School of magic.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

De seizoensboom.

3 plaatsers

Ga naar beneden

De seizoensboom.  Empty De seizoensboom.

Bericht van Maxim do nov 11, 2010 12:37 am

Iets verder van het grote meer staat een middelgrote boom. Die verandert om het uur van seizoen. Dan is het een uur winter, dan een uur lente, enz.. Het is erg fascinerend om ernaar te kijken, en als je echt dicht bij de boom gaat zitten, kan je zelfs de temperatuursverschillen voelen.

Maximaal aantal personen: Onbeperkt.
Maxim
Maxim

Aantal berichten : 479
Registratiedatum : 03-11-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : België

Terug naar boven Ga naar beneden

De seizoensboom.  Empty Re: De seizoensboom.

Bericht van Maxim do nov 11, 2010 12:41 am

Ik ging tegen een steen zitten en keek om me heen. Ik had van hier zicht op het meer en op de boom. Die normaal over een klein kwartier zou veranderen van zomer naar herfst. Mijn favoriete verandering.
Maxim
Maxim

Aantal berichten : 479
Registratiedatum : 03-11-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : België

Terug naar boven Ga naar beneden

De seizoensboom.  Empty Re: De seizoensboom.

Bericht van Kimberley do nov 11, 2010 5:29 pm

Ik zat met mijn ogen dicht tegen de boom aan. Ik zat hier al een tijdje en vond het heerlijk om even te genieten van de seizoenen. Als het goed was zou ie zo in de herfst veranderen. Ik keek even naar het boek dat naast me lag. Ik had hem weer bijna uit. Ik keek op en zag verder op Maxim zitten. 'Hey'
Kimberley
Kimberley

Aantal berichten : 293
Registratiedatum : 03-11-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Zoetermeer

Terug naar boven Ga naar beneden

De seizoensboom.  Empty Re: De seizoensboom.

Bericht van Maxim vr nov 12, 2010 11:24 am

ik keek op toen ik hey hoorde. 'Hay' zei ik en glimlachtte even naar Kimberley. Ik keek graag naar de boom, maar ik zat er niet graag tegen, zeker niet als het winter was.
Maxim
Maxim

Aantal berichten : 479
Registratiedatum : 03-11-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : België

Terug naar boven Ga naar beneden

De seizoensboom.  Empty Re: De seizoensboom.

Bericht van Evanna Daniëlla vr nov 12, 2010 10:52 pm

Ik liep, steentjes wegschoppend, naar de seizoensboom. Ik genoot altijd van de zomer, al zal ik misschien net te laat zijn en nog wel de herfst meemaken. Ik had één keer meegemaakt dat ik onder de boom zat en dat het toen winter werd. En wat was het koud! Dat overkwam me nooit meer! Ik zag Maxim en Kimberley zitten. "Hey..." zei ik terwijl ik tegen een struik aan zakte. De struik was verrassend zacht voor een struik met stekels.
Evanna Daniëlla
Evanna Daniëlla

Aantal berichten : 95
Registratiedatum : 04-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De seizoensboom.  Empty Re: De seizoensboom.

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum