De Torenkamer

Ga naar beneden

De Torenkamer

Bericht van Kimberley op do nov 04, 2010 7:31 pm

Zweinstein bevat vele torenkamers, die net zoals deze niet al te groot en nogal muffig zijn. De torenkamer is vooral een plek die wordt gebruikt voor mensen die even alleen willen zijn. Gewoon tot rust komen en aan niets denken.

Maximaal aantal leerlingen: 2
Kimberley

Aantal berichten : 293
Registratiedatum : 03-11-10
Leeftijd : 22

Profiel bekijken

Terug naar boven Ga naar beneden

Re: De Torenkamer

Bericht van Kimberley op do nov 04, 2010 7:33 pm

Met mijn dagboek in mijn handen liep ik de trap op die naar het torenkamertje leidde. Ik zette de deur op een kiertje, ging op de grond zitten en sloeg mijn dagboek open. Ik begon driftig te schrijven over de eerste dag, dat ik iedereen weer had gezien. Nou ja, iedereen. Wat mensen van mijn afdeling en de nieuwe mensen die ik had leren kennen.
Kimberley

Profiel bekijken

Bericht van Jaeden op do nov 04, 2010 7:56 pm

Met mijn handen diep in mijn broekzakken gestoken liep ik de traptreden op, richting een van de tientallen torenkamers die Zweinstein had. Eenmaal boven zag ik dat de deur op een kiertje zat, dus waarschijnlijk was er al iemand binnen. Nieuwsgierig naar wie het was duwde ik de deur verder open, en keek ik naar binnen.
Jaeden

Aantal berichten : 21
Registratiedatum : 04-11-10

Profiel bekijken

Bericht van Kimberley op do nov 04, 2010 8:07 pm

Schichtig keek ik op toen ik de deur hoorde kraken en sloot mijn dagboek direct. Ik keek in de ogen van een jongen, die ik herkende als iemand van Zwadderich. Hij was ook op het feestje eerder deze avond, dat betekende dat hij in hetzelfde jaar zat als ik zat. Ik zei verder niets tegen hem, maar bleef hem eventjes aankijken. Ik liet mijn blik los en klikte het slot van mijn dagboek dicht, maar ik bleef zitten.
Kimberley

Profiel bekijken

Bericht van Jaeden op do nov 04, 2010 8:11 pm

Ik knikte terug naar het meisje, aangezien zij dat ook naar mij deed, en liep naar een van de vele ramen die de torenkamer had. Met een diepe zucht liet ik me op een stoel neervallen, die dicht bij het raam stond, en keek ik naar het uitzicht.
Jaeden

Profiel bekijken

Bericht van Kimberley op do nov 04, 2010 8:17 pm

Ik besloot dat ik maar gewoon verder ging schrijven. Als de jongen wilde praten, hoorde ik dat vanzelf wel. Ik draaide het slotje weer open met de sleutel die om mijn nek hing en begon weer te schrijven.
Kimberley

Profiel bekijken

Bericht van Jaeden op do nov 04, 2010 8:21 pm

Ik wierp een korte blik op het meisje, dat - net als toen ik binnen kwam - aan het schijven was. Waarschijnlijk in een dagboek, dat was toch zo'n typisch meisjesding? Ik keek opnieuw uit het raam. Ik verveelde me, maar dat deed ik wel vaker.
Jaeden

Profiel bekijken

Bericht van Kimberley op vr nov 05, 2010 10:49 am

Toen ik klaar was met schrijven, sloeg ik mijn dagboek dicht en drukte het slot er stevig op. Ik duwde mezelf lichtjes omhoog aan de muur. ‘Eh – doei?’ Ik wist niet bepaald wat ik moest zeggen. We hadden elkaar met rust gelaten, dus om nu uitgebreid afscheid te gaan nemen, sloeg ook niet ergens op.

GONEGONEGONE
Kimberley

Profiel bekijken

Bericht van Maxim op za nov 06, 2010 8:15 pm

Ik besloot een lege torenkamer te zoeken en opende er een. Daar zat al een jongen. Ik liep naar de volgende. Die was gelukkig leeg. Ik ging zitten met mijn spreukenboek van de bibliotheek op de vensterbank en begon te lezen.
Maxim

Aantal berichten : 479
Leeftijd : 23

Profiel bekijken

Bericht van Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

Permissies van dit forum: