Het verboden bos.

Ga naar beneden

Het verboden bos.

Bericht van Abigail op do nov 04, 2010 6:44 pm

Het verboden bos is zoals de naam al aan geeft, verboden voor leerlingen. Echter wanneer je straf heb kan het voor komen dat je samen met Hagrid hier een klusje moet gaan uitvoeren. Voor de durfals onder de leerlingen is dit een uitstekende plek om de rest te laten zien dat je nergens bang voor bent.. ook niet voor de wezens in het bos.

Maximaal 6 personen.

Aantal berichten : 659
Registratiedatum : 25-10-10
Leeftijd : 23

Profiel bekijken

Terug naar boven Ga naar beneden

Re: Het verboden bos.

Bericht van Maxim op za nov 06, 2010 4:42 pm

Ik liep met Kim aan de rand van het verboden bos waar het eigenlijk al redelijk donker was. Ik haalde mijn toverstok uit mijn rugzak. 'Lumos' mompelde ik en keek om me heen.
Maxim

Aantal berichten : 479
Registratiedatum : 03-11-10

Profiel bekijken

Bericht van Kimberley op za nov 06, 2010 4:46 pm

Ook ik pakte mijn toverstok uit mijn broekzak. 'Lumos' Mompelde ik. Er verscheen een lichtbolletje uit het einde van mijn toverstok. Ik liep een stukje het bos in. 'Ik snap wel waarom eerste jaars het hier niets vinden.' Mompelde ik. Het was niet mijn favoriete plek, maar ik vond het leuk om er rond te lopen, gewoon dingen ontdekken. Ik zat niet voor niets in Griffoendor.
Kimberley

Aantal berichten : 293

Profiel bekijken

Bericht van Maxim op za nov 06, 2010 4:47 pm

Ik liep achter haar en grijnsde even. 'Die rennen al gillend weg, nog voor ze iets gezien hebben' zei ik. Ik keek om me heen. 'Niet dat er echt veel te zien valt.'
Maxim

Profiel bekijken

Bericht van Kimberley op za nov 06, 2010 4:49 pm

Lachend keek ik om. 'Er is nog niets te zien. Dadelijk komt er een of andere giga reus die ons allebei opeet.' Grapte ik. Ik liep weer verder met mijn toverstaf voor me uit. 'Of een reuze spin, of de centaurs.. Al hoop ik niet dat we die tegen komen.'
Kimberley

Profiel bekijken

Bericht van Maxim op za nov 06, 2010 4:51 pm

'Die ben ik al eens tegengekomen, die doen kinderen niets' zei ik, hopend dat ik gelijk had. 'Reuzen? Zitten die hier dan?' vroeg ik verbaasd. Een reus tegenkomen, dat zou pas cool zijn.
Maxim

Profiel bekijken

Bericht van Kimberley op za nov 06, 2010 4:59 pm

'Nou, laten we het erop houden dat ik ze liever niet zie.' Grinnikte ik. Ik ben je ooit een keer tegengekomen, in mijn eerste jaar toen moest ik hier heen omdat ik mijn toverdrank had behekst en in Sneep zijn gezicht had laten ontploffen.. Centraurs waren niet mijn favoriet. 'Ik heb ooit wel eens gehoord dat hier reuzen zitten.. Maar ik weet niet of dat het waar is.'
Kimberley

Profiel bekijken

Bericht van Maxim op za nov 06, 2010 5:01 pm

Ik keek naar haar. 'Ik denk het niet, die bomen zouden te laag zijn denk ik, die reuzen zijn enorm.' Ik keek om me heen. Het lichtje van onze stokken ging maar een halve meter, dus konden we net zien waar we stapten.
Maxim

Profiel bekijken

Bericht van Kimberley op za nov 06, 2010 5:04 pm

Ik keek om naar hem. 'Misschien verder in het bos ofzo.. Of op een open plek.' Ik wist dat het niet waar kon zijn, of nou ja, niets was onmogelijk, maar het leek me wel gaaf om er eentje tegen te komen. Het was nogal donker en we konden niet zien waar we liepen. 'In het donker is het toch iets minder..' Grinnikte ik. 'Nou ja, het maakt natuurlijk ook weer niet zoveel uit.' Oké, misschien was ik toch een heel klein beetje bang.
Kimberley

Profiel bekijken

Bericht van Maxim op za nov 06, 2010 5:07 pm

'Ik denk, dat we als we er een tegenkomen, we heel snel moeten wegrennen.' Ik hoorde in de verte hoefgetrappel en hield mijn adem in. Ik hoopte dat ze niet deze kant uitkwamen. Het geluid stierf weg en ik haalde opgelucht adem. 'Oke, van centaurs ben ik wel bang' gaf ik toe. 'Maar van reuzen niet, die zijn echt wel dom denk ik'
Maxim

Profiel bekijken

Bericht van Kimberley op za nov 06, 2010 5:12 pm

'Ze zijn misschien dom, maar ze kunnen je wel in een keer vermorzelen.' Mompelde ik. Ik hoorde hoefgetrappel, wat even later weer weg stierf. 'Misschien was het toch niet zo'n geweldig idee als ik had gedacht.' Grinnikte ik. 'Niet dat ik bang ben - oké.. Misschien een beetje maar.' Ik keek hem even bedenkelijk aan. 'Laat maar.'
Kimberley

Profiel bekijken

Bericht van Maxim op za nov 06, 2010 5:14 pm

Ik grinnikte. 'Ik vind die centaurs ook eng, als dat is wat je bedoelt. Waar zijn we eigenlijk?' Ik keek achter me, en blijkbaar hadden we het schoolterrein al ver achter ons gelaten. 'Ik zie geen steek' mompelde ik geirriteerd.
Maxim

Profiel bekijken

Bericht van Kimberley op za nov 06, 2010 5:17 pm

Ik draaide me om en keek naar de plek waar we vandaan kwamen. 'We zijn ergens in een freaky bos.. ofzo?' Ik grinnikte lichtjes. 'Als we gewoon daarheen terug lopen, lopen we goed.. Toch?' Ik had me god geen idee waar we waren.
Kimberley

Profiel bekijken

Bericht van Maxim op za nov 06, 2010 5:19 pm

Ik grinnikte. 'Ik hoop het, anders moeten we één van ons opeten om te overleven' zei ik plagerig. 'Nee, grapje.' Ik keek om me heen en hield mijn lichtje voor me uit. 'Heb jij al een reus gehoord?' vroeg ik hoopvol en lachtte even.
Maxim

Profiel bekijken

Bericht van Kimberley op za nov 06, 2010 10:37 pm

'Ik begin met jou been.' Grapte ik en ik draaide me om. 'Nee.. Ik heb nog geen reus gehoord, maar, denk je niet dat het beter is als we omdraaien ofzo. Het is hier nogal creep.. Tenzij je door wilt lopen natuurlijk.' Ik keek hem even aan. 'Ik zie namelijk niets.. En dat bevalt me niet echt.' Mompelde ik erachter aan.
Kimberley

Profiel bekijken

Bericht van Maxim op zo nov 07, 2010 1:37 am

Ik grijnsde even. 'Oke, maar de volgende keer gaan we verder.' zei ik en draaide me om. Ik vond het spijtig dat ik geen reus tegengekomen was. Ik had graag nog eens wat avontuur gehad in het begin van het schooljaar.
Maxim

Profiel bekijken

Bericht van Kimberley op zo nov 07, 2010 2:54 pm

Ik grinnikte. 'Goed idee.' Langzaam liep ik terug. Geschrokken keek ik om toen ik iets in de bomen hoorde. Oef, een uil. Er is helemaal niets. Ik versnelde mijn pas en zag in de verte de rand van het bos al tevoorschijn komen. Een zucht van opluchting kwam uit mijn keel.
Kimberley

Profiel bekijken

Bericht van Maxim op zo nov 07, 2010 2:57 pm

Ik keek naar haar en versnelde ook mijn pas om haar bij te kunnen houden. 'Wauw, licht' zei ik verbaasd toen ik de rand al kon zien en ging sneller rennen. 'Nox' mompelde ik toen we aan de rand waren. Ik keek even om me heen. Niemand die ons had opgemerkt.
Maxim

Profiel bekijken

Bericht van Kimberley op zo nov 07, 2010 3:01 pm

'Misschien hou ik toch niet zo het bos als dat ik dacht.' Grapte ik. Het was inderdaad niet meer mijn favoriete plek. Vroeger vond ik het altijd leuk om rond te dwalen.. Maar dat was altijd overdag, nu was het avond. Al hoorde ik wel bij Griffoendor, ik was niet altijd even moedig.
Kimberley

Profiel bekijken

Bericht van Maxim op zo nov 07, 2010 3:04 pm

Ik knikte even. 'S nachts is het er wel griezelig' mompelde ik. 'Maar de volgende keer, gaan we dieper het bos in' zei ik en glimlachtte naar haar. 'Ik wil echt een reus tegenkomen.' Ik keek even terug achter me naar het bos. Het zag er op een mysterieuze manier griezelig uit.
Maxim

Profiel bekijken

Bericht van Kimberley op zo nov 07, 2010 3:09 pm

Ik lachte. 'Ja.. Al weet ik niet zeker of er wel echt een reus is daar.' Mompelde ik er nog achter aan. 'Nox' Ik stopte mijn toverstok weer terug in mijn broekzak en kreeg weer een lach op mijn gezicht toen ik helemaal bij de rand was.
Kimberley

Profiel bekijken

Bericht van Maxim op zo nov 07, 2010 3:12 pm

Ik glimlachtte. 'Daar twijfel ik ook aan, maar het zou wel geweldig zijn' zei ik en keek om me heen. 'Of een trol' zei ik. 'Maar die stinken erg blijkbaar' zei ik en keek even om me heen. Ik had ooit eens een trol van in de verte gezien, toen we op reis waren. Ik wou er graag wel eens een van dichtbij zien.
Maxim

Profiel bekijken

Bericht van Kimberley op zo nov 07, 2010 3:21 pm

Ik lachte. 'Geef mijn maar een draak dan.' Mijn neef werkte met draken, net zoals mijn broer, ik had ze altijd bijzondere wezens gevonden, een van mijn favoriete. Mijn broer.. Ik keek even naar Maxim en weer terug naar de rand van het bos. 'Ik denk dat ik maar weer ga.. Ik - eh - ik zie je wel weer.' Ik maakte aanstalten om weg te gaan, maar draaide me toch om. 'Het was gezellig.' Glimlachte ik nog, en weg was ik.

- gone -
Kimberley

Profiel bekijken

Bericht van Maxim op zo nov 07, 2010 3:23 pm

Ik keek haar even na. 'Eh, doei' zei ik nog en glimlachte even. 'Ik vond het ook gezellig. Ik keek even om me heen en besloot dan ook maar terug te gaan naar het kasteel. Hier alleen blijven staan maakte het verboden bos alleen nog maar griezeliger.
Maxim

Profiel bekijken

Bericht van Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

Permissies van dit forum: