School of magic.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Het zwerkbalveld.

5 plaatsers

Ga naar beneden

Het zwerkbalveld. Empty Het zwerkbalveld.

Bericht van Albus Perkamentus di okt 26, 2010 10:25 pm

Op het zwerkbalveld wordt, hoe kan het ook anders, de bekende tovenaarssport zwerkbal beoefend. Om de zaterdag is hier ook een wedstrijdt. De trainingen en de trainingstijden hangen af van het team waar je lid van bent, en of je uberhaupt goed genoeg bent. Leerlingen komen hier om te vliegen of om een potje te zwerkballen.

Maximaal aantal personen: 6

Let op! Onze personages zijn GEEN leden van een zwerkbalteam, omdat het gewoonweg onmogelijk is om een heel team in elkaar te zetten en om zo'n wedstrijdt te "spelen".
Albus Perkamentus
Albus Perkamentus
Admin

Aantal berichten : 29
Registratiedatum : 23-10-10
Leeftijd : 28

https://zweinstein.forum.st

Terug naar boven Ga naar beneden

Het zwerkbalveld. Empty Re: Het zwerkbalveld.

Bericht van Emma zo nov 07, 2010 11:38 pm

Emma trommelde op haar geleende bezem. Ze had hem gevonden in het bezem hok. Het beste wat ze kón vinden was een komeet.
Maar ze was er tevreden mee.
Ze sloeg haar been over de bezem en zette zich direct daarna af, waardoor ze met een kracht de lucht in schoot. Prachtig vond ze het, de wind door haar haren..
Emma
Emma

Aantal berichten : 212
Registratiedatum : 04-11-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Breda

Terug naar boven Ga naar beneden

Het zwerkbalveld. Empty Re: Het zwerkbalveld.

Bericht van Abigail zo nov 07, 2010 11:46 pm

Ik was naar het zwerkbalveld gegaan om te kijken naar de leerlingen die aan het trainen waren, of gewoon aan het rondvliegen waren. Zelf vloog ik niet vaak, ik was er dan ook niet bijzonder goed in ofzo. Ik zocht een plek op de tribune en wierp even een blik op een meisje van Zwadderich dat door de lucht vloog op een komeet.
Abigail
Abigail

Aantal berichten : 659
Registratiedatum : 25-10-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Maarheeze

Terug naar boven Ga naar beneden

Het zwerkbalveld. Empty Re: Het zwerkbalveld.

Bericht van Emma vr nov 19, 2010 12:04 am

Prachtig, die wind door haar haren. Ze sloot voor een fragment haar ogen en tolde rond. Ze opende haar ogen en schoot langs de hoge tribune van Huffelpuf, en schoot verticaal de lucht in en kneep haar ogen tot spleetjes. Ze genoot ervan. Toen ze enorm hoog was voelde ze dat ze moeilijker ademde en zag ze het veld door de wolken niet meer.
Ze zakte wat naar beneden, en zigzagde langs de tribunes..
Emma
Emma

Aantal berichten : 212
Registratiedatum : 04-11-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Breda

Terug naar boven Ga naar beneden

Het zwerkbalveld. Empty Re: Het zwerkbalveld.

Bericht van Abigail vr nov 19, 2010 8:09 pm

Pas na even naar het meisje gekeken te hebben besefte ik dat het Emma was. Ik zwaaide vrolijk naar haar terwijl ik haar bewegingen volgde. Je kon zien dat ze er zeer goed in was en dat ze vaak oefende. Ik ging met een hand door mijn haar en glimlachte.
Abigail
Abigail

Aantal berichten : 659
Registratiedatum : 25-10-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Maarheeze

Terug naar boven Ga naar beneden

Het zwerkbalveld. Empty Re: Het zwerkbalveld.

Bericht van Emma vr nov 19, 2010 8:40 pm

Emma zag vanuit haar ooghoek iets. Ze keek om en zag iemand. Ze kneep haar ogen tot spleetjes en zag Abigail. Ze glimlachte, en keerde om. Ze schoot naar de tribune en bleef zweven zo'n 5 meter voor abigail. 'How's life?' neuriede, en ze leunde wat achterover, en bestudeerde voor de grap haar nagels met een grijns.
Emma
Emma

Aantal berichten : 212
Registratiedatum : 04-11-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Breda

Terug naar boven Ga naar beneden

Het zwerkbalveld. Empty Re: Het zwerkbalveld.

Bericht van Abigail vr nov 19, 2010 9:15 pm

Ik keek hoe ze op een afstand van me bleef zweven en grinnikte. "It's going great, yours?" Vroeg ik met een glimlachje en keek even naar de lucht. De zon scheen en enkele donkere, grote wolken verrade dat het misschien zou gaan regenen.
Abigail
Abigail

Aantal berichten : 659
Registratiedatum : 25-10-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Maarheeze

Terug naar boven Ga naar beneden

Het zwerkbalveld. Empty Re: Het zwerkbalveld.

Bericht van Emma za nov 20, 2010 12:20 pm

Emma haalde haar schouders op en ging rechtop zitten. 'Amazing.' zei ze met een sarcastisch ondertoontje. 'Ik zou nu eigenlijk een beweringen verslag moeten maken.' zei ze en ze stak haar tong uit.
Emma
Emma

Aantal berichten : 212
Registratiedatum : 04-11-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Breda

Terug naar boven Ga naar beneden

Het zwerkbalveld. Empty Re: Het zwerkbalveld.

Bericht van Lance zo nov 28, 2010 12:39 pm

Ergens snapte ik niet wat tovenaars en heksen een kick vonden in vliegen dus had me maar eens een fatsoenlijke bezemsteel aangeschaft in de zomer. Best wel stom als je bedenkt dat ik zestien ben en niet echt bepaald veel vlieg. Tenminste als je niet dat oud scharminkel van mijn moeder meetelde. Mijn hand was boven de bezem zodat deze in mijn hand terecht kwam en nam plaats. Geleidelijk aan werd ik in de lucht geschoten. Misschien was het toch niet zo slim om direct een nieuwe bezem te kopen...
Lance
Lance

Aantal berichten : 389
Registratiedatum : 06-11-10
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Het zwerkbalveld. Empty Re: Het zwerkbalveld.

Bericht van Maxim zo nov 28, 2010 1:03 pm

Met een van de oude bezems van school liep ik het zwerkbalveld. Ik hield ervan om te vliegen. Ik vond het alleen spijtig dat ik nog geen eigen bezem had. Zwerkbal deed ik niet graag, dat vond ik echt maar een stomme sport.
Maxim
Maxim

Aantal berichten : 479
Registratiedatum : 03-11-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : België

Terug naar boven Ga naar beneden

Het zwerkbalveld. Empty Re: Het zwerkbalveld.

Bericht van Lance zo nov 28, 2010 1:06 pm

Met niet veel succes kwam ik pas na een lange afstand remmen op de grond terecht. De jongen was me opgevallen. "Hé, wil je misschien even riilen van bezem? Dit nieuw ding is echt niks voor mij..."
Lance
Lance

Aantal berichten : 389
Registratiedatum : 06-11-10
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Het zwerkbalveld. Empty Re: Het zwerkbalveld.

Bericht van Maxim zo nov 28, 2010 1:10 pm

Ik keek naar de bezem. 'Hm, nieuwe bezems zijn toch goed normaal?' vroeg ik verbaasd. 'Of is hij kapot ofzo?' Ik begreep het niet goed.
Maxim
Maxim

Aantal berichten : 479
Registratiedatum : 03-11-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : België

Terug naar boven Ga naar beneden

Het zwerkbalveld. Empty Re: Het zwerkbalveld.

Bericht van Emma zo nov 28, 2010 6:30 pm

Emma keek neer op twee jongens beneden op het veld. Ze glimlachte, eindelijk mensen met smaak.
Ze zei Abigail vriendelijk gedag, en schoot naar de twee toe. 'Goedendag.' zei ze glimlachend, en ze landde op het grasveld..
Emma
Emma

Aantal berichten : 212
Registratiedatum : 04-11-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Breda

Terug naar boven Ga naar beneden

Het zwerkbalveld. Empty Re: Het zwerkbalveld.

Bericht van Lance zo nov 28, 2010 9:45 pm

"Hij is prima, maar ik ben gewoon om op nieuwe bezems te rijden." Het was ook een soort verzoeningsgebaar van mijn ouders. Het zoveelste... Mijn vader hield van zwerkbal, daarom ik nog niet. "Ik wil een beetje aan mijn vliegtechniek werken die er nog niet zijn, dus deze is niet echt geschikt voor me." Opeens stond er een meisje bij hen. "Hey."
Lance
Lance

Aantal berichten : 389
Registratiedatum : 06-11-10
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Het zwerkbalveld. Empty Re: Het zwerkbalveld.

Bericht van Emma ma nov 29, 2010 7:35 pm

Emma glimlachte naar Lance wie ze al wat vaker had gezien. 'Ik had je niet echt voor een zwerkbal typ aangezien.' zei ze glimlachend en ze liep met haar bezem in haar hand richting hem toe. 'Of, doe je een mislukte poging?' zei ze grijnzend, en ze leunde op haar bezem.
Emma
Emma

Aantal berichten : 212
Registratiedatum : 04-11-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Breda

Terug naar boven Ga naar beneden

Het zwerkbalveld. Empty Re: Het zwerkbalveld.

Bericht van Lance ma nov 29, 2010 8:09 pm

"Het is niet bepaald mijn ding, nee... Ik wil alleen maar op dit nieuw geval kunnen vliegen zodat ik mijn ouders nog een beetje kan plezieren." zuchtte ik. Geen zin om et haar te vertellen wat hij thuis doormaakte en hoeveel discussies en ruzies hij had op zijn lijstje. Hetzelfde gold voor Maxim, hij zou het ook niet moeten weten. "En wat doe jij? Me soms stalken?" Even keek ik haar grijzend aan.
Lance
Lance

Aantal berichten : 389
Registratiedatum : 06-11-10
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Het zwerkbalveld. Empty Re: Het zwerkbalveld.

Bericht van Emma ma nov 29, 2010 8:26 pm

Emma lachte hardop. 'Misschien.' antwoordde ze mysterieus, met een giecheltje erachteraan. 'En over dat,' en ze knikte naar de bezem in zijn hand, 'Daar kan ik je misschien wel bij helpen.' zei glimlachend en ze sloeg haar been over de bezem die ze zelf gebruikte..
Emma
Emma

Aantal berichten : 212
Registratiedatum : 04-11-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Breda

Terug naar boven Ga naar beneden

Het zwerkbalveld. Empty Re: Het zwerkbalveld.

Bericht van Lance ma nov 29, 2010 11:36 pm

Even haalde ik kort mijn wenkbrauwen op. "Nou, ik was net aan het 'onderhandelen' met Maxim of ik zijn bezem misschien kon lenen." Wat vond iedereen toch aan dat vliegen? En waarom onderbrak ze altijd wanneer ik net met iemand een gesprek voerde? Ach ja...
Lance
Lance

Aantal berichten : 389
Registratiedatum : 06-11-10
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Het zwerkbalveld. Empty Re: Het zwerkbalveld.

Bericht van Emma di nov 30, 2010 5:46 pm

Emma keek naar Maxim en glimlachte. Ze bekeek zijn bezem. 'Da's toch een komeet?' vroeg ze en ze keek Maxim aan. 'Die heb ik ook.' zei ze glimlachend en ze keek naar de komeet waar ze nu inmiddels een halve meter me boven de grond hing. 'Nou ja, hij is niet van mij. Ik heb een nimbus 2001.' zei ze. 'Maar die ligt in de leerlingenkamer, ik was hem vergeten. Ze kreeg door dat ze aan het ratelen was, en ontspande haar gezicht. Ze keek beschamend naar de grond en wachtte tot iemand iets zei.
Emma
Emma

Aantal berichten : 212
Registratiedatum : 04-11-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Breda

Terug naar boven Ga naar beneden

Het zwerkbalveld. Empty Re: Het zwerkbalveld.

Bericht van Maxim di nov 30, 2010 10:06 pm

ik keek even naar de bezem in mijn handen. 'wat? oh ja, dat is een komeet, van de school' zei ik en grijnsde. 'ze vliegen nog goed, maar ik ben niet echt zo'n kenner in die dingen.'
Maxim
Maxim

Aantal berichten : 479
Registratiedatum : 03-11-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : België

Terug naar boven Ga naar beneden

Het zwerkbalveld. Empty Re: Het zwerkbalveld.

Bericht van Emma wo dec 01, 2010 3:02 pm

Emma glimlachte. 'Ze vliegen redelijk.' zei ze en ze haalde haar schouders op. Ze landde weer zachtjes op het gras. 'Maar ik heb een keer op de Vuurflits gevlogen, en die zijn zo geweldig.' zei ze grijnzend.
Emma
Emma

Aantal berichten : 212
Registratiedatum : 04-11-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Breda

Terug naar boven Ga naar beneden

Het zwerkbalveld. Empty Re: Het zwerkbalveld.

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum