek ik concerten en festivals. Die verslaving is begin dit jaar begonnen toen ik naar Tokio Hotel ging, dat overigens een van mijn favo bands is. Ik ben naar Marco Borsaten (zeg maar niets x_x), Lady gaga, en naar de tmf awards geweest. Ik ga nog naar Destine, Only 7 left en Go Back To The Zoo.
Verder hoe ik enorm veel van rpg'en. Die verslaving is eeuwen geleden (ik was 10 ofzo) begonnen op een site waar je een paard speelde. jaja, heel veel inhoud had die rpg xD
Verder speel ik nu voor anderhalf jaar gitaar. En zit ik in gymnasium 3.
Maar ik moet nu echt stoppen want deze week heb ik proefwerkweek xD

-Xxxx.
Tygo
Tygo

Aantal berichten : 110
Registratiedatum : 07-11-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Voor-de-achtertuin

Terug naar boven Ga naar beneden

Stel jezelf voor. - Pagina 2 Empty Re: Stel jezelf voor.

Bericht van Abigail ma nov 08, 2010 3:51 pm

Whiee (:
Abigail
Abigail

Aantal berichten : 659
Registratiedatum : 25-10-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Maarheeze

Terug naar boven Ga naar beneden

Stel jezelf voor. - Pagina 2 Empty Re: Stel jezelf voor.

Bericht van Serena di nov 16, 2010 7:09 pm

Puck, aangenaam. Ja, dat is mijn naam, niet lachen! Ik ben 13 en woon in Veghel, de voedingsplek in Nederland, we hebben lekker de Mars Fabriek. Anyway, ik rpg nu ongeveer een jaar en op gSm is dat eigenlijk het enige wat ik nog doe. Ik kende Chloë al en Cyinthia en heel klein beetje door Chloë, Iris heb ik volgens mij ooit wel bij een RPG gezien. Daarnaast zijn mijn hobby's muziek maken, dansen en paardrijden. Ik zit op VSO De Berkenschutse, Providentia deel, in Heeze. Ja, super interessant ea? Ik kon dus elke doordeweekse dag dicht bij waar Chloë woont, maar jammer genoeg mag ik haar niet opzoeken omdat ik niet van het schoolplein af mag. Tssss, ze denken echt dat autisten onvereantwoordelijk zijn daar. Maar genoeg over mijn schoolleven. Ik lief de Harry Potter films en boeken en ik ga dan zondag ook naar Harry Potter and The Deathly Hallows. Ik ben ook naar de Nederlandse première van het zevende beok geweest in Kasteel Heeswijk, dat was zoooooooooooo gaaf. Naja, als je nog meer wilt weten heb je pech, want ik weet écht niets meer.
Serena
Serena

Aantal berichten : 140
Registratiedatum : 14-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Stel jezelf voor. - Pagina 2 Empty Re: Stel jezelf voor.

Bericht van Loki di nov 16, 2010 8:45 pm

Boe spookjes.

Ik ben Nicolette. Ik ben 14 jaar en woon in een dood dorpje Duiven maar gelukkig is Arnhem dichtbij. Ik doe 2 Gymnasium. Op gSm ben ik nu Mad,,H en was ik eerst princesschild. Ik rpg al ongeveer twee jaar en ik vind dat heel erg leuk om te doen. Ook vind ik zingen en tekenen erg leuk. Ik doe aan hardlopen en stijldansen. Bijna elke vrijdag en zaterdag avond ben ik weg, vrijdagavond heb ik namelijk altijd een buurtavondje met mijn twee beste vriendinnnen.

xx
Loki
Loki

Aantal berichten : 39
Registratiedatum : 16-11-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : Duiven

Terug naar boven Ga naar beneden

Stel jezelf voor. - Pagina 2 Empty Re: Stel jezelf voor.

Bericht van Abigail di nov 16, 2010 8:55 pm

Hihi, Puck, wij gaan echt wel eens meeten hoor Very Happy. Mijn vader werkte in Veghel, nouja, soms. xD
Abigail
Abigail

Aantal berichten : 659
Registratiedatum : 25-10-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Maarheeze

Terug naar boven Ga naar beneden

Stel jezelf voor. - Pagina 2 Empty Re: Stel jezelf voor.

Bericht van Emma wo nov 17, 2010 5:58 pm

Okay komt 'ie hoor. XD
Ik ben al 15 jaar Emma, en ik woon in Breda (middenwestbrabant, jwz..). Ik doe denk ik nu ongeveer al 4 jaar aan Rpg'en. En ja, ik begon eerst met Rs'en, omdat dat voor mij de eerste vorm van Rollenspel was voor mij. Toen ik met Rpg'en kennis leerde maken vond ik dat stukken fijner, mede omdat ik al verhalen schreef, en het zo lullig vond dat je met Rpg'en zo weinig kon beschrijven. Ik heb een jaar het op de Rs manier gedaan, en ben toen overgehupt op Rpg Very Happy
Ik doe verder als ik niet op de computer zit veel aan Gitaar spelen, en talentenjachten op school. Ik zing ook, maar ik ben verder niet goed. XD Ik lees veel boeken, en als je het over fantasy boeken hebt, heb je me ingepakt. Ik kijk ook veel fantasy films, met horror heb ik gewoon niet veel. n_n Ik teken ook. Ik kan wel een keer wat laten zien ofzo, ik upload wel eens wat op mijn Gsm-poppetje.
Die noemt trouwens No Hello For Kitty, maar ik denk omdat mijn reden op Gsm toch wel Rpg'en was, ik ermee stop omdat ik nu op deze site non-stop kan Rpg'en. Very Happy
Emma
Emma

Aantal berichten : 212
Registratiedatum : 04-11-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Breda

Terug naar boven Ga naar beneden

Stel jezelf voor. - Pagina 2 Empty Re: Stel jezelf voor.

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum