School of magic.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

De algemene woonkamer.

2 plaatsers

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

De algemene woonkamer. - Pagina 2 Empty Re: De algemene woonkamer.

Bericht van Abigail ma nov 15, 2010 6:26 pm

Ik staarde even voor me uit en keek toen weer naar hem. "Wat is je lievelings kleur?" Vroeg ik met een grijns. Ik was altijd benieuwd naar kleuren, dat vertelde veel over personen. Ik zelf hield van groen, wat verwees naar houden van rust en natuur. Dat klopte ook.
Abigail
Abigail

Aantal berichten : 659
Registratiedatum : 25-10-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Maarheeze

Terug naar boven Ga naar beneden

De algemene woonkamer. - Pagina 2 Empty Re: De algemene woonkamer.

Bericht van Lance ma nov 15, 2010 6:31 pm

"Oké, dat kwam ook even uit het niets." Even knipperde ik verbijsterd en dacht na. "Ik vind zoveel kleuren mooi, maar als ik echt moet kiezen dan ga ik voor blauw of turkoois. Lichtblauw dan ook liefst. Waarom wil je dat nu weten?" Een vraag die ik allang niet meer te horen had gekregen.
Lance
Lance

Aantal berichten : 389
Registratiedatum : 06-11-10
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

De algemene woonkamer. - Pagina 2 Empty Re: De algemene woonkamer.

Bericht van Abigail ma nov 15, 2010 6:38 pm

Ik fronste even bij zijn antwoord. Lichtblauw stond voor geheimzinnig en snel door hebben als er iets aan de hand was. Over dat laatste paste die kleur heel goed bij hem. "Gewoon, nieuwschierig," zei ik met een grijns.
Abigail
Abigail

Aantal berichten : 659
Registratiedatum : 25-10-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Maarheeze

Terug naar boven Ga naar beneden

De algemene woonkamer. - Pagina 2 Empty Re: De algemene woonkamer.

Bericht van Lance ma nov 15, 2010 6:43 pm

Ik glimlachte even. Hopelijk ging ze niet denken dat ik blauw zei omdat zij in Ravenklauw zat. Het was totaal niet mijn bedoeling geweest om dat te linken. Werkelijk dacht ik er aan om mijn hand van die van haar af te halen, maar misschien ging Abigail dan denken dat ik er genoeg van had, maar dat had ik totaal niet. "Die van jou dan?" Mijn ogen keken ik die van haar, beseffend dat we opeens echt niet ver van elkaar af zaten.
Lance
Lance

Aantal berichten : 389
Registratiedatum : 06-11-10
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

De algemene woonkamer. - Pagina 2 Empty Re: De algemene woonkamer.

Bericht van Abigail ma nov 15, 2010 6:47 pm

"Groen," antwoordde ik met een glimlach. Ik besloot mijn hand onder de zijne vandaan te halen en leunde naar voren om nog een smekkie te pakken. Appel, merkte ik toen ik hem in mijn mond had gestopt en staarde voor me uit. Er waren niet veel gespreks onderwerpen meer over.
Abigail
Abigail

Aantal berichten : 659
Registratiedatum : 25-10-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Maarheeze

Terug naar boven Ga naar beneden

De algemene woonkamer. - Pagina 2 Empty Re: De algemene woonkamer.

Bericht van Lance ma nov 15, 2010 6:55 pm

"Natuurliefhebber? Het is ook wel een mooie kleur." Mijn hand trok ik ook dan maar een beetje terug en volgde haar weer even met mijn ogen. Wat had ik toch vandaag? Beelden in mijn hoofd hebben, die niet overeenstemmde met de waarheid gelijk liepen. Misschien toch niet. Weer nam ik een chocokikker. "Oké, dit wordt mijn laatste chocokikker." Met een pruillipje keek ik naar het lekkere chocoladefiguurtje en beet meteen de kop af.
Lance
Lance

Aantal berichten : 389
Registratiedatum : 06-11-10
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

De algemene woonkamer. - Pagina 2 Empty Re: De algemene woonkamer.

Bericht van Abigail ma nov 15, 2010 7:39 pm

Ik dacht even na. "Ja ik hou wel van de natuurlijk, ik heb zo nu en dan tijd nodig om na te denken." Mompelde ik en staarde voor me uit. Zoals dit, dit moment, dit was ook iets waar ik tijd voor nodig had. Ik moest erachter komen wat ik nou precies van hem vond en wat hij uberhaupt van mij vondt. Ik grinnikte even. "Verslaving?" Zei ik grinnikend.
Abigail
Abigail

Aantal berichten : 659
Registratiedatum : 25-10-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Maarheeze

Terug naar boven Ga naar beneden

De algemene woonkamer. - Pagina 2 Empty Re: De algemene woonkamer.

Bericht van Lance ma nov 15, 2010 8:00 pm

Even knikte ik begrijpelijk. Echter moest ik mezelf inhouden om niet te grijnzen bij haar woorden. Een chocoladesmoel kon wachten. Rustig slikte ik het door en knikte. "Je zou eens moeten weten..." Een grinnik kwam naar boven. Het was in principe niet erg dat ik zo graag chocolade at, omdat ik het toch weer verbrandde.
Lance
Lance

Aantal berichten : 389
Registratiedatum : 06-11-10
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

De algemene woonkamer. - Pagina 2 Empty Re: De algemene woonkamer.

Bericht van Abigail ma nov 15, 2010 8:24 pm

Ik glimlachte even en staarde voor me uit terwijl ik genoot van de warmte. Ik besloot de gok te wagen en ging weer tegen hem aan zitten. "Do you mind?" Vroeg ik voor de zekerheid en beet op mijn onderlip. Het zat fijner zo, maar zolang ik nog twijfelde was ik niet zeker over wat ik deed.
Abigail
Abigail

Aantal berichten : 659
Registratiedatum : 25-10-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Maarheeze

Terug naar boven Ga naar beneden

De algemene woonkamer. - Pagina 2 Empty Re: De algemene woonkamer.

Bericht van Lance ma nov 15, 2010 8:31 pm

"Not at all." fluisterde ik zachtjes terwijl ik haar een glimlachje bezorgde. Even zette ik me wat beter in de zetel, zodat ze goed tegen me aan zat. Mijn rechterarm ging nu ook op de bank zodat ze daar met haar hoofd eventueel zou tegen kunnen leunen.
Lance
Lance

Aantal berichten : 389
Registratiedatum : 06-11-10
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

De algemene woonkamer. - Pagina 2 Empty Re: De algemene woonkamer.

Bericht van Abigail ma nov 15, 2010 8:35 pm

Ik glimlachte enigszins opgelucht. "Gelukkig," zei ik met een glimlach en staarde naar de haard. "Die vlammen zijn echt fascineren," zei ik met een grijns. Ik vond het prachtig om de vlammen groter en kleiner te zien worden, om dan nog maar van de kleuren te zwijgen.
Abigail
Abigail

Aantal berichten : 659
Registratiedatum : 25-10-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Maarheeze

Terug naar boven Ga naar beneden

De algemene woonkamer. - Pagina 2 Empty Re: De algemene woonkamer.

Bericht van Lance ma nov 15, 2010 8:38 pm

"Zeg dat wel. Het geluid vindt ik erg aangenaam. Dat geknetter. Het zorgt voor een vrede en ergens ruikt het ook heerlijk." Ook was dat voor een deel Abigail die wel een lekker geurtje ophad of wel had ze een lekkere lichaamsgeur.
Lance
Lance

Aantal berichten : 389
Registratiedatum : 06-11-10
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

De algemene woonkamer. - Pagina 2 Empty Re: De algemene woonkamer.

Bericht van Abigail ma nov 15, 2010 8:41 pm

Ik dacht even na over zijn woorden en knikte instemmend. "Ja, erg rust gevend." Zei ik met een glimlach en keek even naar hem op. Ik wist nogsteeds niet wat ik nou precies van hem vond, maar voor nu was hij een erg goede vriend.
Abigail
Abigail

Aantal berichten : 659
Registratiedatum : 25-10-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Maarheeze

Terug naar boven Ga naar beneden

De algemene woonkamer. - Pagina 2 Empty Re: De algemene woonkamer.

Bericht van Lance ma nov 15, 2010 8:45 pm

Het was prettig om haar te zien glimlachen. Weer had ik een soort van behoefte om haar te knuffelen, maar misschien vond zij dat een afstotelijk idee. Ooit had ik echt een goede vriendin gehad, zij deed het zo nu en dan bij me. Knuffelen deed ik in principe ook wel graag. Tot nu toe toch alleen maar met Davin, mijn broertje dus. Ik beantwoorde haar glimlach. "Wat gaat er toch om in dat hoofd van je?" met een speelse twinkeling in mijn ogen keek ik haar aan.
Lance
Lance

Aantal berichten : 389
Registratiedatum : 06-11-10
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

De algemene woonkamer. - Pagina 2 Empty Re: De algemene woonkamer.

Bericht van Abigail ma nov 15, 2010 8:51 pm

Ik keek hem aan met een grijns. "Thats a secret," fluisterde ik wenkbrauw wiebelde en grinnikte even. Het was leuk om met hem bevriend te zijn. Tot nu toe had het allemaal heel goed voor me uitgepakt. Ik had nog met niemand ruzie, er was nog niemand die ik niet mocht. Het leek allemaal zo onwerkelijk.
Abigail
Abigail

Aantal berichten : 659
Registratiedatum : 25-10-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Maarheeze

Terug naar boven Ga naar beneden

De algemene woonkamer. - Pagina 2 Empty Re: De algemene woonkamer.

Bericht van Lance ma nov 15, 2010 8:57 pm

Weer hield ik mijn hoofd schuin en keek haar aan. "Oeeeh, dirty little secrets?" Het liedje was spontaan in mijn hoofd gekomen. De muziek speelde nog steeds, soms hoorde je hier en daar de presentator. Even zette ik het met mijn linkerhand een beetje leuker. Het deuntje was echt geweldig. Soort van Shaka-rock.
Lance
Lance

Aantal berichten : 389
Registratiedatum : 06-11-10
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

De algemene woonkamer. - Pagina 2 Empty Re: De algemene woonkamer.

Bericht van Abigail ma nov 15, 2010 8:59 pm

Een grijns verscheen op min gezicht en ik lachte even. "Natuurlijk, anders had ik het wel verteld." Zei ik grinnikend en luisterde naar de muziek. Rock was een van mijn favoriete genres in de muziek. In de dreuzelwereld waren 30 seconds to mars, Paramore en Greenday mijn favoriete bands.
Abigail
Abigail

Aantal berichten : 659
Registratiedatum : 25-10-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Maarheeze

Terug naar boven Ga naar beneden

De algemene woonkamer. - Pagina 2 Empty Re: De algemene woonkamer.

Bericht van Lance ma nov 15, 2010 9:09 pm

"Gimme more." lachte ik nog even om in de stemming te blijven van de muziek, hoewel Britney haar charmes verloren had. Niet dat ze die ooit heeft gehad. "Eigenlijk weet ik opeens niet zo goed meer wat te doen of te zeggen." bekende ik maar zachtjes, mompelend.
Lance
Lance

Aantal berichten : 389
Registratiedatum : 06-11-10
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

De algemene woonkamer. - Pagina 2 Empty Re: De algemene woonkamer.

Bericht van Abigail ma nov 15, 2010 9:13 pm

Ik fronste even en keek hem vragend aan. "How do you mean?" Vroeg ik en besloot meteen dat het aan mij lag. Dat ik iets gedaan of gezegt had wat hij niet leuk had gevonden, of iets in die richting. Ik staarde richting de open haard en zuchtte.
Abigail
Abigail

Aantal berichten : 659
Registratiedatum : 25-10-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Maarheeze

Terug naar boven Ga naar beneden

De algemene woonkamer. - Pagina 2 Empty Re: De algemene woonkamer.

Bericht van Lance ma nov 15, 2010 9:16 pm

"Dat ik niet weet hoe ik je moet voelen bij je. Niet weet of het alleen een soort van vriendschap of een soort zus is of..." Ik zocht naar haar ogen en vond ze uiteindelijk weer. "Nog niet echt vaak heb ik me zoals nu gevoeld en ik wil het niet verpesten. Niet verpesten voor ons, voor wat we dan op dit moment ook zijn. Ook niet verpesten voor jou. Snap je wat ik een beetje probeer te vertellen?" Zachtjes beet ik op mijn lip. Nog nooit had ik tegen iemand gezegd dat ik daadwerkelijk van die persoon hield. Het nu gebruiken zou te overhaastig zijn.
Lance
Lance

Aantal berichten : 389
Registratiedatum : 06-11-10
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

De algemene woonkamer. - Pagina 2 Empty Re: De algemene woonkamer.

Bericht van Abigail ma nov 15, 2010 9:23 pm

Ik was even mijn stuk afgebracht, omdat zijn twijfels dezelfde waren als die van mij. "Dat vroeg ik me ook af," zei ik zacht en glimlachte enigszins. "Ik snap wat je bedoeld, ik ben bang om dit te verpesten, dit moment." Zei ik en keek hem aan. Ik vroeg me af hoe het kon dat hij over het zelfde twijfelde als ik.
Abigail
Abigail

Aantal berichten : 659
Registratiedatum : 25-10-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Maarheeze

Terug naar boven Ga naar beneden

De algemene woonkamer. - Pagina 2 Empty Re: De algemene woonkamer.

Bericht van Lance ma nov 15, 2010 9:27 pm

"Niet bepaald om dit moment, maar ik heb nog nooit een echte relatie gehad. Laat staan verliefd zijn. Je bent erg speciaal, Abigail. Ik vraag me af of ik wel speciaal genoeg ben voor jou. Goed genoeg. Het is zo dat ik je niet kwijt wil. Je laat me goed voelen. Maar wat bedoel je nu? Dat jij ook wat voor mij voelt?" Dat laatste werd er stil aan toegevoegd, niet zeker of ik de woorden wel van haar mocht uitspreken.
Lance
Lance

Aantal berichten : 389
Registratiedatum : 06-11-10
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

De algemene woonkamer. - Pagina 2 Empty Re: De algemene woonkamer.

Bericht van Abigail ma nov 15, 2010 9:32 pm

Ik fronste even. "Ik weet het niet.." zei ik uiteindelijk zacht. Ik was bang om de verkeerde keuze te maken en beet op mijn onderlip. Het was allemaal verwarrend. Ik wist nogsteeds niet of ik hem leuk vond of niet, hij wist niet of hij mij leuk vondt. "Je bent zeker goed genoeg voor mij, waarschijnlijk zelfs te goed." Mompelde ik. "Ik weet alleen niet wat ik voel.. alles is zo nieuw voor me." Met nieuw bedoelde ik dit, het hebben van vrienden, mensen kennen, om mensen geven. Op deze school gaf ik waarschijnlijk het meeste om hem. Maar was het liefde? Wanneer wist ik wanneer het liefde was?
Abigail
Abigail

Aantal berichten : 659
Registratiedatum : 25-10-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Maarheeze

Terug naar boven Ga naar beneden

De algemene woonkamer. - Pagina 2 Empty Re: De algemene woonkamer.

Bericht van Lance ma nov 15, 2010 9:45 pm

Een dromerige glimlach speelde om mijn lippe, maar toch stonden mijn ogen een beetje bedroefd. Ik had gehoopt dat ze me zekerheid kon geven, maar ze twijfelde zelf te hard. Voorzichtig sloeg ik mijn armen om haar en trok haar wat dichter bij me. Langzaam vormde deze onhandige omhelzing zich in een knuffel. "We komen er zeker en vast wel uit. We hebben allebei tijd nodig. Beste en redelijkste oplossing voor alles."
Lance
Lance

Aantal berichten : 389
Registratiedatum : 06-11-10
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

De algemene woonkamer. - Pagina 2 Empty Re: De algemene woonkamer.

Bericht van Abigail ma nov 15, 2010 9:49 pm

Ik glimlachte opgelucht. Ik was even bang geweest dat hij op zou staan en weg zou lopen. Maar in plaats daarvan gaf hij me een knuffel. Ik drukte mijn gezicht tegen hem aan en glimlachte. Dit was wat ik nodig had, iemand die er voor me was. Die me tijd gaf wanneer ik dat nodig had. "Bedankt," fluisterde ik met een gelukkige glimlach.
Abigail
Abigail

Aantal berichten : 659
Registratiedatum : 25-10-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Maarheeze

Terug naar boven Ga naar beneden

De algemene woonkamer. - Pagina 2 Empty Re: De algemene woonkamer.

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum