School of magic.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Het strandje.

5 plaatsers

Ga naar beneden

Het strandje. Empty Het strandje.

Bericht van Evanna Daniëlla wo nov 10, 2010 8:30 pm

Het strandje ligt in een prachtige, kleurrijke omgeving. Een soort bos omringt het kleine strandje dat aan een mini-meer ligt. Een heleboel mensen kennen de plek, maar het ligt best ver van het schoolgebouw zelf. Het woord daarom ook niet als schooleigendom gezien, maar als begaanbaar natuur in de omgeving.

Maximaal 10 mensen.
Evanna Daniëlla
Evanna Daniëlla

Aantal berichten : 95
Registratiedatum : 04-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het strandje. Empty Re: Het strandje.

Bericht van Abigail wo nov 10, 2010 8:34 pm

Met mijn gedachtens in de knoop was ik naar het strandje gelopen. Het was een rustige plek waar ik graag kwam om na te denken. Ik sloeg mijn armen over elkaar heen en staarde voor me uit terwijl ik in het zand ging zitten.
Abigail
Abigail

Aantal berichten : 659
Registratiedatum : 25-10-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Maarheeze

Terug naar boven Ga naar beneden

Het strandje. Empty Re: Het strandje.

Bericht van Evanna Daniëlla wo nov 10, 2010 8:38 pm

Ik was weer eens helemaal de weg kwijt toen ik naar het strandje liep. Het was een plek om na te denken. Mijn zwarte jurkje werkte druk uit op mijn lijf door wat strakker te gaan zitten terwijl ik me door het struikgewas heen baande. Ik zag Abigail zitten. Ik zocht een plekje tussen de bomen terwijl ik nadacht. En nadacht... Ik was nu best vaak met Abigail samen geweest. Het begon eerlijk gezegd een beetje te irriteren dat zij ook overal was waar ik was. Maar misschien was dat telepathie! Of... Misschien hadden ze gewoon allebei de voorkeur voor rustige plekken.
Evanna Daniëlla
Evanna Daniëlla

Aantal berichten : 95
Registratiedatum : 04-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het strandje. Empty Re: Het strandje.

Bericht van Tygo wo nov 10, 2010 8:52 pm

Starend naar de golven was ik in een vage roes geraakt. Ik merkte niet dat ik de enige op het strandje was en was gewoon aan het dromen. Over thuis, vroeger, nu, de toekomst. Het ritmische rollen van de golven maakten me rustig.
Tygo
Tygo

Aantal berichten : 110
Registratiedatum : 07-11-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Voor-de-achtertuin

Terug naar boven Ga naar beneden

Het strandje. Empty Re: Het strandje.

Bericht van Abigail wo nov 10, 2010 8:56 pm

Ik zag dat Tygo en Evanna ook hier waren maar besteedde er geen aandacht aan. Zo lang ze niet rumoerig werden, maakte me het niks uit. Ik trok mijn benen op en sloeg mijn armen erom heen. De wind maakte het frisjes, maar verder was het wel lekker hier.
Abigail
Abigail

Aantal berichten : 659
Registratiedatum : 25-10-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Maarheeze

Terug naar boven Ga naar beneden

Het strandje. Empty Re: Het strandje.

Bericht van Evanna Daniëlla wo nov 10, 2010 9:16 pm

Ik voelde het zachte windje en genoot van het zachte geruis van de golven. Ik zou hier best mijn nacht kunnen doorbrengen.
Evanna Daniëlla
Evanna Daniëlla

Aantal berichten : 95
Registratiedatum : 04-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het strandje. Empty Re: Het strandje.

Bericht van Alexis wo nov 10, 2010 9:21 pm

Ik sta met mijn voeten in het water van de golven en de wind waait door mijn haar en ik zet mijn zonnebril op. Ik staar naar de horizon en geniet van de rust die deze plaats uitstraalt. Na een tijdje draai ik me om en loop weg.

--
Gone


Laatst aangepast door Alexis op wo nov 10, 2010 9:42 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Alexis
Alexis

Aantal berichten : 555
Registratiedatum : 27-10-10
Leeftijd : 27

Terug naar boven Ga naar beneden

Het strandje. Empty Re: Het strandje.

Bericht van Abigail wo nov 10, 2010 9:27 pm

Het begon druk te worden en dat irriteerde me. Ik kwam hier voor de rust, om even aan de drukte te onstnapte. "Ik ben weg hier," mompelde ik terwijl ik weer opstond. Bah, wat haatte ik dit.
Abigail
Abigail

Aantal berichten : 659
Registratiedatum : 25-10-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Maarheeze

Terug naar boven Ga naar beneden

Het strandje. Empty Re: Het strandje.

Bericht van Evanna Daniëlla wo nov 10, 2010 9:29 pm

Ik deed mijn schoenen uit en liep naar het water. Ik ging zitten in een soort hoekje, daar waar het meer ophield en veranderde in een soort riviertje of beekje. Ik friemelde met mijn voeten in het zand. Het water kom nu tot mijn tenen. Het water was heerlijk verfrissend.
Evanna Daniëlla
Evanna Daniëlla

Aantal berichten : 95
Registratiedatum : 04-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het strandje. Empty Re: Het strandje.

Bericht van Emma do nov 11, 2010 6:14 pm

Emma sloeg boos een tak weg, die een rode streep in haar hals veroorzaakte. Ze gromde en stampte door totdat ze het zand zag. Ze glimlachte en ging op een steen zitten, opende het boek dat ze aan het lezen was en had geen oog meer voor de omgeving.
Emma
Emma

Aantal berichten : 212
Registratiedatum : 04-11-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Breda

Terug naar boven Ga naar beneden

Het strandje. Empty Re: Het strandje.

Bericht van Evanna Daniëlla vr nov 12, 2010 9:27 pm

Ik genoot van de heerlijke bos/strand/water lucht die mijn neus binnendreef. Heerlijk, natuur!
Evanna Daniëlla
Evanna Daniëlla

Aantal berichten : 95
Registratiedatum : 04-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het strandje. Empty Re: Het strandje.

Bericht van Emma za nov 20, 2010 3:08 pm

Emma sloeg een bladzijde om en zuchtte. Ze keek op naar Evanna en bleef even kijken. Je kon zien hoe ze genoot. Emma snoof de frisse ochtendlucht op in haar neus en wendde zich weer tot haar boek.
Emma
Emma

Aantal berichten : 212
Registratiedatum : 04-11-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Breda

Terug naar boven Ga naar beneden

Het strandje. Empty Re: Het strandje.

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum