School of magic.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

De vallei der geheimen.

3 plaatsers

Ga naar beneden

De vallei der geheimen. Empty De vallei der geheimen.

Bericht van Abigail di nov 16, 2010 9:34 pm

Wanneer je een eind door de omgeving van Zweinstein loopt, kom je bij een enorme rotswand. Er zit een kleine opening in die wand, waar je doorheen kunt kruipen. Wanneer je er doorheen ben gekomen kom je op de helling van een prachtige bebloemde vallei terecht.

Onbeperkt aantal personen.
Abigail
Abigail

Aantal berichten : 659
Registratiedatum : 25-10-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Maarheeze

Terug naar boven Ga naar beneden

De vallei der geheimen. Empty Re: De vallei der geheimen.

Bericht van Matthew di nov 16, 2010 9:59 pm

Ik kwam inmiddels al jaren in de Vallei. Hoe hij precies heette wist ik niet, maar ik had hem de Vallei der geheimen genoemd. Het deel van geheimen sloeg op de manier hoe je hier moest komen, kruipend door een ingang in de rotsenmuur. Ik ging tussen de bloemen zitten en snoof de geur op, heerlijk.
Matthew
Matthew

Aantal berichten : 58
Registratiedatum : 15-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De vallei der geheimen. Empty Re: De vallei der geheimen.

Bericht van Alexis di nov 16, 2010 10:04 pm

Met een boek in mijn hand loop ik de Vallei in, het is er heerlijk rustig en ik laat mezelf neer zakken in het zachte gras terwijl ik tegen een steen aanleun. Ik sla mijn boek open en kijk even voor uit. Het is een tijd geleden dat ik heb gelezen en ik richt mijn ogen op de lettermassa en glimlach. Na een tijdje ben ik totaal verdiept in mijn boek.
Alexis
Alexis

Aantal berichten : 555
Registratiedatum : 27-10-10
Leeftijd : 27

Terug naar boven Ga naar beneden

De vallei der geheimen. Empty Re: De vallei der geheimen.

Bericht van Matthew di nov 16, 2010 10:06 pm

Ik was verbaasd, nee verbaasd was niet het goede woord, geschrokken toen ik iemand de vallei in zag lopen. Ik had nooit geweten dat er meer mensen waren die deze plek kenden, of uberhaupt wisten hoe je er moest komen. Misschien dat ik daarom ook opsprong en verbaasd naar het meisje keek.
Matthew
Matthew

Aantal berichten : 58
Registratiedatum : 15-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De vallei der geheimen. Empty Re: De vallei der geheimen.

Bericht van Alexis di nov 16, 2010 10:23 pm

Ik heb geen idee dat er nog meer mensen waren en ik sloeg de bladzijde om en wrijf even met een hand in mijn oog en veeg vermoeid een pluk haar uit mijn gezicht. ik sluit mijn ogen even en dommel half in slaap. Ik schrik op en kijk naar mijn boek dat van mijn schoot is gevallen. Ik pak het op en begin weer te lezen.
Alexis
Alexis

Aantal berichten : 555
Registratiedatum : 27-10-10
Leeftijd : 27

Terug naar boven Ga naar beneden

De vallei der geheimen. Empty Re: De vallei der geheimen.

Bericht van Matthew di nov 16, 2010 10:53 pm

Ik fronste even en merkte dat ze geen idee had van het feit dat ik hier ook was. Eigenlijk vond ik het niet eens zo erg, het was wel lekker rustig zo. Ik ging weer in het gras zitten en plukte een mooie roos die ik tussen mijn vingers liet rond draaien.
Matthew
Matthew

Aantal berichten : 58
Registratiedatum : 15-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De vallei der geheimen. Empty Re: De vallei der geheimen.

Bericht van Alexis di nov 16, 2010 10:58 pm

Ik hoor het gras ritselen en een kleine glimlach siert rond mijn mond. De afgelopen tijd heb ik meer mensen ontmoet dan in de rest van mijn schoolleven en ik heb nauwelijks tijd gehad om een boek te lezen. Nu heb ik eindelijk de rust gevonden en ik leg mijn boek naast me neer en sluit mijn ogen weer.
Alexis
Alexis

Aantal berichten : 555
Registratiedatum : 27-10-10
Leeftijd : 27

Terug naar boven Ga naar beneden

De vallei der geheimen. Empty Re: De vallei der geheimen.

Bericht van Matthew di nov 16, 2010 11:05 pm

De rond draaiende roos bezorgde me hoofdpijn omdat ik steeds de randen probeerde te volgen. Uiteindelijk legde ik hem naast me neer en ging languit in het gras liggen, starend naar de wolken terwijl ik er figuurtjes in probeerde te ontdekken.
Matthew
Matthew

Aantal berichten : 58
Registratiedatum : 15-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De vallei der geheimen. Empty Re: De vallei der geheimen.

Bericht van Alexis di nov 16, 2010 11:08 pm

De steen doet pijn aan mijn rug en ik laat me naar beneden zakken zodat ik in het gras lig, dat me zacht kietelt in mijn nek. Ik grinnek even zacht, alsof één hard geluid de stilte hier voorgoed verbreekt. Ik schuif mijn boek weg en sluit mijn ogen opnieuw.
Alexis
Alexis

Aantal berichten : 555
Registratiedatum : 27-10-10
Leeftijd : 27

Terug naar boven Ga naar beneden

De vallei der geheimen. Empty Re: De vallei der geheimen.

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum