School of magic.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

De kelders

3 plaatsers

Ga naar beneden

De kelders Empty De kelders

Bericht van Alexis vr nov 12, 2010 10:13 pm

Er zijn verschillende kelders onder de school. De meest bekende is aan het eind van de gang. Er worden hier vaak Halloweens party's georganiseerd. Iets terug is een kelder met botten, waarvan weet niemand maar niemand komt de kelder in. De kelder heeft iets engs en iedereen loopt er het liefst met een boog om heen, regelrecht naar de kelder waar de warmte van af straalt. De kamer bevat banken en tafels en het vuur knettert er altijd vrolijk. De kelder is groot en ruim met lichte witte muren, in tegenstelling tot de andere kelders.

Maximaal 10 personen.
Alexis
Alexis

Aantal berichten : 555
Registratiedatum : 27-10-10
Leeftijd : 27

Terug naar boven Ga naar beneden

De kelders Empty Re: De kelders

Bericht van Tygo za nov 13, 2010 3:47 pm

Ik was verveeld maar ergens heen gaan lopen tot ik ergens een knetterend haardvuurtje hoorde en besefte dat ik in de kelders was. Ik keek de kelder in. Gek genoeg was het leeg. Voorzichtig liep ik naar binnen. Het leek alsof plotseling iedereen verdwenen was. Het haardvuur was nog volop aan het branden en hier en daar lagen proppen papier. Ik ging op een stoel dichtbij het haardvuur zitten en staarde naar het vuur
Tygo
Tygo

Aantal berichten : 110
Registratiedatum : 07-11-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Voor-de-achtertuin

Terug naar boven Ga naar beneden

De kelders Empty Re: De kelders

Bericht van Kimberley za nov 13, 2010 7:26 pm

Ik had even de behoefte om alleen te zijn, dus besloot ik om naar de kelders te gaan. Hier was nooit iemand. Ik liep de trappen af en rook de geur van knisperend haardvuur. Niet begrijpend waarom er vuur brandde liep ik ernaar toe en zag Tygo zitten.
Kimberley
Kimberley

Aantal berichten : 293
Registratiedatum : 03-11-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Zoetermeer

Terug naar boven Ga naar beneden

De kelders Empty Re: De kelders

Bericht van Tygo zo nov 14, 2010 4:35 pm

Toen ik iemand hoorde binnenkomen draaide ik me betrapt om. Ik had geen idee waarom ik me betrapt moest voelen, maar iemand van Griffoendor zie je nou niet bepaalt elke dag in de kelder. Ik was blij toen ik zag dat het Kimberly was. Hoe langer ik met haar optrok, hoe aardiger ik haar vond.
"Kimberly!" zei ik blij terwijl ik opstond.
Tygo
Tygo

Aantal berichten : 110
Registratiedatum : 07-11-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Voor-de-achtertuin

Terug naar boven Ga naar beneden

De kelders Empty Re: De kelders

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum