School of magic.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Het chocoladeveld.

2 plaatsers

Ga naar beneden

Het chocoladeveld. Empty Het chocoladeveld.

Bericht van Matthew zo nov 28, 2010 8:06 pm

Het chocoladeveld is niets meer dan een uitgestrekt veld die ruikt naar chocolade. Er staan wat picknick tafeltjes en bij iedere picknicktafel staat een grote boom. Aan deze grote boom groeien kleine, ronde vruchten. Voor degene die ze geproeft hebben zullen merken dat deze vruchten chocola zijn. Maar wees opgepast, bij meer als 5 van deze vruchten, gaat je gezicht opzwellen!

Maximaal 5 personen.
Matthew
Matthew

Aantal berichten : 58
Registratiedatum : 15-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het chocoladeveld. Empty Re: Het chocoladeveld.

Bericht van Matthew zo nov 28, 2010 8:11 pm

Ik was aan een van de picknicktafels gaan zitten en had mijn boek, 'De andere wereld', geschreven door Carlson Wellford, op de tafel gelegd. Het was een dreuzelboek waarin beschreven werdt hoe de wereld er vroeg uit had gezien. Alles wat hun als fantasie zagen en ik hier op Zweinstein dagelijks tegen kwam, stond erin op geschreven.
Matthew
Matthew

Aantal berichten : 58
Registratiedatum : 15-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het chocoladeveld. Empty Re: Het chocoladeveld.

Bericht van Alexis zo nov 28, 2010 8:15 pm

Ik laat me onder een boom op de grond zakken en sla een boek open. Een willekeurig boek heb ik uit mijn koffer gepakt. 'Vliegen zonder vleugels.' Ik lees het boek voor de tweede keer maar nog steeds voel ik tranen in mijn ogen op bepaalde stukken.
Alexis
Alexis

Aantal berichten : 555
Registratiedatum : 27-10-10
Leeftijd : 27

Terug naar boven Ga naar beneden

Het chocoladeveld. Empty Re: Het chocoladeveld.

Bericht van Matthew zo nov 28, 2010 9:09 pm

Ik zette mijn elleboog op de tafel terwijl ik mijn hoofd met mijn hand ondersteunde en bladerde naar het hoofdstuk waar ik gebleven was. 'De grimmige wezens', was een hoofdstuk over wezens die hij verzonnen had. Draken, kobolten, dwergen, reuzen maar ook feniksen waren daar enkele voorbeelden van. Ik verbaasde me er over hoe dicht hij telkens bij de werkelijkheid zat. Ik keek op toen ik een meisje zag lopen en besefte dat ik haar al vaker had gezien, in de vallei en in de hal.
Matthew
Matthew

Aantal berichten : 58
Registratiedatum : 15-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het chocoladeveld. Empty Re: Het chocoladeveld.

Bericht van Alexis zo nov 28, 2010 9:15 pm

Ik pak een blad van de grond en strijk die glad. Wanneer het blad glad is leg ik hem als bladwijzer op de bladzijden en sla het dicht. Het boek leg ik naast me neer en staar even voor me uit. Hoe zou het zijn als mijn broertje mijn ouders had vermoord en ik daar nu achter zou komen? Ik ril, ondanks dat ik niet goed met mijn ouders op kan schieten ben ik blij dat het niet gebeurd is.
Alexis
Alexis

Aantal berichten : 555
Registratiedatum : 27-10-10
Leeftijd : 27

Terug naar boven Ga naar beneden

Het chocoladeveld. Empty Re: Het chocoladeveld.

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum