School of magic.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

De kamer van hoge nood.

4 plaatsers

Ga naar beneden

De kamer van hoge nood. Empty De kamer van hoge nood.

Bericht van Albus Perkamentus di okt 26, 2010 10:16 pm

Let op! In deze kamer kun je alleen komen, wanneer je iets héél erg nodig hebt. Aan de hand van die gedachtens, wordt de kamer ingericht. De kamer is dus niet toegankelijk voor iedereen, en ziet er ook niet hetzelfde uit voor iedereen. (Behalve als dezelfde verlangens worden gedeeld.)

Maximaal aantal personen: 10. (Het kan minder, aan de hand van wat je nodig hebt.)
Albus Perkamentus
Albus Perkamentus
Admin

Aantal berichten : 29
Registratiedatum : 23-10-10
Leeftijd : 28

https://zweinstein.forum.st

Terug naar boven Ga naar beneden

De kamer van hoge nood. Empty Re: De kamer van hoge nood.

Bericht van Evanna Daniëlla za nov 06, 2010 1:39 pm

Ik besloot wat spreuken te oefenen in de kamer van hoge nood. Op de 7de verdieping tegenover een wandkleed was een lege muur. Ik liep er drie keer voorbij terwijl ik dacht: ik heb een ruimte nodig om te oefenen. Er verscheen een deur in de muur. Ik duwde hem open en kwam in een kleine ruimte waar ik genoeg ruimte had om te kunnen oefenen op Combo Everto, Glamenglans en Avastero. Eén spreuk was een huishoudoefening waar ik een klein hoekje voor had, zag ik. Ik dankte de kamer stilletjes, in gedachte, en begon te oefenen.
Evanna Daniëlla
Evanna Daniëlla

Aantal berichten : 95
Registratiedatum : 04-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De kamer van hoge nood. Empty Re: De kamer van hoge nood.

Bericht van Alexis za nov 06, 2010 8:19 pm

Ik loop met het boek uit de bieb onder mijn arm naar de kamer van hoge nood. Ik kijk om het hoekje en zie Evana oefenen. ik twijfel even of ik naar binnen kan gaan en besluit naar binnen te gaan. Er is ruimte genoeg voor twee personen. Ik leg het boek op de grond en ga ervoor zitten en zoek een geschikte spreuk. Anti-Zwaartekrachtspreuk, lees ik en ik strijk met mijn vinger over de letters van het woord. Ik sla het boek dicht en begin met oefenen.
Alexis
Alexis

Aantal berichten : 555
Registratiedatum : 27-10-10
Leeftijd : 27

Terug naar boven Ga naar beneden

De kamer van hoge nood. Empty Re: De kamer van hoge nood.

Bericht van Ruki za nov 06, 2010 9:41 pm

Ik wilde mijn spreuken oefenen dus ging ik maar naar de Hoge nood kamer, aangezien het daar wel een betere plek was te oefenen dan ergens anders besloot ik het maar hier te doen. Ik liep de trap op tot ik bij de verdieping was waar ik moest wezen, mijn ogen staarde een beetje trillend voor me uit. Ik beet op mijn liep en liep de kamer voorzichtig in.
Ruki
Ruki

Aantal berichten : 10
Registratiedatum : 06-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De kamer van hoge nood. Empty Re: De kamer van hoge nood.

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum