School of magic.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

De jongens wc

3 plaatsers

Ga naar beneden

De jongens wc Empty De jongens wc

Bericht van Lance zo nov 28, 2010 12:01 pm

De jongens wc, je leest het jongens. Je meisje meenemen hier binnen is niet zo slim aangezien iedereen je na gaat staren en roddels zich gaan verspreiden. Aan de rechterkant van de kamer staan de toiletten voor de kleine boodschap en aan de linker heb je vier hokjes voor andere behoeftes. Er bevinden hier net zoals in de meisjes toiletten een ronde met allemaal spiegels en wasbakken. Hier en daar staat wat op de toilet hokjes geschreven. Pas echter op voor Jammerende Jenny die wel eens haar hoofd uit een toilet durft te steken.

Max aantal personen: Onbeperkt?
Lance
Lance

Aantal berichten : 389
Registratiedatum : 06-11-10
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

De jongens wc Empty Re: De jongens wc

Bericht van Matthew zo nov 28, 2010 7:59 pm

Mijn gezicht was gericht op de spiegel, maar mijn ogen hielden alles om me heen goed in de gaten. Ik begon me steeds meer alleen te voelen, ookal lag dat aan mezelf. Ik had mezelf immers behoorlijk lomp gedragen. Maar volgens mij had ik dat altijd bij meisjes, tot mijn spijt. Ik ging met een hand door mijn haar en zuchtte.
Matthew
Matthew

Aantal berichten : 58
Registratiedatum : 15-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De jongens wc Empty Re: De jongens wc

Bericht van Maxim zo nov 28, 2010 8:02 pm

Ik liep de jongenswc in en neuriede een liedje. Ik moest niet echt naar de wc ofzo, ik kwam hier gewoon om Jenny te plagen, die me ondertussen al echt haatte, en om de drukte in de gangen te vermijden.
Maxim
Maxim

Aantal berichten : 479
Registratiedatum : 03-11-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : België

Terug naar boven Ga naar beneden

De jongens wc Empty Re: De jongens wc

Bericht van Matthew zo nov 28, 2010 8:09 pm

Ik knipperde even met mijn ogen toen de deur open ging. Een jongen die op dezelfde afdeling als mij hoorde te zitten kwam naar binnen. Hij heette iets met een M.. Max.. Maxwell.. Nee, ik kwam er niet op. Ik groette hem met een hoofdknikje en draaide me toen om met mijn rug naar de spiegel.
Matthew
Matthew

Aantal berichten : 58
Registratiedatum : 15-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De jongens wc Empty Re: De jongens wc

Bericht van Maxim zo nov 28, 2010 8:12 pm

Ik keek hem aan. 'hoi' zei ik vrolijk en ging op een van de wasbakken zitten. 'wauw, pas op in de gangen, want het is echt druk' zei ik en trok een van mijn wenkbrauwen op.
Maxim
Maxim

Aantal berichten : 479
Registratiedatum : 03-11-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : België

Terug naar boven Ga naar beneden

De jongens wc Empty Re: De jongens wc

Bericht van Matthew zo nov 28, 2010 9:11 pm

Ik keek even naar de jongen en knikte toen als teken dat ik het begrepen had. Nee, ik was niet spraakzaam, dat ben ik nooit geweest. Ik draaide de kraan open en hield mijn handen onder het water. Het was heerlijk verkoelend.
Matthew
Matthew

Aantal berichten : 58
Registratiedatum : 15-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De jongens wc Empty Re: De jongens wc

Bericht van Maxim zo nov 28, 2010 11:01 pm

Ik keek naar hem. Hij was nogal stil. 'Ik ben Maxim, en jij was?'
Maxim
Maxim

Aantal berichten : 479
Registratiedatum : 03-11-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : België

Terug naar boven Ga naar beneden

De jongens wc Empty Re: De jongens wc

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum