School of magic.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

De walnotenboom

3 plaatsers

Ga naar beneden

De walnotenboom Empty De walnotenboom

Bericht van Alex za nov 13, 2010 1:19 pm

Misschien dertig meter van de Beukwilg, was een andere boom geïnstalleerd, de walnotenboom. Je kon er walnoten plukken, of ze oppakken van de grond. Als de boom vond dat je te veel walnoten had, had hij opeens geen walnoten meer.
Maximaal 5 personen
Alex
Alex

Aantal berichten : 24
Registratiedatum : 13-11-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

De walnotenboom Empty Re: De walnotenboom

Bericht van Loki di nov 16, 2010 9:03 pm

Ik zette mijn tas neer bij de boom. Mijn tas had ik bijna altijd mee want daar zaten mijn tekenspullen in. Ik plofte neer een paar meter van de boomaf zodat ik hem goed zou kunnen tekenen met de beukwilg op de achtergrond. Ik opende mijn tas en haalde mijn tekenspullen er alvast uit.
Loki
Loki

Aantal berichten : 39
Registratiedatum : 16-11-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : Duiven

Terug naar boven Ga naar beneden

De walnotenboom Empty Re: De walnotenboom

Bericht van Hailey wo nov 17, 2010 8:04 am

Ik zat er al een tijdje tegen de boom aangeleund, met De vertelsels van Baker de Bard in mijn handen. Ik hield van dat boek, want ik hield van sprookjesboeken. Toen er een meisje kwam aanlopen, keek ik kort eventjes op, maar mijn aandacht gleed vrijwel direct weer naar het boek.
Hailey
Hailey

Aantal berichten : 66
Registratiedatum : 15-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De walnotenboom Empty Re: De walnotenboom

Bericht van Loki wo nov 17, 2010 8:13 am

Ik keek even naar het meisje dat bij de boom zat. Ik was zo met mezelf in gedachtes geweest dat ik haar niet opgemerkt had. Ik zou haar er wel bij tekenen bedacht ik. Ik pakte een simpel potlood en begon lijnen te schetsen.
Loki
Loki

Aantal berichten : 39
Registratiedatum : 16-11-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : Duiven

Terug naar boven Ga naar beneden

De walnotenboom Empty Re: De walnotenboom

Bericht van Hailey wo nov 17, 2010 8:23 am

Met een zucht sloeg ik het boek dicht. Ik liet mijn hoofd naar achteren hangen en keek naar de lucht. Er waren niet veel wolken vandaag, merkte ik op. Ik probeerde vormpjes in de wolken te ontdekken, en glimlachte lichtjes toen ik een konijntje zag.
Hailey
Hailey

Aantal berichten : 66
Registratiedatum : 15-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De walnotenboom Empty Re: De walnotenboom

Bericht van Loki wo nov 17, 2010 12:29 pm

Snel tekende ik het meisje bij de boom in grove lijnen. Als ze even zou blijven zitten zou ik haar goed kunnen natekenen. Ik glimlachte een beetje. Ik had haar getekend terwijl ze naar boven keek. De boom stond achter haar en in de verte de beukwilg. Het zag er redelijk uit vond ik.
Loki
Loki

Aantal berichten : 39
Registratiedatum : 16-11-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : Duiven

Terug naar boven Ga naar beneden

De walnotenboom Empty Re: De walnotenboom

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum