School of magic.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

De Uilenvleugel.

+3
Kimberley
Abigail
Maxim
7 plaatsers

Pagina 3 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

De Uilenvleugel.  - Pagina 3 Empty Re: De Uilenvleugel.

Bericht van Evanna Daniëlla do nov 04, 2010 10:03 pm

"En wat dachten jullie van mij?" vroeg ik. Ik vouwde de brief op, knikte naar de uil die mijn vader had gestuurd die daarop weg vloog.
Evanna Daniëlla
Evanna Daniëlla

Aantal berichten : 95
Registratiedatum : 04-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De Uilenvleugel.  - Pagina 3 Empty Re: De Uilenvleugel.

Bericht van Abigail do nov 04, 2010 10:05 pm

Ik keek even naar Kim en grinnikte even. "Ik vond je altijd zo'n 'ik-doe-wat-ik-zelf-wil' persoon als ik je door de gangen zag lopen', zei ik eerlijk. Tja, zo kwam ze op mij over. Ze leek me ook recht door zee, niet iemand die moeilijk ging doen om onnodige dingen. Ik keek even naar Evanna. "Ik dacht al," zei ik glimlachend.
Abigail
Abigail

Aantal berichten : 659
Registratiedatum : 25-10-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Maarheeze

Terug naar boven Ga naar beneden

De Uilenvleugel.  - Pagina 3 Empty Re: De Uilenvleugel.

Bericht van Maxim do nov 04, 2010 10:06 pm

Ik lachtte even om de prik in mijn zij en volgde het gesprek van de anderen.
Maxim
Maxim

Aantal berichten : 479
Registratiedatum : 03-11-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : België

Terug naar boven Ga naar beneden

De Uilenvleugel.  - Pagina 3 Empty Re: De Uilenvleugel.

Bericht van Kimberley do nov 04, 2010 10:07 pm

Ik grinnikte naar Abi. ‘Dat zou wel eens kunnen kloppen denk ik.’ Ik lachte zacht en keek op naar Evanna. ‘Eh – Niet super spontaan, maar wel aardig en een lief meisje.’ Ik was best wel recht door zee, ik zei wat ik echt van mensen vond, tenzij het heel hard was.. Maar met die mensen zou ik waarschijnlijk ook niet praten.
Kimberley
Kimberley

Aantal berichten : 293
Registratiedatum : 03-11-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Zoetermeer

Terug naar boven Ga naar beneden

De Uilenvleugel.  - Pagina 3 Empty Re: De Uilenvleugel.

Bericht van Alexis do nov 04, 2010 10:10 pm

Ik glimlach een beetje afwezig en bekijk iedereen die hier zit. Kim heeft gelijk, iedereen is anders, qua innerlijk en uiterlijk. Ik wiebel even met mijn voeten.
Alexis
Alexis

Aantal berichten : 555
Registratiedatum : 27-10-10
Leeftijd : 27

Terug naar boven Ga naar beneden

De Uilenvleugel.  - Pagina 3 Empty Re: De Uilenvleugel.

Bericht van Abigail do nov 04, 2010 10:13 pm

"Mysterieus," herhaalde ik zacht en grinnikte even. Ik vond het enerzijds wel grappig om zo gezien te worden, anderzijds vond ik het maar een excuus voor het beoordelen op afdeling denkpatroon. Achja, ik ging er verder geen aandacht aan besteden.
Abigail
Abigail

Aantal berichten : 659
Registratiedatum : 25-10-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Maarheeze

Terug naar boven Ga naar beneden

De Uilenvleugel.  - Pagina 3 Empty Re: De Uilenvleugel.

Bericht van Maxim do nov 04, 2010 10:16 pm

Ik keek even naar Abi en glimlachtte. 'Sorry als je het niet goed genoeg vindt, ik zal er eens over nadenken' zei ik.
Maxim
Maxim

Aantal berichten : 479
Registratiedatum : 03-11-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : België

Terug naar boven Ga naar beneden

De Uilenvleugel.  - Pagina 3 Empty Re: De Uilenvleugel.

Bericht van Alexis do nov 04, 2010 10:38 pm

"En van mij?" Vraag ik zacht. Ik ben nieuwschierig geworden door al de verhalen over iedereen.
Alexis
Alexis

Aantal berichten : 555
Registratiedatum : 27-10-10
Leeftijd : 27

Terug naar boven Ga naar beneden

De Uilenvleugel.  - Pagina 3 Empty Re: De Uilenvleugel.

Bericht van Abigail do nov 04, 2010 11:02 pm

Ik keek even naar Maxim en grinnikte. "Doe wat je niet laten kunt." Zei ik en keek toen naar Alexis. "Ik vond je een persoon die zich op de achtergrond hield." Zei ik en keek haar nieuwschierig aan. Tot zovere had ik het idee dat dat wel klopte.
Abigail
Abigail

Aantal berichten : 659
Registratiedatum : 25-10-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Maarheeze

Terug naar boven Ga naar beneden

De Uilenvleugel.  - Pagina 3 Empty Re: De Uilenvleugel.

Bericht van Alexis do nov 04, 2010 11:13 pm

Ik grinnek. "Opzichloot dat wel. Maar niet altijd hoor, maar ik heb soms mijn momenten..."
Alexis
Alexis

Aantal berichten : 555
Registratiedatum : 27-10-10
Leeftijd : 27

Terug naar boven Ga naar beneden

De Uilenvleugel.  - Pagina 3 Empty Re: De Uilenvleugel.

Bericht van Evanna Daniëlla vr nov 05, 2010 9:06 am

"Iedereen heeft dat soort momenten. En ik ben ook een beetje zo'n meisje die alles doet wat ze zelf wilt. Al zou ik soms wel wat meer vriendinnen willen hebben. In Zwadderich zitten wel een aantal aardige meisjes, maar die negeren me en lopen met een grote boog om me heen. Van daar dat ik me op schoolwerk stort." Ik zuchtte. Mooi, innerlijk en uiterlijk... Als ik door de gang liep als een ik-doe-lekker-alles-wat-ik-zelf-wil-meisje, dan was ik misschien arrogant... Een arrogante Zwadderaar... Zoals iedereen over Zwadderaars praatte... Was ik dan...een fully Zwadderaar dat net zo arrogant is als de rest? Het maakte me onzeker. Het kon me ten eerste niks schelen wat andere van me vonden, al had ik natuurlijk liever gehoord dat ze me super aardig vonden als ik door de gang liep of zo. Maar ja, iedereen wil er bij horen... En dat Meiina mijn enige vriendin is... Come on, ik moet niet blijven hangen in mijn kindertijd, dacht ik bij mezelf.
Evanna Daniëlla
Evanna Daniëlla

Aantal berichten : 95
Registratiedatum : 04-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De Uilenvleugel.  - Pagina 3 Empty Re: De Uilenvleugel.

Bericht van Kimberley vr nov 05, 2010 10:44 am

Ik keek Alexis en Evanna aan knikte. 'Iedereen heeft inderdaad z'n momenten.' Ik frunnikte wat met een pluk haar die de hele tijd voor mijn ogen hing en tikte wat met mijn voet op de met sto bedekte grond.
Kimberley
Kimberley

Aantal berichten : 293
Registratiedatum : 03-11-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Zoetermeer

Terug naar boven Ga naar beneden

De Uilenvleugel.  - Pagina 3 Empty Re: De Uilenvleugel.

Bericht van Abigail vr nov 05, 2010 10:52 am

Ik vond het gesprek te persoonlijk worden en stond op. "Ik zie jullie wel weer", zei ik en wierp een blik op de uilen die de toren uit vlogen. Ik fronste even en liep toen de toren uit. Het waren aardige mensen, maar persoonlijke gespreken vermeed ik.

_________________________
Gone.
Abigail
Abigail

Aantal berichten : 659
Registratiedatum : 25-10-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Maarheeze

Terug naar boven Ga naar beneden

De Uilenvleugel.  - Pagina 3 Empty Re: De Uilenvleugel.

Bericht van Kimberley vr nov 05, 2010 11:05 am

Ik keek Abigail verbaast na en trok een wenkbrauw op. 'Oké.. Doei?' Maar ze was al weg, 'Wat heeft die?' Ik keek iedereen aan en haalde mijn schouders op. Het zal wel, ze moest het zelf weten. Als ze weg wilde ging ze weg, en gelijk had ze.
Kimberley
Kimberley

Aantal berichten : 293
Registratiedatum : 03-11-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Zoetermeer

Terug naar boven Ga naar beneden

De Uilenvleugel.  - Pagina 3 Empty Re: De Uilenvleugel.

Bericht van Alexis vr nov 05, 2010 9:23 pm

Ik kijk Abigail verbaasd na, ze heeft het teken gegeven dat het tijd is om te gaan en ook ik sta op en loop naar het raam. Nou ja raam... Meer gat en ik kijk naar de lucht om te zien of Smoothie al terug is. Niet dat het kan maar toch, misschien heeft ze geluk met de wind.
Alexis
Alexis

Aantal berichten : 555
Registratiedatum : 27-10-10
Leeftijd : 27

Terug naar boven Ga naar beneden

De Uilenvleugel.  - Pagina 3 Empty Re: De Uilenvleugel.

Bericht van Emma vr nov 12, 2010 6:08 pm

Emma trippelde de traptredes op en stapte de toren in. Ze zag wat bekende gezichten naar wie ze glimlachte, en ontvouwde de brief die ze al geschreven had. Ze las hem nogmaals door, spelfouten controleren (zo was ze dan ook weer), en vouwde hem weer dicht. Ze zocht Yogho-Yogho, en keek rond, en omhoog. Ze schrok zich rot toen de uil op haar schouder plofte. Ze glimlachte en aaide over zijn kopje. Ze knoopte de brief aan de poot van het beest vast en liep naar een raam, dat helemaal ondergescheten was. Ze grinnikte en liet Yogho-Yogho opstijgen..
Emma
Emma

Aantal berichten : 212
Registratiedatum : 04-11-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Breda

Terug naar boven Ga naar beneden

De Uilenvleugel.  - Pagina 3 Empty Re: De Uilenvleugel.

Bericht van Tygo zo nov 14, 2010 9:04 pm

------New-----
Ik liep de lange trap op naar de uilenvleugel. Het werd tijd dat ik Scio weer eens een bezoekje bracht. Ik voelde me een beetje schuldig, ik had hem echt al eeuwen niet meer gezien. Ik stapte de stinkende rommelige kamer met enorm veel uilen binnen en zocht naar Scio.
Tygo
Tygo

Aantal berichten : 110
Registratiedatum : 07-11-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Voor-de-achtertuin

Terug naar boven Ga naar beneden

De Uilenvleugel.  - Pagina 3 Empty Re: De Uilenvleugel.

Bericht van Gast zo nov 14, 2010 9:08 pm

Met een brief stevig in haar rechterhand geklemd liep Saphire de lange trap richting de uilenvleugel op. Ze had haar ouders beloofd haar zo vaak mogelijk een brief te sturen, zodat ze zeker zouden weten dat ze niet in een of ander afschuwelijk monster was verandert, wat zij namelijk wel dachten dat zou gebeuren. Ze opende de deur en stapte de vieze ruimte binnen. Ze had het nooit erg fijn gevonden om hier te zijn, en ze vond uilen sowieso niet echt geweldige dieren, maar ze moest toch iets om haar brief te versturen. En aangezien haar kat, Rave, daar véel te lui voor was, was een uil de enigste oplossing.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

De Uilenvleugel.  - Pagina 3 Empty Re: De Uilenvleugel.

Bericht van Tygo zo nov 14, 2010 9:11 pm

Een bruinharig meisje kwam de uilenvleugel binnenlopen. Haar gezicht was vertrokken alsof ze een heel zuur snoepje had gegeten. Ze vond het zeker heel erg vies om hier te zijn. Ik moest toegeven dat het niet een van de schoonste plekken van Zweinstein was, maar ach, lang leve de douch.
"Hey" Zei ik, meer om aan te geven dat ze niet alleen was. Op het moment dat ik haar aankeek zag ik recht achter haar Scio zitten. Opgelucht liep ik naar hem toe en aaide hem over zjin hoofd. Hij keek me licht chagerijnig aan. Tenminste, zo leek het.
Tygo
Tygo

Aantal berichten : 110
Registratiedatum : 07-11-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Voor-de-achtertuin

Terug naar boven Ga naar beneden

De Uilenvleugel.  - Pagina 3 Empty Re: De Uilenvleugel.

Bericht van Gast zo nov 14, 2010 9:14 pm

Saphire had de jongen nog helemaal niet opgemerkt, ze was te druk bezig met een fatsoenlijke uil vinden, zodat ze hier zo snel mogelijk weer weg kon. Ze had het gemunt op een witte uil, met een paar zwarte veren bij zijn vleugels. Ze had zwart-wit altijd al een prachtige combinatie gevonden. Ze liep op het diertje af en bond de brief aan hem vast. Nadat ze hem had verteld waar hij heen moest hoorde ze een stem, en draaide ze zich, lichtjes geschrokken, om. Voor een kort moment keek ze de jongen met grote, verbaasde ogen aan, maar ze herstelde zich redelijk snel weer, en kreeg een glimlach op haar bleke gezichtje. 'Hey,' zei ze. Ze volgde zijn bewegingen met haar ogen toen hij naar de uil toe liep.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

De Uilenvleugel.  - Pagina 3 Empty Re: De Uilenvleugel.

Bericht van Tygo zo nov 14, 2010 9:16 pm

"Volgens mij ken ik jou nog niet" begon ik, "Ik ben Tygo" zei ik terwijl ik haar een hand gaf. Ik moest stiekem een beetje lachen omdat ze zo geschrokken was. Scio vond blijkbaar de aandacht veel te leuk, want hij begon jaloers te piepen. Afwezig begon ik nog even met zijn hand over zijn kop heen te aaien. Tevreden hield hij zich stil.
Tygo
Tygo

Aantal berichten : 110
Registratiedatum : 07-11-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Voor-de-achtertuin

Terug naar boven Ga naar beneden

De Uilenvleugel.  - Pagina 3 Empty Re: De Uilenvleugel.

Bericht van Gast zo nov 14, 2010 9:19 pm

Saphire knikte, en pakte de hand aan. 'Ik ben Saphire,' zei ze. Ze snapte best waarom hij haar nog niet kende, ook al zat ze al zo'n 4 jaar hier op school, dit jaar was het vijfde. Ze had zich de laatste jaren beperkt tot een kleine vriendengroep, maar die zaten allemaal al een paar klassen hoger dan zij, dus die waren nu van school af. Het werd voor haar dus tijd om nieuwe contacten te leggen. Ze wierp een vlugge blik op de uil, en keek de jongen, die blijkbaar Tygo heette, opnieuw aan. 'Is hij van jou?'

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

De Uilenvleugel.  - Pagina 3 Empty Re: De Uilenvleugel.

Bericht van Tygo zo nov 14, 2010 9:22 pm

Ik knikte. "En is die van jou?" vroeg ik terwijl ik naar de zwartwitte uil knikte. De uil was een stukje kleiner dan Scio en het leek alsof hij altijd boos was. Saphire zag eruit alsof ze erg verlegen was, toch zat ze bij Griffoendor, zag ik aan het embleem op haar gewaad. Vreemd genoeg had ik haar nog nooit gezien in de leerlingenkamer. Maar ach, zij kende mij ook niet.
Tygo
Tygo

Aantal berichten : 110
Registratiedatum : 07-11-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Voor-de-achtertuin

Terug naar boven Ga naar beneden

De Uilenvleugel.  - Pagina 3 Empty Re: De Uilenvleugel.

Bericht van Gast zo nov 14, 2010 9:24 pm

Saphire schudde haar hoofd toen hij vroeg of de zwart-witte uil van haar was. 'Nee, jammer genoeg niet. Ik moet genoegen nemen met een vreselijk luie, en ook nog eens dikke, kat.' Ze glimlachte bij de gedachte aan Rave. Waarschijnlijk lag hij nu ergens buiten in de zon, of hij was weer eens op muizenjacht, dat kon natuurlijk ook nog. Ze wierp een blik op het embleem op zijn gewaad, en glimlachte opnieuw toen ze zag dat hij ook bij Griffoendor zat.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

De Uilenvleugel.  - Pagina 3 Empty Re: De Uilenvleugel.

Bericht van Tygo zo nov 14, 2010 9:27 pm

"Ach ik denk dat je het wel overleeft" zei ik lachend. Ik veegde wat zaagsel van mijn schouder dat op een mysterieuze wijze daar terecht was gekomen. "Maar vertel, wat doe je als je je niet aan het irriteren bent aan je kat?" vroeg ik grijnzend. Ik vond het zo cliché om naar haar hobby's te vragen, maar ik wilde haar toch beter leren kennen.
Tygo
Tygo

Aantal berichten : 110
Registratiedatum : 07-11-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Voor-de-achtertuin

Terug naar boven Ga naar beneden

De Uilenvleugel.  - Pagina 3 Empty Re: De Uilenvleugel.

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum