School of magic.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

De lotus vijver.

5 plaatsers

Ga naar beneden

De lotus vijver. Empty De lotus vijver.

Bericht van Abigail za nov 13, 2010 11:00 am

De lotus vijver is te vinden op een afgelegen plek, een stuk van het schoolterrein af, hoewel het er nogsteeds bij hoort. Om de vijver heen groeit er gras en staan er op verschillende plaatsen picknicktafels. Door de lotus geur die er rond hangt, heeft het de naam "lotus" vijver gekregen. Voor mensen die van rust en natuur houden is dit de ultieme plek om naartoe te gaan.

Er kunnen hier een onbeperkt aantal personen komen.
Abigail
Abigail

Aantal berichten : 659
Registratiedatum : 25-10-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Maarheeze

Terug naar boven Ga naar beneden

De lotus vijver. Empty Re: De lotus vijver.

Bericht van Kimberley za nov 13, 2010 7:24 pm

Langzaam gooide ik kleine kiezeltjes in de vijver. De goudvissen had ik gelukkig niet geraakt, en dat wilde ik ook graag zo houden. Ik zuchtte diep en liet mezelf in het gras vallen, starend naar de lucht.
Kimberley
Kimberley

Aantal berichten : 293
Registratiedatum : 03-11-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Zoetermeer

Terug naar boven Ga naar beneden

De lotus vijver. Empty Re: De lotus vijver.

Bericht van Ruki za nov 13, 2010 9:12 pm

Ik kwam aan bij de lotus vijver, beetje verdwaalt was ik wel maar of ik me daar veel zorgen maakte was niet echt zo op dit moment. Vaag speelde ik met mijn zwarte haren en besloot vlak naast de vijver te gaan zitten in het gras, ik lette niet op om me heen dus merkte niet veel dingen op.
Ruki
Ruki

Aantal berichten : 10
Registratiedatum : 06-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De lotus vijver. Empty Re: De lotus vijver.

Bericht van Kimberley zo nov 14, 2010 12:53 pm

Ik hoorde iemand door de blaadjes heen lopen en schoot overeind. Een jongen uit Ravenklauw zat schuin tegenover mij bij het meer. Hij speelde wat met z'n haar. Ik twijfelde, begroeten, of hem laten. Ik besloot om het eerste te doen. 'Hey.' Ik zei het niet al te hard, maar wel hard genoeg zodat ie het kon horen.
Kimberley
Kimberley

Aantal berichten : 293
Registratiedatum : 03-11-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Zoetermeer

Terug naar boven Ga naar beneden

De lotus vijver. Empty Re: De lotus vijver.

Bericht van Lance vr dec 10, 2010 5:58 pm

Ik moest even mijn hoofd helemaal helderen. Rustig liep ik door het gras met een boek in mijn handen. Al lezend liep ik door. Niet echt oplettend. Zo goed als automatisch zette ik me aan het water. Hmm, wat rook het hier lekker.
Lance
Lance

Aantal berichten : 389
Registratiedatum : 06-11-10
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

De lotus vijver. Empty Re: De lotus vijver.

Bericht van Serena vr dec 10, 2010 6:04 pm

Ik zat op de grond met mijn gitaar, 'Breathe' van Taylor Swift te spelen en daarbij te zingen. Ik speelde zacht, door de snaren maar rustig aan te slaan en ook mijn zang was zacht. Door muziek en de heerlijke geur hier kwam ik heerlijk tot rust.
Serena
Serena

Aantal berichten : 140
Registratiedatum : 14-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De lotus vijver. Empty Re: De lotus vijver.

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum