School of magic.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

De 'vliegheuvels'

2 plaatsers

Pagina 2 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

De 'vliegheuvels' - Pagina 2 Empty Re: De 'vliegheuvels'

Bericht van Alexis di nov 16, 2010 8:05 pm

Ik trek een wenkbrauw op. "Denk je dat ik dat doe dan?" Ik schud mijn hoofd. "Ik zeg niets." Ik staar weer naar de lucht. "Dan had je veel vriendinnetje gehad, zo'n typ ben je niet denk ik." Ik speel weer met het gras en sluit mijn ogen.
Alexis
Alexis

Aantal berichten : 555
Registratiedatum : 27-10-10
Leeftijd : 27

Terug naar boven Ga naar beneden

De 'vliegheuvels' - Pagina 2 Empty Re: De 'vliegheuvels'

Bericht van Lance di nov 16, 2010 8:23 pm

"Alexis, het is niet dat ik je niet vertrouw. Je weet alleen maar nooit... En bedankt maal twee." Even glimlachte ik en keek naar hoe de wolken zich vervormde in leuke dieren en voorwerpen. Dat meende ik toch te zien.
Lance
Lance

Aantal berichten : 389
Registratiedatum : 06-11-10
Leeftijd : 27

Terug naar boven Ga naar beneden

De 'vliegheuvels' - Pagina 2 Empty Re: De 'vliegheuvels'

Bericht van Alexis di nov 16, 2010 8:29 pm

Ik maak een gebaar met mijn hand. "Ach joh is al goed." Ik knijp mijn ogen tot spleetjes. "Hm, volgens mijn broertje kun je in de wolken je grootste dromen zien." Mompel ik zacht en ik bekijk gefascineerd de wolken.
Alexis
Alexis

Aantal berichten : 555
Registratiedatum : 27-10-10
Leeftijd : 27

Terug naar boven Ga naar beneden

De 'vliegheuvels' - Pagina 2 Empty Re: De 'vliegheuvels'

Bericht van Lance di nov 16, 2010 9:00 pm

"Die van mij vind het ook facinerend, maar heeft het nooit over 'grootste dromen'. Waar haalt hij dat idee vandaan? Het klinkt wel erg aanlokkelijk om te geloven." Met een glimlach keek ik naar haar aangezicht.
Lance
Lance

Aantal berichten : 389
Registratiedatum : 06-11-10
Leeftijd : 27

Terug naar boven Ga naar beneden

De 'vliegheuvels' - Pagina 2 Empty Re: De 'vliegheuvels'

Bericht van Alexis di nov 16, 2010 9:06 pm

Ik haal mijn schouders op. "Geen idee, misschien heeft hij ooit eens iets in de wolken gezien dat lijkt op zijn droom?" Ik glimlach. "Of hij heeft een grote fantasie, dat zou het ook kunnen wezen."
Alexis
Alexis

Aantal berichten : 555
Registratiedatum : 27-10-10
Leeftijd : 27

Terug naar boven Ga naar beneden

De 'vliegheuvels' - Pagina 2 Empty Re: De 'vliegheuvels'

Bericht van Lance di nov 16, 2010 9:09 pm

Even lachte ik. Ook een mooi ding aan kinderen; hun levendige fantasie. "Hoe oud is je broertje? Sorry voor de vele vragen, maar hier kan ik gewoon echt over mee praten en daardoor mis ik de mijne een beetje minder."
Lance
Lance

Aantal berichten : 389
Registratiedatum : 06-11-10
Leeftijd : 27

Terug naar boven Ga naar beneden

De 'vliegheuvels' - Pagina 2 Empty Re: De 'vliegheuvels'

Bericht van Alexis di nov 16, 2010 9:20 pm

"Elf jaar, ja een groot leeftijdsverschil maar ach." Een glimlach siert rond mijn lippen. "Hoe oud is jou broertje?" Ik open een oog en kijk hem aan. "Dat is een nadeel, de hele tijd mis je het gene wat je het meest dierbaar is."
Alexis
Alexis

Aantal berichten : 555
Registratiedatum : 27-10-10
Leeftijd : 27

Terug naar boven Ga naar beneden

De 'vliegheuvels' - Pagina 2 Empty Re: De 'vliegheuvels'

Bericht van Lance wo nov 17, 2010 6:01 pm

Ik haalde even mijn schouders op. "Hoe oud ben jij dan?" Niet echt zeker wetend. "Davin is tien, wordt elf volgend jaar. We verschillen maar zes jaar. Hij wacht dus al op zijn brief." Even grijnsde ik breed en dacht na over haar laatste antwoord. "You're right."
Lance
Lance

Aantal berichten : 389
Registratiedatum : 06-11-10
Leeftijd : 27

Terug naar boven Ga naar beneden

De 'vliegheuvels' - Pagina 2 Empty Re: De 'vliegheuvels'

Bericht van Alexis wo nov 17, 2010 6:12 pm

"16," zeg ik en ik leun op mijn ellebogen en kijk op. "Nathan is net elf geworden, in de zomervakantie." Ik grijns. "Nathan en ik verschillen 5 jaar ongeveer, dus ik ben niet de enigste die nog een klein hummeltje achter zich aan heeft in de familie."
Alexis
Alexis

Aantal berichten : 555
Registratiedatum : 27-10-10
Leeftijd : 27

Terug naar boven Ga naar beneden

De 'vliegheuvels' - Pagina 2 Empty Re: De 'vliegheuvels'

Bericht van Lance wo nov 17, 2010 6:33 pm

"Ik ben niet de enigste, maar ook niet de oudste. Eigenlijk heb ik dus nog nauwelijks contact met mijn familieleden. Voor hetzelfde geld is er iemand dood, maar weet ik het niet. Ach ja..." Ik zweeg even kort. "Elf? Leuke leeftijd. Dat is nog net kinds zijn, maar ook net een beetje volwassener. Alles mag en kan nog." Na dat grijnsde ik breed en keek haar weer aan.
Lance
Lance

Aantal berichten : 389
Registratiedatum : 06-11-10
Leeftijd : 27

Terug naar boven Ga naar beneden

De 'vliegheuvels' - Pagina 2 Empty Re: De 'vliegheuvels'

Bericht van Alexis wo nov 17, 2010 6:41 pm

"Je hebt het contact met je familie verbroken?" Ergens was ik verbaasd maar ik herriner me het gesprek weer in de leerlingenkamer waar hij vertelde over zijn vrijheid. Dan grijns ik. "Dus jij zou graag weer elf zijn? Misschien is dat zo'n slecht idee nog niet." Ik laat me weer achterover vallen en knipper kort met mijn ogen.
Alexis
Alexis

Aantal berichten : 555
Registratiedatum : 27-10-10
Leeftijd : 27

Terug naar boven Ga naar beneden

De 'vliegheuvels' - Pagina 2 Empty Re: De 'vliegheuvels'

Bericht van Lance wo nov 17, 2010 6:48 pm

Haar eerste vraag bleef onbeantwoord. Ja, dat had ik gedaan. Me afgesneden van het geen dat ik niet was. Iets wat familie zou moeten voorstellen. "Alles in dit leven misschien op een betere manier herover doen, mijn jeugd... Inderdaad niet zo'n slecht idee."
Lance
Lance

Aantal berichten : 389
Registratiedatum : 06-11-10
Leeftijd : 27

Terug naar boven Ga naar beneden

De 'vliegheuvels' - Pagina 2 Empty Re: De 'vliegheuvels'

Bericht van Alexis wo nov 17, 2010 6:56 pm

Ik frons lichtjes als hij de eerste vraag ontwijkt, maar ik snap het wel. Ik glimlach. "De afgelopen jaren wil ik prima overdoen, de jaren hier op Zweinstein zijn erg leuk." Ik blaas een plukje haar uit mijn gezicht en
Alexis
Alexis

Aantal berichten : 555
Registratiedatum : 27-10-10
Leeftijd : 27

Terug naar boven Ga naar beneden

De 'vliegheuvels' - Pagina 2 Empty Re: De 'vliegheuvels'

Bericht van Lance wo nov 17, 2010 7:08 pm

Ik grijnsde even en keek weer naar de wolken. "Weer helemaal enthousiast zijn over magie en alles terug opnieuw leren. De simpelere dingen. Het moeilijk hebben met de uitspraak van toverspreuken en dat tintelige gevoel in je hand als je voor de eerste keren je toverstok vast hebt."
Lance
Lance

Aantal berichten : 389
Registratiedatum : 06-11-10
Leeftijd : 27

Terug naar boven Ga naar beneden

De 'vliegheuvels' - Pagina 2 Empty Re: De 'vliegheuvels'

Bericht van Alexis wo nov 17, 2010 7:10 pm

"Enkel alleen maar ruzie om op welke stoel wie mag zitten bij het haardvuur en je ogen uitkijken als je voor het eerst de bocht om gaat in de bootjes." ik kijk dromerig voor me uit en haal de gelukkige herrineringen van mijn eerste jaar weer omhoog. Ja, het eerste jaar was great.
Alexis
Alexis

Aantal berichten : 555
Registratiedatum : 27-10-10
Leeftijd : 27

Terug naar boven Ga naar beneden

De 'vliegheuvels' - Pagina 2 Empty Re: De 'vliegheuvels'

Bericht van Lance wo nov 17, 2010 9:36 pm

Zachtjes lachte ik met haar mee. Denkend aan hoe het zou zijn als zo'n beetje omkantelde en wat het nu echt voortsleepte. "Het eerste jaar was echt fijn en het ging zo snel. Voor dat ik het wist was ik weer in een huis." Niet echt mijn thuis. "In plaats van het kasteel."
Lance
Lance

Aantal berichten : 389
Registratiedatum : 06-11-10
Leeftijd : 27

Terug naar boven Ga naar beneden

De 'vliegheuvels' - Pagina 2 Empty Re: De 'vliegheuvels'

Bericht van Alexis wo nov 17, 2010 9:42 pm

"Te snel, ik wil dat jaar graag nog eens overdoen." Zeg ik met een verfijnde glimlach rond mijn lippen. "In dat jaar heb ik samen met een jongetje bananen met warme chocolade gegeten." zeg ik zacht lachend. "Hij zat er hélemaal onder."
Alexis
Alexis

Aantal berichten : 555
Registratiedatum : 27-10-10
Leeftijd : 27

Terug naar boven Ga naar beneden

De 'vliegheuvels' - Pagina 2 Empty Re: De 'vliegheuvels'

Bericht van Lance do nov 18, 2010 6:39 pm

"Jakkes. Zo'n vieze combinatie. Haha, lekker handig van dat jongetje. Ik zou zeggen dat ik het geweest was, maar dat denk ik niet." Mijn een zacht gegrinnik keek ik haar weer aan. "Dat eerste jaar had ik mijn eerste kus in de wacht gesleept. Het was eerder een vieze honden lik."
Lance
Lance

Aantal berichten : 389
Registratiedatum : 06-11-10
Leeftijd : 27

Terug naar boven Ga naar beneden

De 'vliegheuvels' - Pagina 2 Empty Re: De 'vliegheuvels'

Bericht van Alexis do nov 18, 2010 7:06 pm

Ik knik. "Kun je beter iets anders nemen, aardbeien ofzo." Ik kijk hem grijnzend aan. "Zo in het eerste jaar al en dan nog wel een hondenlik." Ik speel met de zilveren oorbel. "Fijn om zo je eerste kus te onthouden, een soort van vieze honden lik." Ik ril bij de gedachte en zet het gauw van me af.
Alexis
Alexis

Aantal berichten : 555
Registratiedatum : 27-10-10
Leeftijd : 27

Terug naar boven Ga naar beneden

De 'vliegheuvels' - Pagina 2 Empty Re: De 'vliegheuvels'

Bericht van Lance do nov 18, 2010 7:35 pm

"Volgens mij wou ze me een tong draaien." Even trok ik een gezicht bij de gedachten aan het meisje. "Uiteindelijk was ik gewoon nieuwsgierig, daarna moest ik niet veel meer van meisjes weten." Met een brede grijns keek ik weer naar de wolken. "Chocolade en aardbeien, dat is nu eens een combinatie waar ik wat voor over zou hebben."
Lance
Lance

Aantal berichten : 389
Registratiedatum : 06-11-10
Leeftijd : 27

Terug naar boven Ga naar beneden

De 'vliegheuvels' - Pagina 2 Empty Re: De 'vliegheuvels'

Bericht van Alexis do nov 18, 2010 7:40 pm

Ik lach. "Je bent nog steeds even nieuwschierig." Ik ga rechtop zitten en kijk naar hem. "Lekker, ik ben blij dat ik toen niet in jou schoenen stond." Ik knik. "Aarbeien en chocola is echt delicious." Ik lik bijna mijn lippen af als ik de woorden uitspreek. Hm, aarbeien en chocola.

-
Oeh ik heb laatst aardbeien en chocola gegeten.^^
Alexis
Alexis

Aantal berichten : 555
Registratiedatum : 27-10-10
Leeftijd : 27

Terug naar boven Ga naar beneden

De 'vliegheuvels' - Pagina 2 Empty Re: De 'vliegheuvels'

Bericht van Lance do nov 18, 2010 7:42 pm

"Nieuwsgierig zijn is goed, dat zei mijn oom toch me eens een keer. Niet altijd, maar het laat zien dat sommige dingen me inderdaad wat kunnen schelen." Ik moest lachen om haar verlekkerde gezichtsuitdrukking en liet me weer helemaal plat liggen. "Wat ben jij dan?"
--
Oeeeh;o
Lance
Lance

Aantal berichten : 389
Registratiedatum : 06-11-10
Leeftijd : 27

Terug naar boven Ga naar beneden

De 'vliegheuvels' - Pagina 2 Empty Re: De 'vliegheuvels'

Bericht van Alexis do nov 18, 2010 7:49 pm

"Daar heeft je oom een punt. Dus zoenen intresseerde jou wel in de eerste?" Ik grijns weer maar blijf rechtop zitten. "Hm ik ben.." ik bijt op mijn lip. "Ik weet neit eigenlijk, ik probeer dingen positief te bekijken wat niet altijd lukt en ik beoordeel sommige mensen iets te snel op hun uiterlijk." Ik kijk een beetje schuldbewust.
---
Smaakte lekker.^^
Alexis
Alexis

Aantal berichten : 555
Registratiedatum : 27-10-10
Leeftijd : 27

Terug naar boven Ga naar beneden

De 'vliegheuvels' - Pagina 2 Empty Re: De 'vliegheuvels'

Bericht van Lance do nov 18, 2010 7:56 pm

"Ach ja... Je bent dus best wel goed ingesteld. Ingesteld zoals ik het graag heb. Mensen die altijd maar negatief kijken, missen zo veel." Even grijnde ik. "Scoorde ik dan goed, Alexis? En hoe goed?" Eigenlijk plaagde ik haar nu een beetje, maar ik wist dat het bij haar allemaal geen kwaad kon.
Lance
Lance

Aantal berichten : 389
Registratiedatum : 06-11-10
Leeftijd : 27

Terug naar boven Ga naar beneden

De 'vliegheuvels' - Pagina 2 Empty Re: De 'vliegheuvels'

Bericht van Alexis do nov 18, 2010 8:02 pm

"Ingesteld, het klinkt net als een robot." Zeg ik langzaam met een vrolijke blik in mijn ogen. "Ik kan niet tegen al dat negatieve gepraat, je word er zo chagerijnig van." Ik grinnek zacht en kijk eens naar Lance. "Nee, je valt niet goed in de aarde." Ik glimlach even. "Nee grapje hoor. Je scoort goed hoor, maak je daar maar geen zorgen om."
Alexis
Alexis

Aantal berichten : 555
Registratiedatum : 27-10-10
Leeftijd : 27

Terug naar boven Ga naar beneden

De 'vliegheuvels' - Pagina 2 Empty Re: De 'vliegheuvels'

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum